Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus

Vanskelig å finne på ting utenom det vanlig... :sjenert: Men nå synes jeg det er skikkelig herlig å bare være hjemme med mannen også :hjerte: Og det vet jeg du også liker ;) Men vi hadde det kjempefint den lørdagen før kjære reiste hvor vi shoppa, så film og spiste ute - rett og slett var utenfor huset :) Ellers er det kjempefint å gå på skøyter sammen, vi har jo kunstisbane her et sted :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å finne på ting utenom det vanlig... :sjenert: Men nå synes jeg det er skikkelig herlig å bare være hjemme med mannen også :hjerte: Og det vet jeg du også liker ;) Men vi hadde det kjempefint den lørdagen før kjære reiste hvor vi shoppa, så film og spiste ute - rett og slett var utenfor huset :) Ellers er det kjempefint å gå på skøyter sammen, vi har jo kunstisbane her et sted :)

:klemmer:

Ja er sikkelig sofagris :fnise: Eller som Golden G sa "huleboer"!

Må liksom finne på noe siden mannen ønsket å gjøre noe uten om det vanlige, men er meldt det regnet :(

Is+skøyter+ Meg = livsfarlig. Måtte gå på det ei gang i en gymtime. Til tross for at jeg hadde to gutter som holdt meg på hver sin side klarte jeg å velte oss alle tre over ende :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Is+skøyter+ Meg = livsfarlig. Måtte gå på det ei gang i en gymtime. Til tross for at jeg hadde to gutter som holdt meg på hver sin side klarte jeg å velte oss alle tre over ende :skratte:

Da bli det jo en romantisk ting å gjøre sammen med mannen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Big Lebowski er en morsom film med mye bowling. :)

Ah :fnise: trodde det var noe spesielt stort noe som eg virkelig hadde gått glipp av som en ny film på kino teater eller konsert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Det er vanskelig å finne på noe å gjøre sammen utenom det man pleier å gjøre. Vi pleier å se film og lage god mat, det er så standard. :fnise:

Jeg kunne tenke meg en tur i svømmebassenget på spaanlegget her. Det er jo litt forfriskende og romantisk da, men kanskje ikke noe for mannfolkene. Trenger ikke behandlinger da, bare benytte seg av de bassengene de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å finne på noe å gjøre sammen utenom det man pleier å gjøre. Vi pleier å se film og lage god mat, det er så standard. :fnise:

Jeg kunne tenke meg en tur i svømmebassenget på spaanlegget her. Det er jo litt forfriskende og romantisk da, men kanskje ikke noe for mannfolkene. Trenger ikke behandlinger da, bare benytte seg av de bassengene de har.

Hadde nok ikke fått mannen med meg på spa, og de har ikke oppe på kveldene for det meste uansett :sjenert: Vi går også my ei samme bane, film og mat evt et brettspill. syns det er koselig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var svigermor dratt og TR :lur: Så var det en ny PP pågang, mistet tellingen jeg på nr!

Har ikke fått trent denne uka, skal ha 7 trimpoeng i uka, så i dag danset jeg først en time, så steppet jeg 20-25 min og avsluttet med styrke, så da var jeg oppe i 4,3 trimpoeng. Får se om jeg kommer meg opp i 7 i morgen :hoppe:

Skal ta blodprøve på dag 21, eller fikk lov å ta an på dag 23 denne syklusen siden syklusen har blitt lengre. Så det blir 3 februar. Må ta blodprøve på syklus dag 5 i neste syklus da jeg ikke fikk lov å ta den i går. Så vist jeg har samme syklus som denne blir det ca 17 februar (ja her regner jeg ikke IKM lenger men "Vet TR Kommer dato") :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hola :) Det er litt seint kansje, men GRATTIS med c'en :hoppe:

Jeg er ikke vandt med sånne bokstaver, men det er tydeligvis en god ting å få en C. Så jeg er gla for dine veier. Du har jo jobbet hardt for det =)

Håper alt er bra med deg! Og lykke til på denne prøvingen. Iår vil det gå bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gossip Girl! Takk for hilsen i dagboka mi! :) Ser dere er erfarne i dette gamet, håper det ordner seg for dere snart! :babysmokk: God helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola :) Det er litt seint kansje, men GRATTIS med c'en :hoppe:

Jeg er ikke vandt med sånne bokstaver, men det er tydeligvis en god ting å få en C. Så jeg er gla for dine veier. Du har jo jobbet hardt for det =)

Håper alt er bra med deg! Og lykke til på denne prøvingen. Iår vil det gå bra!:)

Takk så mye :klem:

Hei Gossip Girl! Takk for hilsen i dagboka mi! :) Ser dere er erfarne i dette gamet, håper det ordner seg for dere snart! :babysmokk: God helg! :goodbye:

Takk så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom ikke på noe utenom det vanlige jeg :sjenert: vi er fryktelig god på mat, film og et brettspill en gang i blant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hva blei det til at dere gjorde i kveld da?

:fnise: Ble vel egentlig litt av det vanlige, ble så trøtte etter å ha trent så mye. Men lagte en god middagsammen, så tok vi oss en kjøretur til sandnes for å ta en kopp kaffe og dessert. Så endte vi kvelden på sofan med en film :) elsker dolly sin oreo dream cake :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Hvordan går det med strikkingen din?

:fnise: Seint :skratte: Går såå lang tid å strikke en runde syns jeg. Men er på gang hvertfall med ei babyjakke som jeg får hjelp av en vis pys her inne av, men kommer til å ta noen månder, blir ikke mer en 1-3 runder per dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...