Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spennande tema! :nigo: Alle 3 er visst ting eg ikkje kan noko som helst om. :sjenert: (Men så ligg det langt unna mitt fagfelt også. ;) )

Eg har forresten eit (nokså sunt) desserttips til deg. Men trur ikkje eg tør leggja det ut her i frykt for å bli gjenkjent av personen som opplyste meg om det. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får drysse litt jeg og da :nigo:

NÅ er det deres tur altså! *streng stemme til storken*

:strix: Hvorfor har ikke vi babystøv figurer slik de har på snartgravid forumene???

Spennande tema! :nigo: Alle 3 er visst ting eg ikkje kan noko som helst om. :sjenert: (Men så ligg det langt unna mitt fagfelt også. ;) )

Eg har forresten eit (nokså sunt) desserttips til deg. Men trur ikkje eg tør leggja det ut her i frykt for å bli gjenkjent av personen som opplyste meg om det. :gjeiper:

Takk for tipset :kose: Så søte som tenker på meg :hoppe:

Har gått ned to kilo siden 5 januar :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Hvorfor har ikke vi babystøv figurer slik de har på snartgravid forumene???

Eg kunne gjerne tenkt meg ein babystøv-smiley. :Nikke: I tillegg til ein strikkesmiley. :sjarmor:

Grattis med 2 kilo allerede! :skya: Det går rette vegen! Kjempebra! :nigo:

Har du sett deg noko mål (eventuelt delmål) for vektnedgang?

Sjølv om eg ikkje har noko særlig å gå ned (maks eit par kilo i så fall), kunne eg med fordel ha ete iallfall LITT sunnare. Eg skal prøva å la meg inspirera av deg. ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må spise et jeg orker akkurat nå som om det er sunt eller ei bryr jeg meg faktisk ikke så mye om, MEN godteri det frister heldigvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kunne gjerne tenkt meg ein babystøv-smiley. :Nikke: I tillegg til ein strikkesmiley. :sjarmor:

Grattis med 2 kilo allerede! :skya: Det går rette vegen! Kjempebra! :nigo:

Har du sett deg noko mål (eventuelt delmål) for vektnedgang?

Sjølv om eg ikkje har noko særlig å gå ned (maks eit par kilo i så fall), kunne eg med fordel ha ete iallfall LITT sunnare. Eg skal prøva å la meg inspirera av deg. ;)

For planen for 2009 vil jeg ned 10 kg har jeg sakt. Men kan godt gå ned mer :fnise: pga det lavestoffskiftet har jeg siste året gått opp, så nå skal jeg ned igjen til den jenta jeg var når jeg giftet meg ;) Eller tja, kommer det en spire først kan jeg godt esse ut :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med to kilo! :hoppe:

Jeg vil og ha babystøvsmiley. Og babystøv... Anyone? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov alt for lenge i dag, helt til 11.10, jeg som skulle ha noe ut av dagen før jobb, men neida!

Klokka er jo snart 12, bør trene 1 time så dusje å lage middag, spise middagen og gå 14.30 :sjokkert:

Æsj blir stress, blir jo middag før lunch og mellom måltidet mitt i dag da :sur: Bare kluss i GR måltidene da :sukk:

Jaja, komme seg bort fra datan å begynne da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiii :klemmer: :klemmer:

Endelig fikk jeg kommet meg inn og oppdatert meg! :klemmer:

Utrolig spennende temaer du hadde, og det er nok masse å finne ut av på alle områdene, og ikke minst blir de viktigere og viktigere i dagens samfunn. Spennende!

Vi hadde en lik dag idag vi da.. skulle være så effektiv idag jeg siden jeg hadde fri, men her sitter jeg klokka 12 og ikke gjort noe som helst annet enn å sende en fornuftig mail :fnise: Får bare sette igang så min mann ikke blir for frustrert når han kommer hjem :sjenert:

Ha en tipptopp helg! :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rukket opp jakken jeg :sjenert: det lå an til å bli i størrelse 2 år med antall masker til den minste størrelsen :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har rukket opp jakken jeg :sjenert: det lå an til å bli i størrelse 2 år med antall masker til den minste størrelsen :rodme:

Kos i all verden gikk det an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har VERDENS BESTE MANN :rødme:

Når jeg kom hjem fra jobb i dag, sto det en orkide på kjøkkenbenken, søte mannen. Inne i stua sto det en vase med tullipaner :) Og når jeg åpnet data lokket mitt lå det et flax lodd :fnise: Også hadde han gjort masse husarbeid :hoppe: Jeg er så glad jeg har mannen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos i all verden gikk det an?

Jeg strikker ALT for løst :sjenert:

Når jeg kom hjem fra jobb i dag, sto det en orkide på kjøkkenbenken, søte mannen. Inne i stua sto det en vase med tullipaner :) Og når jeg åpnet data lokket mitt lå det et flax lodd :fnise: Også hadde han gjort masse husarbeid :hoppe: Jeg er så glad jeg har mannen min :rødme:

Gode mannen din :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sur :sinna:

Har sittet to timer på nett å leita etter syden tur i uke 7-8, da har mannen fri fra skolen. Så finner jeg denne plassen å vi bestemmer oss for å reise 11 februar, men så sier mannen "hvordan ligger du an i syklusen da?" Hm, regne regne, IKM på 12 februar, og siden jeg regner med Tanta kommer, så blir det jo veldig dumt, må ta blodprøve syklusdag 5 og det blir jo 16 februar. Dermed gikk hele ferien i dass :sukk: Veldig skuffet, hvorfor så jeg ikke på syklusen min før jeg leita etter ferie :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...