Tussi! Skrevet 18. desember 2008 #421 Del Skrevet 18. desember 2008 Så herlig med juleferie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 18. desember 2008 #422 Del Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer med juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. desember 2008 #423 Del Skrevet 18. desember 2008 Yeeeeiii Vil ha juleferie jeg også Nyt den mens du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 19. desember 2008 #424 Del Skrevet 19. desember 2008 for juleferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #425 Del Skrevet 19. desember 2008 Eksamen gikk greit Fikk handlet julekjole etterpå og lagt mer konfekt. Laget baileys kuler og egglikør kuler mozart kuler og fylte aprikoser! I dag er det vaske og rydde dag Skal vaske ned heile leiligeheten før vi reiser hjem i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 19. desember 2008 #426 Del Skrevet 19. desember 2008 Gossip Ser at du har fått juleferie og at det gikk bra på eksamen. Så bra! Er stolt av deg. Du har stått på du Jeg venter på internett, får det ikke før i midten av januar Så er bare litt innom av og til på jobb og hos venner! Håper du og din mann har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #427 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er deilig å være hjemme å kose seg Få ferdig mat servert Håper alle har det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 21. desember 2008 #428 Del Skrevet 21. desember 2008 Deilig å være hjemme og slappe av. Jeg må riktignok lage maten selv, men koselig er det for det! Godt å høre du koser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 22. desember 2008 Legen ringte. Mannens prøver viste ok antall men lite bevegelighet, må levere inn ny i februar :gråte: Jeg hadde ikke slått ut på EL på hans tester, men vi kom fram til at det nok kunne være at syklusen min var blitt så lang at vi hadde truffet feil dato Grusom kjedelig beskjed å få to dager før jul.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. desember 2008 #430 Del Skrevet 22. desember 2008 Kjedelig da Gossip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 23. desember 2008 #431 Del Skrevet 23. desember 2008 Så dumt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. desember 2008 #432 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) God jul Gossip Girl Håper dere får en fin feiring med familien Endret 23. desember 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. desember 2008 #433 Del Skrevet 24. desember 2008 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #434 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. desember 2008 #435 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 25. desember 2008 #436 Del Skrevet 25. desember 2008 Riktig god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #437 Del Skrevet 28. desember 2008 Vært lit epå nett her, pga svigers ikke har nett! Jula har gårtt fint, vært koslig, men kjenner jeg er ny trøtt og vil helst bare sove (dumme stoffskiftet) Hadde gruet meg veldig til julaften, siden min gravide svigerinne skulle være der. Var redd det skulle bli mye snakk om henne og babyen og ikke minst det sykt dumme spm som hun spør hver gang hun ser meg "når skal dere ha?" elelr "jeg vet dere er gravide, dere vil bare ikke si det enda" M3n julaften gikk greit, måtte på toalettet å grine litt når hun fikk en babygave av moren sin. Var rangle, flaske og babybok til den lille. Ble jo mye prat om alt man skal skrive i den og bilder. Ble vanskelig da Men klare meg resten av kvelden Fikk masse fint til jul men mest glad for Kenwood major premier (tror det er den jeg linket her *hehe*) Har foresten El slim i dag, ikke tatt EL test enda, men regner ikke med den slår ut før i morgen tidligst. Pleier ha EL slim i 3-4 dager Håper alle andre har ei nydelig jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 28. desember 2008 #438 Del Skrevet 28. desember 2008 Så bra du har kost deg da! Skjønner godt du syns det er vanskelig når din svigerinne fikk sånn gave og det blir mye prat om det. Det blir jo sårt når man så gjerne vil selv.. Godt din svigerinne var litt mer taktfull denne gangen.. Håper det vil klaffe for dere i 2009! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. desember 2008 #439 Del Skrevet 28. desember 2008 Velkommen tilbake på nett Krysser fingerne for gode nyheter i 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #440 Del Skrevet 29. desember 2008 Må le av alle skrivefeilene det blir i innleggene mine Skriver fort å leser aldri korrektur Var ute med gamle jentevenninner i går, fikk lite søvn etter det. Er redd for ei vennine av meg, redd typen hennes psykisk misbruker henne. Lang historie, men vet han har vært psykisk og fysisk stygg mot tidligere kjæreste. Å nå ser jeg trekk jeg ikke liker hos vennina mi I dag har jeg ligget i sengen helt til nå, delig, bare sett på film på datan å kost meg. Er forsatt hos svigers, syns det er grusomt å bo med folk i 2 uker slik. Så da er lange morgener i sengen deilig, være litt alene I dag skal vi å besøke bestemor av mannen, hun fyller 70 år i januar, vi kan ikke delta i selskapet pga jeg jobber, så vi tar en tur opp i dag å hilser på Håper alle har ei fin romjul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå