Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å så deilig med mozartkuler - og enda bedre med fridag! :)

Jeg er også kristen, men visste ikke at det var noe "galt" med akupunktur..? Kan ikke du sende meg en pm og forklare, dette ble jeg nysgjerrig på. :)

Ønsker deg en fiin kveld! :klem:

Sendt deg en PM jeg :klemmer: Håper du får en fin kveld du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer ja :sjenert: Vi lager en liste, det liker vi :Nikke:

DPO 4:

Kvalmen, rar kvalme, kom i bølger flere ganger i løpet av hele dagen

DPO 5:

Forsatt kvalmen

Følsom- feks --> gråt å skjelte ut mannen for at han ikke hadde smurt pålegget helt ut til kantene

Forkjølet og tett i nesen

DPO 6:

Stikking i magen H side.

tørre lipper

Mye utflod (lotion sekret)

DPO 7:

Mye utflod

Hard avføring :flau:

DPO 9:

Hard avføring

stikking i magen (venstre side?)

DPO 10:

Hard avføring

Stikking lavt i magen ca på midten

murring i magen (TR som nærmer seg?)

I dag har jeg ikke merket så mye egntlig. Men likte ikke at det begynte å murre i går, typisk TR tegn hos meg :sjenert: Å vil ikke ha TR :sur: Skal jobbe i helgen attpå det hele, har så enormt sterke smerter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står DPO for da? Stadig noe nytt... :ler:

:frustrert: Jager bort TR!!

:fnise: Stadig noe nytt ja, tross alt vært inne på disse sidene i over 1,5 år å lærer stadig nye ting.

DPO - Days Past Ovulation (antall dager etter EL),

Bruker denne ordlista Lagret den som bokmerke :nikker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jobbe om en time. De ville ha meg til å gå andre vakter i helga, det ønsket jeg ikke, så håper de får inn noen andre så de ikke bemanner meg ut :sukk:

Hatt oppsummeringstime på innholdet i dette emnet. Ser jeg mangler mye enda, så må nok lese i helga å intensivt i neste uke!

Fredag:

(mannen har eksamen)

forelesning

Lese på skolen

Jobb kveldsvakt

Lørdag:

Jobbe dagvakt

Julegave kalenderen av mannen inneholder "jeg lager hva som helst til middag i dag" så regner med jeg må dæsje opp med en 3 retters ;)

Søndag:

Steppe?!

Jobbe kveldsvakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom i går kl 14 :frustrert: Men var forventet, falt ikke en eneste tåre :fnise:

Men havnet i spetakkel med lederen på jobb i går, skal skrive mer om det senere, må på jobb igjen nå. Men en ting er sikkert, levere oppsigelsen min i helga. men dumme arbeidsavtale som gjør at jeg må gå ut mars, det er lenge :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at TR kom da :sinna: Men så lenge det er forventet så blir det kanskje litt lettere?

Frustrerende at det ikke er bra på jobben :sjenert: Teit med lang oppsigelsestid, men slik er det jo :sukk: Eneste utvei er å sykmelde seg, men det er jo litt kjipt om du er frisk nok til å jobbe og takler det!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme tanta. Det var jo den her måneden alle skulle bli gravide. Men, sånn er livet.

Kjedelig at det er så vanskelig på jobb da. Kan jo hende de lar deg gå tidligere da, har jo skjedd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, nå sitter jeg her å skriver oppsigelsen m in, aldri skrevet en før, bare sakt opp muntlig da det har vært naturlige grunner som flytting at jeg har sakt opp.

Pysepus: Sykemelding er ikke aktuellt, jobber ikke med sjefen uansett, hun sitter borthjemt på et kontor på hverdager bare!

Kjenner det har blitt lange og litt for mye den siste uka, merker kroppen begynner å "fuske igjen", dumme stoffskiftet :(

Blir jobb igjen i dag, så er det 3 dager med intensiv lesing før eksamen. Etterpå så skal vi vaske å rydde hele leiligheten. Gleder meg masse til neste lørdag da er jeg hjemme hos mamma :hoppe:

Skal forressten å ta blodprøven på tirsdag, siste i utredningen for denne gang :) Bare håpe jeg får et svar før jul, vil ikke gruble på det hele jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det ikke gikk denne gangen heller :klem: men dere har kommet et lite skritt videre mtp utredning da :)

Snaaart juleferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt
Jeg er også kristen, men visste ikke at det var noe "galt" med akupunktur..? Kan ikke du sende meg en pm og forklare, dette ble jeg nysgjerrig på. :)

Jeg og vil ha den pm :jepp:

Symptomer ja :sjenert: Vi lager en liste, det liker vi :Nikke:

DPO 4:

Kvalmen, rar kvalme, kom i bølger flere ganger i løpet av hele dagen

DPO 5:

Forsatt kvalmen

Følsom- feks --> gråt å skjelte ut mannen for at han ikke hadde smurt pålegget helt ut til kantene

Forkjølet og tett i nesen

DPO 6:

Stikking i magen H side.

tørre lipper

Mye utflod (lotion sekret)

DPO 7:

Mye utflod

Hard avføring :flau:

DPO 9:

Hard avføring

stikking i magen (venstre side?)

DPO 10:

Hard avføring

Stikking lavt i magen ca på midten

murring i magen (TR som nærmer seg?)

I dag har jeg ikke merket så mye egntlig. Men likte ikke at det begynte å murre i går, typisk TR tegn hos meg :sjenert: Å vil ikke ha TR :sur: Skal jobbe i helgen attpå det hele, har så enormt sterke smerter....

Ååh :hoppe: Vis dette er bra, så er det bra!! :hoppe:

TR kom i går kl 14 :frustrert:

Åneei!! :sur:

Hva betyr TR?!? Står det for Tante Rød? Årh, no ble jeg gla, også ble jeg ikke det alikavel :frustrert:

Men jeg har ikke fått med meg at du skal si opp jobben. Hvorfor det?

Og ps; jeg syntes ikke det gjør noe med at du er kristen. Lurer på hvorfor kristne ikke liker aktunpur (dritt ord!! :sur: ) Men jeg vet ikke hva regilion jeg har. Haha, masse vanskelige ord for meg idag, og gidder ikke google de. Jeg tror på Gud. Pga jeg har opplevd rare ting, som har med det og gjøre. Men så vet jeg ikke om jeg tror på dette med helvete og himmelen og sånt. Men har ikke satt meg så mye inn i det, og fulgte ikke med i kristendommen :sjenert: Men jeg tror jo på noe.Tror at alle er gode mennesker, jeg! Sånn innerst inne. Og da mener jeg alle. I hele verden :jepp:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil ha den pm :jepp:

Ååh :hoppe: Vis dette er bra, så er det bra!! :hoppe:

Åneei!! :sur:

Hva betyr TR?!? Står det for Tante Rød? Årh, no ble jeg gla, også ble jeg ikke det alikavel :frustrert:

Men jeg har ikke fått med meg at du skal si opp jobben. Hvorfor det?

Og ps; jeg syntes ikke det gjør noe med at du er kristen. Lurer på hvorfor kristne ikke liker aktunpur (dritt ord!! :sur: ) Men jeg vet ikke hva regilion jeg har. Haha, masse vanskelige ord for meg idag, og gidder ikke google de. Jeg tror på Gud. Pga jeg har opplevd rare ting, som har med det og gjøre. Men så vet jeg ikke om jeg tror på dette med helvete og himmelen og sånt. Men har ikke satt meg så mye inn i det, og fulgte ikke med i kristendommen :sjenert: Men jeg tror jo på noe.Tror at alle er gode mennesker, jeg! Sånn innerst inne. Og da mener jeg alle. I hele verden :jepp:

:kose:

TR står for tante rød ja :)

Jeg klinchet med sjefen, så vil ikke jobbe der lenger. Hun behandler meg så stygt, veldig følelsemessig kald. Sko jo si opp om noen mnd uansett da jeg ser etter en større stilling, er jo snart ferdig med skolen!

Vidersender PM til deg ang det andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe trøtt, ikke ferdig med lesinga! :( komme ikke igjennom det. Mangler egentlig en viktig bit, men får ta det i morgen før eksamen. Helt skutt, satt 2,5 time hos frisøren ble helt doven da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til i morgen! :klemmer:

Glemte visst å svare jeg :sjenert: Var i byen ser du og etter det har dagen gått full fart... men kan jeg få de notatene etter nyttår? :)

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...