Gå til innhold

Høy kjæreste


Gjest Teskje-kjerringa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke inntrykk av at det er spesielt uvanlig at lave damer har høye menn.

Jeg er rundt 1.60, og har hatt kjærester mellom 1.85 og 2.00.

Bevisst er det ikke, men trives med litt høydeforskjell, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe å bekymre seg om????

Typen min er kun 3-4 cm høyere enn meg. Ikke så greit med hye hæler da, men det er ikke noe problem....er bare glad vi har det så deilig sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teskje-kjerringa
Hehe! Kan ikke annet en å humre for meg selv. Jeg og ei venninne snakket litt om dette (begge single på den tiden). Jeg 177 hun 175 (så ganske høye) hadde inntrykk av at dere "under 165" alltid stakk av med de høyeste gutta. Kunne vi ikke samarbeide litt 'a,- dere under 165 ta menn under 180? Slik at vi over 175 kunne ha på oss høyhælede sko uten å føle oss som "kjemper"?!?

Mener jo ikke dette oppriktig- for høyde spiller ingen rolle. Men etter at den tredje venninna på under 165 fant seg en på 185-190 (ja faktisk har vi også et par med 163vs 204) så kom tema/"frustrasjonen" frem....

Hehe, rart med det... Så klart, jeg vil ha unger med en høy mann for å gi mine barn bedre gener, men det var neppe bevisst da jeg traff denne gentlemannen. Har egentlig bestandig hatt mest drag på menn under 1.75 m da, og ofte fikk jeg høre at det var pga høyden min. Har også hørt hvordan høye kompiser har hatt lyst på damer med lange bein.

Jeg er 167 og typen min er 198. På en måte hadde det vært kjekt om vi var litt mer lik i høyde (det ser jo fomlete ut når vi kysser må vite :P ), men på den annen side så er det sexy med høye menn ;)

Min tante er 155, og mannen hennes er 196. Det man har lært av dem er at når man tar bilder sammen, så må enten han sitte, eller hun må stå på en krakk. Jeg holdt på å le meg ihjel av brudebildet deres, hodet hennes stikker såvidt opp i nedre kanten av bildet, mens han stanger i toppen av bildet. Så sånn skal ikke vi stå om vi skal ta brudebilde noen gang.

Ikke vi heller... he he. Kanskje jeg bør skaffe meg stylter til bryllupsbildet:P

jeg er 154.... han er 198..

Ojoj! ;) Større forskjell enn oss og, det. Jøss. :)

Hihi!

Sant det at høyde ikke spiller noen rolle, men så har det en tendens til å bli et tema allikevel gitt. Jeg er selv 175, og driver nå en febrilsk jakt på lave sko som passer til det meste. Men skikkelig trøblete føtter er det et prosjekt uten sidestykke (ikke noe enklere å finne sko med litt hæl forøvrig). Har tidligere hatt en litt "klar" preferanse på at jeg ønsker en som er høyere enn meg, siden jeg er ganske høy selv, samt kraftig. Men har innsett at det ikke er høyden som er avgjørende... Er litt på "myser'n" igjen (LENGE siden sist, så var vel på høy tid), og ser plutselig at han verken er høy eller mørk... Omtrent min høyde, mulig en cm eller to lavere. Og da startet jakten etter pene hverdagssko, uten hæl... Går stort sett rundt på sko av joggeskotypen, men ønsker meg noen litt mer pyntet (noe alla pumps) i tillegg. Men, vi får se... Og siden jeg bare er på "myser'n" (skikkelig avstandsbetatt som man var i fortis-tida) så er det ikke noe som jeg stresser med...

Men tilbake til temaet. Ja, hva skal disse på rundt 150 - 160 med disse høye mannfolka? Spar de til oss over 170 :)

Oh, no, he's mine. My prescious :fnise: Hihi. Forstår problemet da... Heldigvis for deg har flate sko vært in en stund nå, selv synes jeg ballerinasko er kjempesøte, men prøver å unngå de i selskap med min egen mr. Big. Vel, håper det er noen flotte menn på rundt 2 meter igjen til dere høye også da..

hehe, ikke bare jeg som har opplevd den :skratte:

Hehe... Jeg som trodde det bare var oss som gjorde det bakfra i dusjen! Vittig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lola_*

Haha :D Kjæresten min er faktisk nøyaktig to meter, og jeg er 1.60. Jeg har aldri tenkt noe negativt om høydeforskjellen vår. Tenker heller at han en fryktelig god til å gi meg klemmer der han løfter meg opp i været og av og til svinger meg rundt *fnis*

Er svært heldig når det kommer til høye hæler, for det er jo faktisk umulig for meg å bli høyere enn han på den måten uansett :P

Vi er alltid på byen sammen, og hver eneste gang noen prøver seg på meg, så trenger han bare å reise seg for å si noe helt trivielt til meg for at guttene skal få komplett noia og stikke fortere enn du får sagt "kake". :skratte:

Vær glad for at gutten din er høy du ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 175 og min kjære er 195.. Funker perfekt for meg :) Jeg har alltid følt meg lang og "grov" i kroppen, men etter jeg traff min kjære så føler jeg meg mer feminin..liten og nett i forhold til han ... Han er veldig bred-skuldra og det får meg til å virke mer nett og delikat! tihi..Og det er en super-deilig følelse. Hans maskulinitet forsterker min kvinnelighet:)

Hehe ! Det bar-trikset er genialt:) funker hver gang. Menn som prøver seg på meg stikker rimelig fort når min kjære kommer. Kan ha noe med at han ikke har en hårflis på hodet og ser kansje LITT skremmende ut på avstand :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelinn

40 cm forskjell går helt bra her.. men som nevnt over... lite sex bakfra i stående stilling ja... :S

*drar til ikea og kjøper krakk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Kan ikke annet en å humre for meg selv. Jeg og ei venninne snakket litt om dette (begge single på den tiden). Jeg 177 hun 175 (så ganske høye) hadde inntrykk av at dere "under 165" alltid stakk av med de høyeste gutta. Kunne vi ikke samarbeide litt 'a,- dere under 165 ta menn under 180? Slik at vi over 175 kunne ha på oss høyhælede sko uten å føle oss som "kjemper"?!?

Mener jo ikke dette oppriktig- for høyde spiller ingen rolle. Men etter at den tredje venninna på under 165 fant seg en på 185-190 (ja faktisk har vi også et par med 163vs 204) så kom tema/"frustrasjonen" frem....

Humre, humre...!! :fnise: Så enig, så enig....!

Jeg er da 180 høy... og har nesten alltid hatt kjærester/menn som er litt lavere - eller like høye..... Så kjenner igjen dette med disse høye hælene.. De bare UTEBLIR, altså! ;)

Nå har jeg da havnet sammen med en som er 192....!! ENDELIIIIIIG kan JEG se opp på ham og STREKKE meg litt for å klemme ham...

FOR EN LUKSUS!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 cm forskjell går helt bra her.. men som nevnt over... lite sex bakfra i stående stilling ja... :S

*drar til ikea og kjøper krakk*

Det minte meg på en mail jeg fikk fra min søster for noen år tilbake, kanskje de har denne stolen på Ikea, Lillelinn :fnise: . Synd jeg ikke fikk lagt inn hele fila som pps så dere fikk se alt hva den kunne brukes til :ler:

Vedlegg fjernet.

- Nigo (mod)

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163, og mannen min 196. Jeg synes det er helt fantastisk med høy mann, jeg liker å føle meg som en "nett liten dame" ved siden av han. Har aldri hatt komplekser for høyden min, snarere tvert i mot. Det er mange flotte høye damer out there, som også er veldig feminine - men jeg selv ville aldri ha følt meg særlig feminin om jeg skulle vært høyere. Og om jeg skulle datet en mann som var noe særlig lavere enn ...tja... la oss si 1, noen og 80 - da ville jeg sett på han som en "dott". Men det er bare min smak. Vær så snill ikke å bli provosert av at jeg ikke liker lave menn, da :)

Smaken er jo heldigvis som baken, og alle har sine preferanser.

Mari :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn
Det minte meg på en mail jeg fikk fra min søster for noen år tilbake, kanskje de har denne stolen på Ikea, Lillelinn :fnise: . Synd jeg ikke fikk lagt inn hele fila som pps så dere fikk se alt hva den kunne brukes til :ler:

den der var jo genial da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Marihønå

Ikke så ille, jeg har ein type på 2.02 mens jeg er 1.60.......Høyde har ingenting å si =) Føler meg litt liten menmen......Litt problematisk å klemme han av og til, men if the is a will, there is a way....! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

veeet den tråden er gammel :filer::sjenert:

men eg bare lurte kor tynn mennene deres er vis frk. han var 2 meter høy?

jeg er no 1.76 og typen min er 1.94 og han er veeeldig tynn! hjelper ikke om han spise mye ogsånt, han har får høy forbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det ikke er ofte høye menn er sammen med lave kvinner, parene jeg kjenner består enten av to lave eller to høye, eller to middels høye. Lurer på hvorfor? Fungerer det kanskje ikke i "lengden"? Får vi strekk i nakken?!

Kjæresten min er 1,90m mens jeg er 1,63m, så du er nok ikke alene med å være lav. :)

Jeg synes det bare er digg at han er så høy, føler meg aldri utrygg ved siden av han! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Gubben er 1.89, jeg er 1.62. Gjør meg ingenting :) Liker høyden hans. Joda, litt høy i noen situasjoner men er da ikke noe jeg tenker på i hverdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

veeet den tråden er gammel :filer::sjenert:

men eg bare lurte kor tynn mennene deres er vis frk. han var 2 meter høy?

jeg er no 1.76 og typen min er 1.94 og han er veeeldig tynn! hjelper ikke om han spise mye ogsånt, han har får høy forbrenning.

Litt "OT", men grunnen til at typen din ikke blir tykkere er ikke fordi han har høy forbrenning, men fordi han spiser FOR LITE (selv om du/dere innbiller dere at han spiser mye) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Min eksmann er 204cm høy, han jeg dater nu er bare 192cm (lillegutt), selv er jeg 157cm lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha det er ikke stor forskjell...jeg er 163 og mannen 204....det er litt mer forskjell der;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...