Gå til innhold

Høy kjæreste


Gjest Teskje-kjerringa

Anbefalte innlegg

Gjest Teskje-kjerringa

Hey girls.

Kjæresten rager 187 cm over bakken, mens jeg bare er 158. Noen flere? Egentlig er det ikke noe problem for oss, det ser bare rart ut når vi står ved siden av hverandre, særlig på bilder. Føler meg utrolig liten da jeg hele tiden ser bort i brystkassa hans, men han er så god også, verdens beste. Vil ikke bytte han ut med en jeg er mer på lengde med, uansett...

Jeg har inntrykk av at det ikke er ofte høye menn er sammen med lave kvinner, parene jeg kjenner består enten av to lave eller to høye, eller to middels høye. Lurer på hvorfor? Fungerer det kanskje ikke i "lengden"? Får vi strekk i nakken?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikkje så stor forskjell mellom meg og min samboer som det er mellom dåke, men må nok sjå litt oppover for å få augnekontakt :)

Eg er ca 165-167 og han er 183.

Men eg ville for alt i verden ikkje bytta han ut, ikkje om han so var 2 m :gjeiper:

Skal heller stå litt på tå for å få kyssa min kjære :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teskje-kjerringa

Står på tå for min kjære, jeg og! :rødme:

Godt å høre at det er flere av oss.

Han blir veldig sterk når han driver og løfter på meg da, he he. Heldigvis for meg (eller han?), er jeg tynn også.

Håper platåsko kommer på moten igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt fordeler med høge menn også :)

Vi kan jo også bruke så høge hæler som vi vil, uten å tenke på at han vil sjå liten ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 163 og min kjære er 183..

Føler meg akkurat passe sammen med han, og vil jeg bli høyere er et jo bare å ta på seg høye hæler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en på 198 i 3 år, og jeg er 161 ca :)

Høye menn er sexy, og heldigvis er det ikke oss som må ligge en halvmeter alene :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det ikke er ofte høye menn er sammen med lave kvinner, parene jeg kjenner består enten av to lave eller to høye, eller to middels høye. Lurer på hvorfor? Fungerer det kanskje ikke i "lengden"? Får vi strekk i nakken?!

Hehe! Kan ikke annet en å humre for meg selv. Jeg og ei venninne snakket litt om dette (begge single på den tiden). Jeg 177 hun 175 (så ganske høye) hadde inntrykk av at dere "under 165" alltid stakk av med de høyeste gutta. Kunne vi ikke samarbeide litt 'a,- dere under 165 ta menn under 180? Slik at vi over 175 kunne ha på oss høyhælede sko uten å føle oss som "kjemper"?!?

Mener jo ikke dette oppriktig- for høyde spiller ingen rolle. Men etter at den tredje venninna på under 165 fant seg en på 185-190 (ja faktisk har vi også et par med 163vs 204) så kom tema/"frustrasjonen" frem....

Endret av Reveal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167 og typen min er 198. På en måte hadde det vært kjekt om vi var litt mer lik i høyde (det ser jo fomlete ut når vi kysser må vite :P ), men på den annen side så er det sexy med høye menn ;)

Min tante er 155, og mannen hennes er 196. Det man har lært av dem er at når man tar bilder sammen, så må enten han sitte, eller hun må stå på en krakk. Jeg holdt på å le meg ihjel av brudebildet deres, hodet hennes stikker såvidt opp i nedre kanten av bildet, mens han stanger i toppen av bildet. Så sånn skal ikke vi stå om vi skal ta brudebilde noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min tante er 2,4 m og var gift med en mann som er 1,66m

Og hun var stolt av den hun var, gikk ofte med höye häler selvom alle andre så rart på henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hey girls.

Kjæresten rager 187 cm over bakken, mens jeg bare er 158. Noen flere? Egentlig er det ikke noe problem for oss, det ser bare rart ut når vi står ved siden av hverandre, særlig på bilder. Føler meg utrolig liten da jeg hele tiden ser bort i brystkassa hans, men han er så god også, verdens beste. Vil ikke bytte han ut med en jeg er mer på lengde med, uansett...

Jeg har inntrykk av at det ikke er ofte høye menn er sammen med lave kvinner, parene jeg kjenner består enten av to lave eller to høye, eller to middels høye. Lurer på hvorfor? Fungerer det kanskje ikke i "lengden"? Får vi strekk i nakken?!

Jeg er også 158 og samboeren min er 190. Jeg tenker ikke noe over dette lenger, fordi han har aldri gjort et nr ut av det. Det får bare se rart, men jeg elsker han:)

Samboeren min har mye vondt i nakken, men etter en bilulykke ikke at jeg er liten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andungen
Hehe! Kan ikke annet en å humre for meg selv. Jeg og ei venninne snakket litt om dette (begge single på den tiden). Jeg 177 hun 175 (så ganske høye) hadde inntrykk av at dere "under 165" alltid stakk av med de høyeste gutta. Kunne vi ikke samarbeide litt 'a,- dere under 165 ta menn under 180? Slik at vi over 175 kunne ha på oss høyhælede sko uten å føle oss som "kjemper"?!?

Mener jo ikke dette oppriktig- for høyde spiller ingen rolle. Men etter at den tredje venninna på under 165 fant seg en på 185-190 (ja faktisk har vi også et par med 163vs 204) så kom tema/"frustrasjonen" frem....

Hihi!

Sant det at høyde ikke spiller noen rolle, men så har det en tendens til å bli et tema allikevel gitt. Jeg er selv 175, og driver nå en febrilsk jakt på lave sko som passer til det meste. Men skikkelig trøblete føtter er det et prosjekt uten sidestykke (ikke noe enklere å finne sko med litt hæl forøvrig). Har tidligere hatt en litt "klar" preferanse på at jeg ønsker en som er høyere enn meg, siden jeg er ganske høy selv, samt kraftig. Men har innsett at det ikke er høyden som er avgjørende... Er litt på "myser'n" igjen (LENGE siden sist, så var vel på høy tid), og ser plutselig at han verken er høy eller mørk... Omtrent min høyde, mulig en cm eller to lavere. Og da startet jakten etter pene hverdagssko, uten hæl... Går stort sett rundt på sko av joggeskotypen, men ønsker meg noen litt mer pyntet (noe alla pumps) i tillegg. Men, vi får se... Og siden jeg bare er på "myser'n" (skikkelig avstandsbetatt som man var i fortis-tida) så er det ikke noe som jeg stresser med...

Men tilbake til temaet. Ja, hva skal disse på rundt 150 - 160 med disse høye mannfolka? Spar de til oss over 170 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende det der, selv er jeg 176 og har helt sluttet å gå med høye hæler :(

Du hadde da vært lavere enn de fleste menn nevnt her i tråden selv med høye hæler? ;)

Høye jenter er pent det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...