Gå til innhold

Bjellene og narren


Harlekin

Anbefalte innlegg

Gjest svanungen

God morgen, Harlekin!

Ikke dårlig å snakke om nr 2 før nr 1 er født nei :ler: Effektivitet! :fnise:

Har du hatt en fin helg? Står det ellers bra til? Frisk og rask? Håper du klarer å kose deg skikkelig de siste ukene før fødselen, bare nyte tiden! Ingenting som haster så skrekkelig, bare pusle rundt og kos deg du :jepp:

Ønsker deg en kjempefin mandag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Harlekin! Bare innom for å se hvordan det går, og fikk nesten sjokk over at du har så kort tid igjen til termin :overrasket: Fantastisk! Du har en herlig - om enn ganske slitsom - tid foran deg! :babyjente:

Er nesten litt misunnelig merker jeg... Våre barn går i 2. og 5.klasse, og er plutselig blitt så store at eggstokkene mine liksom rasler litt igjen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk, jenter (jentedamer?)! Alltid koselig når dere stikker innom :klemmer:

Jeg er alltid hormonell og "tårepersete" jeg, Supra, det er min natur :fnise: Så mannen sier han ikke har merket stor forskjell ... :snurt:

Jeg koser meg nesten i hel, jeg, Svanungen! Jeg er litt for makelig anlagt til ikke å jobbe, merker jeg ... så det er godt det snart kommer et lite vesen som skal holde meg travelt opptatt!

Ja, disse eggstokkene, Sisu! Det rasler i dem titt og ofte rundt meg også, blant annet min søster og hennes venninner. De er litt yngre enn meg, så jeg er liksom førstemann ut. Men nå har min søsters katt fått kattunger (de er så herlige :rødme: , jeg er helt forelsket), og det tilfredsstiller visst morsinstinktet hennes litt.

Ja, nå er det ikke så mange ukene til temin! Hjelp ... skal på fødselsforberedende kurs i morgen (mannen skal være med en times tid før han må til tannlegen. Arbeidskameratene hans hadde visst sagt at tannlegen var å foretrekke ... :snurt: Menn altså! ), og har svangerskapskontroll på fredag. Så gleder jeg meg til Grand Prix på lørdag og 17. mai på søndag! Kjekke dager fremfor meg, og været er flott også. Nå er det godt å leve :sol:

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Herlig å lese om gode Harlekin-dager! Går skrekkelig fort mot termin nå, er jo virkelig ikke lenge siden vi oppmuntret til eggmodning! Tenk så koselig når snuppa endelig ser dagens lys :stix:

Joggesko på 17.mai hørtes forresten skrekkelig fristende ut... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har min søsters katt fått kattunger (de er så herlige :rødme: , jeg er helt forelsket), og det tilfredsstiller visst morsinstinktet hennes litt.

Hehe, vi har en katt vi og - hun er sterilisert da, så kattunger blir det ikke. Men det er nok hun som er babyen vår. Eller en attpåkatt blir det vel... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi har en katt vi og - hun er sterilisert da, så kattunger blir det ikke. Men det er nok hun som er babyen vår. Eller en attpåkatt blir det vel... :fnise:

Tenk, jeg er så glad i tørr humor at den der synes jeg var herlig :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig å lese om gode Harlekin-dager! Går skrekkelig fort mot termin nå, er jo virkelig ikke lenge siden vi oppmuntret til eggmodning! Tenk så koselig når snuppa endelig ser dagens lys :stix:

Joggesko på 17.mai hørtes forresten skrekkelig fristende ut... :ler:

Ja, det blir kjekt! Alternativet til joggesko er svarte Doc Martens - og det passer kanskje ikke så godt til blå "silke"kjole? Men kan Lily Allen, så kan jeg!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest svanungen

Ser man på disse kjendisene, og ikke minst på Catwalken, så er jo ALT lov... Kjør på! :ler:

Nå ser det ut til at det kan komme litt regn i Agder-fylkene på 17.mai, er jo typisk. Jaja, skal vel kunne finne frem en paraply jeg også. Men er så kjipt med drittvær en sånn dag! Jeg vil ha :sol: !

Ha en strålende fredag og helg, Harlekin!

:klemmer:

PS: hvis det er noen trøst, så flirte jeg godt av atpåkatten jeg også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest svanungen

:lete:

Hvordan går det, Harlekin? Står bra til?

Nærmer seg termin med stormskritt... Tenker på deg vet du!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest svanungen

Bare innom for å se hvordan det går, men her var ingen Harlekin..

Håper det går bra med deg!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei, Svanungen og Sisu! Takk for letingen :hug: Jeg lever, altså, men jeg er ganske sliten og har vondter både her og der, så jeg orker ikke å være så mye på nett. Men jeg kan jo oppdatere litt: Jeg er nå litt over 39 uker, og ingen (sikre) tegn på fødsel enda! Jeg har endel vondter, men jeg tror ikke de er tegn på fødsel helt enda. Jeg var hos legen i går, alt er bra, og dersom jeg ikke har født innen onsdag neste uke, skal jeg få time til overtidskontroll på KK. Det blir godt å bli ferdig, og hilse på det lille nurket som føles veldig stort akkurat nå! :fnise:

Jeg tenker å kanskje starte en ny dagbok etter at jenten vår er født, så da blir nok denne dagboken lagt på is en stund. Men for de spesielt interesserte kan jeg nok legge inn en liten fødselsrapport når den tid kommer.

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harlekin :klem:

Å, så spennende - nå møter dere snart lille snuppa deres :babyjente: Nyt hvert øyeblikk med henne, selv om det til tider er fryktelig slitsomt og du kanskje tror du skal kollapse av søvnmangel... Me det er verdt alt sammen allikevel!

Ønsker deg masse masse lykke til med fødselen! :tommelsmil: Følger dere videre jeg...

Endret av Sisu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest svanungen

:klemmer:

Harlekin!!!

:danser:

Så godt å se deg! Skjønner godt at det ikke blir så mye KG og internett, men vi kan jo ikke annet enn å kikke innom her allikevel vettu! :sjenert: Kortkort tid til dere får hilse på snuppa! Håper du får en fin avslutning på svangerskapet, og en knallbra start på mamma-livet!

Vil gjerne få følge deg videre, uansett om det blir ny bok eller ei :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest svanungen

:lete:

Er det på sin plass å gratulere nå? Bare en liten antakelse siden det var snakk om igangsettelse hvis ikke noe hadde skjedd innen midten av forrige uke...

Står det bra til med deg og den lille?

:babyjente::kgbaby::lillesky:

Tenker på dere!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg tenker at dette blir slutten på dagboken min, og at jeg heller starter en ny en senere. Men, jeg kan jo ikke avslutte uten å fortelle hvordan det har gått! ... Det gikk fint! Min lille datter på nesten 2 måneder (hjelpe meg hvordan tiden flyr!) ligger nå ved siden av meg og sover i vognen sin. Hun var 3200 gram og 50 cm, altså en ganske liten jente, men helt normal og fin og frisk! Både mannen og jeg var store da vi ble født, så jeg hadde egentlig forventet en noget større baby, men hun er absolutt stor nok! Fødselen var tøff, men den forløp helt normalt, og vi (jeg, mannen og vesla) klarte oss fint :fnise: , alle tre. Oppholdet på KK var ikke så kjekt fordi mannen ikke fikk bli (jeg har skrevet om det i en tråd inne på graviditetsforumet), og de første ukene etter fødselen var knalltøffe (det er ikke for ingenting at de kalles helvetesukene av noen nybakte foreldre), men nå går det bedre. Vi gleder oss over både smil og skrik (mest det førstnevnte, da) hver dag, og gleder oss til hun blir større.

Takk til dere som har fulgt med! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...