Gå til innhold

Bjellene og narren

Harlekin

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på deg i dag Harlekin! Jeg er skikkelig glad på dine vegne. Tenk, du skal få en baby! En ekte liten baby! Det må føles helt sprøtt og supert på samme tid. Klarer ikke helt å sette meg inn i hvordan du må føle det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stoppe deg?

Vi heier og heier vi, uansett! :danser:

Hihihi!

Superspent på morgendagen, håper det går kjempebra!

Tøft gjort av typen å fortelle det allerede ja, vi har jo så vidt gått over fra å telle timer til dager :dåne: Hihi!

:strix: Moro detta er!

:klem:

Hm, ikke sikker på om han er så tøff akkurat - han bare ville fortelle det, for han var så stolt! :fnise:

Jeg skal oppdatere her i morgen med HCG-resultat!

Jeg har tenkt på deg i dag Harlekin! Jeg er skikkelig glad på dine vegne. Tenk, du skal få en baby! En ekte liten baby! Det må føles helt sprøtt og supert på samme tid. Klarer ikke helt å sette meg inn i hvordan du må føle det nå!

Nei, gi deg, har du det? Så hyggelig :klemmer: Jeg er også sånn at jeg av og til tenker på KG-brukere i det virkelige livet. Innbiller meg hvordan de er og sånn - ganske moro!

Det føles veldig rart. Jeg fortalte min søster det i dag (jeg måtte, jeg holdt på å sprekke, men hun fikk streng beskjed å ikke fortelle det videre), og hun ble veldig glad. Nesten gladere enn meg! Men jeg prøver å forholde meg rolig, da, fordi alt er så nytt og usikkert. Det er vanskelig, men. Gleder meg til all fortellingen er overstått og det blir litt "gammelt nytt" - liker ikke å være i sentrum, og synes det er best i situasjoner jeg er vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, lykke, lykke til på blodprøven i dag! Jeg ser ikke annet enn at du får en "strek" der og, men litt lykke skader ikke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk, Ann! :klemmer: Jeg er veldig glad, men også litt "utaformæsjæl". Det føles på en måte ikke virkelig. Jeg håper du kommer etter med fryseeggene dine. Når skal dere ha fryseforsøk, blir det i november?

Mannen har allerede fortalt det til kameraten sin, han er virkelig løsmunnet! Fortelle det før blodprøven, til og med ... Mannfolk altså :fnise:

Jeg vet faktisk ikke om vi kommer til å ta i bruk fryse-eggene nå i november eller om vi venter. Vil høre hva homeopaten sier først :sjenert:

men, men.. nå danser vi jo bare for deg Harlekin !!! :danser: :danser:

Fantastisk !!! :klemmer:

Mannfolk er mannfolk.. :ler: kommer nok ikke til å klare å holde munn min mann heller, dersom vi en gang får det til.. :sjenert:

Regner med hcg prøven har fine verdier :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blodprøven var positiv (damen lo godt da jeg fortalte at jeg allerede hadde testet tre ganger :fnise: ) og viste en hcg-verdi på 159. Jeg vet veldig lite om slike verdier, men alt over 100 var visst bra. Det blir nok ikke noe av noen tvillinger, men det er egentlig like greit synes jeg ... håper mannen gjør det også!

Så da er det vel offisielt da! Rare greier ... Av en eller annen grunn ble jeg skikkelig deprimert i går, og "lider" fremdeles litt under det. Det er ikke det at jeg ikke er kjempeglad, men det er liksom så mye nytt og fremmed. Jeg er egentlig ikke redd for å miste, selv om jeg vet at det kan skje, men mer for å ikke "klare det" når det gjelder alt sammen. Jeg vet jo ingenting om dette! Litt redd for å være mislykket og rote ting skikkelig til. Men, så tenker jeg at jeg er mer ressurssterk enn mange, har en flott familie og en fantastisk mann, god helse, bra jobb og noenlunde ordnet økonomi. Da blir det litt bedre!

Har lånt to bøker av Gro Nylander (fødselslege) på biblioteket i dag. Jeg har stor tro på at man kan lese seg til alt! Så nå skal jeg bli svangerskapsekspert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H e r r e g u d !

Hurra og jippimegrundt for positiv blodprøve! Nå fikk jeg klump i halsen og nupper over hele kroppen!

Jeg er så vannvittig glad på dine vegne!!!

Ikke vær redd. Virkelig, ikke vær det.

Det er kanskje merkelig å si, men tenk på alle de tullingene der ute som klarer å oppdra helt flotte barn. :ler: Det hjelper meg å tenke litt sånn når jeg er redd for å gjøre noe. Mange andre har greid alt jeg skal gjøre i livet før meg, så da tror jeg igrunn at det ikke finnes noen grunn til at jeg ikke skal klare det også!

Du kommer til å bli en fantastisk mor! Bare med å bekymre deg for å "få det til" er du allerede langt på vei! :klem:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å sniklese litt jeg:) Gratulerer med lykken i magen!!! Vet hvordan det føles å endelig få det til, selv om vi ikke har prøvd så lenge som dere. Man blir vbåde engstelig og superglad på en gang!!!

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe:

GRATULERER KJEMPEMYE......DETTE VAR KOSELIG.....

Det er helt naturlig å føle seg litt "opp og ned" i følelsene den første tiden.. Hormonene løper nesten løpsk, og alt er så uvirkelig..

Selvom det er dette du har ønsket deg veldig lenge, kommer også tanker om at det nå "ikke er noen vei tilbake". Og slike tanker, som "skremmer" litt - har du liksom ikke lov til å ha.. Du SKAL jo bare være lykkelig nå....

Men dette "med berg og dalbane" følelsene vil gå over til intens glede og spenning - når det går skikkelig opp for deg hva som skjer... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H e r r e g u d !

Hurra og jippimegrundt for positiv blodprøve! Nå fikk jeg klump i halsen og nupper over hele kroppen!

Jeg er så vannvittig glad på dine vegne!!!

Ikke vær redd. Virkelig, ikke vær det.

Det er kanskje merkelig å si, men tenk på alle de tullingene der ute som klarer å oppdra helt flotte barn. :ler: Det hjelper meg å tenke litt sånn når jeg er redd for å gjøre noe. Mange andre har greid alt jeg skal gjøre i livet før meg, så da tror jeg igrunn at det ikke finnes noen grunn til at jeg ikke skal klare det også!

Du kommer til å bli en fantastisk mor! Bare med å bekymre deg for å "få det til" er du allerede langt på vei! :klem:

Så godt det er å ha deg, altså, det mener jeg virkelig. Du skriver alltid så flott og oppmuntrende! :klem: Ja, jeg tenker det nok er mange dårlige foreldre der ute, men hvis jeg slekter på foreldrene mine, så blir jeg en god en :)

Måtte inn å sniklese litt jeg:) Gratulerer med lykken i magen!!! Vet hvordan det føles å endelig få det til, selv om vi ikke har prøvd så lenge som dere. Man blir vbåde engstelig og superglad på en gang!!!

Lykke til:)

Takk, Mamma1! Akkurat, både engstelig og superglad er jeg - utrolig at man kan føle så mye på én gang.

GRATULERER KJEMPEMYE......DETTE VAR KOSELIG.....

Det er helt naturlig å føle seg litt "opp og ned" i følelsene den første tiden.. Hormonene løper nesten løpsk, og alt er så uvirkelig..

Selvom det er dette du har ønsket deg veldig lenge, kommer også tanker om at det nå "ikke er noen vei tilbake". Og slike tanker, som "skremmer" litt - har du liksom ikke lov til å ha.. Du SKAL jo bare være lykkelig nå....

Men dette "med berg og dalbane" følelsene vil gå over til intens glede og spenning - når det går skikkelig opp for deg hva som skjer... :klemmer:

Takk skal du ha, Myrthel! Det hjalp med trøstende ord. Jeg svinger litt mellom glade og litt redsel, men jeg kan liksom ikke si jeg er redd - jeg har jo satt i gang hele denne prosessen av egen fri vilje! Men nå er det jo blitt virkelighet. Gleder meg til denne uvirkelighetsfølelsen forsvinner og jeg føler meg på tryggere grunn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke vært innom her før jeg! :vinke: Høres ut som dere har hatt en lang og tøff vei for å bli foreldre, så nå bare krysser jeg fingrene for at alt går bra herfra :) Gratulerer så masse med graviditeten! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var supert å høre! Gratulerer så masse! Jeg er helt sikker på at du er helt normal som ikke føler at "Jess, dette blir null problem" og "jeg blir nok verdens beste mamma". Det hadde vært litt rart om du ikke hadde vært litt usikker rundt det hele! Men jeg tror du kommer til å gjøre en kjempefin jobb og du får bare ta tiden og folk rundt deg til hjelp. Husk at det er enda litt tid til babyen kommer ;) Å lese bøker er nok lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest andungen

Ååååå!!! Nå ble jeg glad på deres vegne!!!

Kjempemoro, sitter her og smiler bredt for meg selv. Gratulerer så mye!

Håper du får et kjempefint svangerskap!

Skjønner godt at det kommer mange forskjellige tanker, er helt normalt! Og skulle jo bare mangle... Livet kommer til å bli snudd på hodet, og man blir kastet ut i noe helt nytt og ukjent. Men det kommer til å gå kjempebra! Og som Supramundane skriver, bare det at du allerede bekymrer deg, er jo et veldig bra utgangspunkt! Man vil så gjerne lykkes...

Sender masse positive tanker og gode :klemmer:

:danser: videre for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse igjen :)

Håper du får et flott svangerskap og en flott baby.

Det er i alle fall vanlig å ikke være overlykkelig hele tiden. Det trodde jeg at jeg kom til å være, da jeg ble gravid. Ønsket meg jo så veldig et barn, og trodde jeg kom til å gå rundt med et stort smil i ni måneder. Sånn ble det selvfølgelig ikke. Sånn blir det sikkert ikke for deg heller. Og det er helt normalt.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen gratulerer! :klemmer: Så fantastisk!! Er kjempeglad på deres vegne! Alt føles uvirkelig i starten vet du. Hormonene løper løpsk! Det er ikke uten grunn at man har ni mndr å forberede seg på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest andungen

Hei Harlekin!

Bare innom en rask tur for å ønske deg en super helg! Håper du har det bra!

Har dere fortalt noe til familie ennå? Er jo skrekkelig tidlig, men sikkert vanskelig å holde hemmelig også... Jeg hadde slitt skikkelig med å vente...

Drar på besøk til ei venninne i helga, gleder meg skikkelig! Blir godt å bare komme bort litt, skravle og nyte livet.

Ta godt vare på deg selv, og hverandre!

God :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Harlekin!

I natt drømte jeg at du fikk en gutt. Så da må det nesten bli sånn! :ler:

Hva med meg da? Jeg tror jo det blir to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...