Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Nå begynner den igjen, serien som inneholder så mye fjollerier og hinsides utsagn og bitchete oppførsel og nissete "veiledere", at man bare MÅ se den. Synes det er fantastisk underholdning, selv om jeg har innsett at det finnes folk der ute som slett ikke tar serien for en komedie. Men det gjør bare at jeg ler enda mer, må jeg innrømme Jeg er ikke ironisk, det er så vilt at det blir supert Endret 24. november 2008 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 8. september 2008 #2 Del Skrevet 8. september 2008 er det bare jeg som synes vendela er oppskrytt? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 8. september 2008 #3 Del Skrevet 8. september 2008 er det bare jeg som synes vendela er oppskrytt? :/ Nei du er ikke alene. Synes både Vendela og hele Top Model er oppskrytt. Hadde gleda meg til episoden i kveld, men ble bare skuffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 8. september 2008 #4 Del Skrevet 8. september 2008 det var ikke bra altså, det var helt grusomt, jeg ble faktisk provosert.. Ro deg ned nå, de må jo få en sjanse til å lære først da! Vendela bare klager og er negativ og alt for streng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 8. september 2008 #5 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg må innrømme at jeg har litt problemer med begge programlederne... Foretrekker alle andre versjoner av Top Model framfor den norske. Endret 8. september 2008 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #6 Del Skrevet 8. september 2008 Hvorfor skal Vendela være sånn ei bitch? Stakkar hun som stod igjen utenfor flyet og gråt, hun fikk bare et tørt hadetbra før de trampet inn i flyet. Hun kunne jo i det minste gått bort og gitt henne en klem og sagt et eller annet oppmuntrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. september 2008 #7 Del Skrevet 8. september 2008 er det bare jeg som synes vendela er oppskrytt? :/ Nei, det er ikke bare deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 8. september 2008 #8 Del Skrevet 8. september 2008 Hvem er det som skryter av Vendela forutenom Top Model? Har aldri hørt at noen andre enn TV3 skryte av henne.. Men kunne kanskje trøstet den jenteungen.. Litt frekt å bare dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. september 2008 #9 Del Skrevet 8. september 2008 Synes begge programlederne oppfører seg som om de er flere hakk over alle andre, og at alt de gjør er perfet, og klarer ikke andre å gjøre det på samme måte som de hadde gjort det - ja, da er det rett ut. Men på tross av dette må jeg jo bare følge med.. For neste uke så er de jo i Lisboa, min yndlingsby :rødme: Så må jo få med meg hva de gjør på der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. september 2008 #10 Del Skrevet 8. september 2008 Liker heller ikke Vendela, hun klarer ikke å fylle rollen på samme måte som Tyra Banks. Tyra klarer å være både streng og snill, Vendela er bare bitchete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 8. september 2008 #11 Del Skrevet 8. september 2008 Det ble nok sagt mer til hun som stod igjen enn vi fikk se. Det var ikke ekte. Detn scenen ble da spilt inn INNE i en hangar. Når får man med seg hele kofferten inn i flyet liksom..det skjer ikke. Det skal se værst mulig ut for oss som ser på, blir jo "bedre" tv av det. Men fikk også et heller dårlig inntrykk av vendela. Jentene må få lov til å lære litt før de blir dømt nedenom og hjem. Er ikke det litt av vendelas oppgave da, veilede.. Eneste hun gjorde var å hakke på de alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 8. september 2008 #12 Del Skrevet 8. september 2008 Kall meg gjerne gammeldags (eller noe sånt), men jeg ble litt provosert under 1. photoshoot da jentene skulle kle av seg og kysse og sånt. Har sett på nyhetene at hun ene følte seg presset til å kline med hun andre, men tenkte ikke så mye over det før jeg fikk se det i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. september 2008 #13 Del Skrevet 8. september 2008 Men alle var jo liksom så gode venner, men det forandrer seg vel fort, håper jeg Det var et tørt hadebra de to som røk ut fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. september 2008 #14 Del Skrevet 8. september 2008 Hvorfor skal Vendela være sånn ei bitch? Stakkar hun som stod igjen utenfor flyet og gråt, hun fikk bare et tørt hadetbra før de trampet inn i flyet. Hun kunne jo i det minste gått bort og gitt henne en klem og sagt et eller annet oppmuntrende. ENIG! Det var jævla provoserende hvor hovne Vendela og Jan Thomas oppførte seg. Herregud, dette er voksne mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. september 2008 #15 Del Skrevet 8. september 2008 Men hva VAR det med at en haug av jentene ikke ante hvor Lisboa var?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. september 2008 #16 Del Skrevet 8. september 2008 Men hva VAR det med at en haug av jentene ikke ante hvor Lisboa var?? DET lurte jeg på og. Jeg ble FLAU! "Å hihihihi vi skal til Lisboa!! Jeg aner ikke hvor det er, men jeg gleder meg!" ....................... :dåne: Men man skjønte vel egentlig fort at dette var en gjeng med barbier altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 8. september 2008 #17 Del Skrevet 8. september 2008 Var ikke mange blomster i den gruppen der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 8. september 2008 #18 Del Skrevet 8. september 2008 Uff, jeg ble skuffet jeg også. Gadd ikke å se siste halvdel av programmet engang. Programlederne er slitsomme, Vendela er rett og slett ubehagelig å se og høre på TV. Konseptet er også så overdrevent og falskt. Jeg foretrekker å se den amerikanske versjonen, og det sier litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ehlana Skrevet 8. september 2008 #19 Del Skrevet 8. september 2008 Ble nesten på gråten jeg over at hun som var så lei seg ikke fikk klem en gang...Det var litt av en avskjed liksom:/ Jan Thomas er bare ekkel...fælere mann skal man lete lenge etter Men underholdning er det jo, så må jo følge med(selv om jeg også datt litt av innimellom og heller tok en tur på nett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2008 #20 Del Skrevet 9. september 2008 DET lurte jeg på og. Jeg ble FLAU! "Å hihihihi vi skal til Lisboa!! Jeg aner ikke hvor det er, men jeg gleder meg!" ....................... :dåne: Men man skjønte vel egentlig fort at dette var en gjeng med barbier altså.. Minner litt om hun svenske for noen år siden, som lurte på om Miami var et land eller en øy... eller noe sånt De klipper nok vekk hvis noen kommer med intelligente utsagn, det er jo ikke like god underholdning som det fjaset de viser. Men som humor fungerte det bra i går også. Det er sikkert stort å komme til Lisboa selv om man ikke vet hvor det er, dette var jo tross alt jenter som hylte av fryd over å komme på SkyBar med Jan Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå