Nique Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #401 Del Skrevet 1. februar 2010 P-pille slutt og TR. Rare greier. Fortsetter det slik så havner jeg på 24 dagers syklus, er ikke det litt kort? Nå har jeg gått på pillen så lenge at jeg ikke husker hvordan det var før :klø: Men med kramper og kvalme som nå, så ser jeg frem til å begynne på pillen igjen, selv om det nå blir en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg må innrømme at Big Horn Steakhouse er ikke et sted vi går og spiser på lenger - er så mange andre steder hvor servicen og maten er bedre. Der er vi nok helt enig nå ja Jeg synes Big Horn har falt veldig i kvalitet de siste årene jeg, husker det som veldig bra for en del år tilbake, men sist jeg var der var det egentlig ikke spesielt god mat og heller ikke spesielt god service. Bra dere gjorde det beste ut av kvelden allikevel da, sikkert lurt å ta desserten på veien hjem Er et par år siden sist jeg var der, og de har tapt seg enormt, hvis lørdagens middag er regelen, istedet for unntaket. Kjip opplevelse. Var å spiste på Jacobs All på Aker Brygge for ikke altfor lenge siden, veldig overrasket, hørt mye forskjellig. Nydelig mat og god service Kanskje denne må prøves nestegang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. februar 2010 #403 Del Skrevet 1. februar 2010 Når det gjelder restaurenter i samme kategori som Big Horn, MEN med god mat og service kan jeg anbefale: Steakers og Hereford Steakhouse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 1. februar 2010 Når det gjelder restaurenter i samme kategori som Big Horn, MEN med god mat og service kan jeg anbefale: Steakers og Hereford Steakhouse. Utfra menyene deres, så virker de som gode alternativer, skjønt jeg tror kanskje vi styrer langt unna kobe-burger Kunne vært interessant å prøve det en gang dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det var pga av prisen vel å merke Endret 1. februar 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #406 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjolestrikkingen går fremover, er godt igang med erme nr. 2. Når jeg ser på kjolen nå, får jeg lyst på vaniljeis med blåbær . Fine fargene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 2. februar 2010 Nedtelling til jeg må bevege meg utendørs for å komme meg hjem fra jobb. Har ikke særlig lyst til det nå, men jeg må jo hjem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2010 #408 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva slags kjole er det du strikker nå? Har du bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 2. februar 2010 Bilde kommer etter at den er ferdig, og gitt bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. februar 2010 #410 Del Skrevet 3. februar 2010 Kjolestrikkingen går fremover, er godt igang med erme nr. 2. Når jeg ser på kjolen nå, får jeg lyst på vaniljeis med blåbær . Fine fargene Gleder meg til å se den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2010 #411 Del Skrevet 3. februar 2010 Kom du deg hjem i snøfokken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 4. februar 2010 Kom du deg hjem i snøfokken? Kom meg fint hjem, godt innpakket, eneste man kunne se var øynene I dag har vi kjøpt ny vaskemaskin. Ikke fordi vi ville, men noen ganger har man ikke valg. I dag er en slik dag. Go Lefdal, yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. februar 2010 #413 Del Skrevet 4. februar 2010 Dere fikk den kanskje på salg også? Oppvaskmaskinen vår streiket like etter nyttår, så da ble det en ny kjøpt på salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #414 Del Skrevet 10. februar 2010 Dere fikk den kanskje på salg også? Oppvaskmaskinen vår streiket like etter nyttår, så da ble det en ny kjøpt på salg Tja, tror ikke det var salg :klø: , og vi kunne selvfølgelig ikke bare kjøpe det billigste vi kom over heller, da den ikke kan være bredere enn max 50 cm. Men jeg fant en fin, øko-vennlig, og ikke-så-altfor-dyr maskin, topp-matet maskin, 45cm bred. Sleng på leveringskostnad, og vi havnet rett over 4500,- Enda bra samboer har insistert høylydt på sparekonto til nettopp slike hendelser :rødme: Maskinen ble levert, dog ikke lenger enn til kjøkkenet, resten fikk jeg visst ordne selv. Så på kvelden klarte jeg og sambo å buksere den inn på badet (åpningen mellom kjøkken/bad er grunnen til max-bredden) Fikk den inn til slutt, eneste skaden var en strekk i en av mine ryggmuskler, og maskonen er nå installert. Da fikset jeg likegodt den lekke vannkranen som den skulle kobles på. Her i huset er jeg den som fikser slike ting, ikke fordi sambo ikke kan, men fordi jeg liker det. Eneste gangen han har vært nervøs var når jeg skulle montere nytt benkelys over vasken, og jeg fikk støt. Jeg vet strømmen skal kobles fra før slikt gjøres, men jeg trodde virkelig jeg hadde gjort det når jeg fjernet det gamle lyset. Jeg slekter min far når det gjelder slikt tydeligvis. (Jeg har utdannelse innen maskin, med påhengende elektro-fag, så jeg er ikke helt amatør når det gjelder slikt, bare så det er sagt ) En liten lærepenge; Vi bestillte mat hjemkjørt mandags kveld, og med maten fikk vi en stor flaske Urge. Hverken jeg eller mannen drikke drikker brus eller kaffe til vanlig, her går det i te og Fun light. Men Urge'en var god den, og gikk ned på høykant. Hva skal man si? Hva kan man si? Sambo krøp til sengs like før 23:00, siden han må opp 06:30 denne uken, og når jeg kom og skulle legge meg kl 01:00, så var han lys våken. Jeg ble litt forbauset, men oppdaget fort at jeg var bitt av det samme. Kjempesliten, men like våken begge to, tror kanskje det ble 2 timer søvn den natten. Det ble tidlig kveld i går for å si det slik :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. februar 2010 #415 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan står det til med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #416 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvordan står det til med deg? Har vært litt bortkommen de siste 2 ukene føler jeg, men finner alltid veien tilbake til KG I kveld skal jeg en liten tur ut og feire en veninne som har bursdag, tar det rolig siden jeg har tidligvakt i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. februar 2010 #417 Del Skrevet 18. februar 2010 Kos deg på bursdagsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 26. februar 2010 Da er kjolen ferdig, første gang jeg har strikket med flere farge, og mønster. Nå må tøfflene/sokkene strikkes, så er alt ferdig. Strikker også på ett par yogastrømper nå, med flerfarget garn. Skulle riktignok vært til vinterbruk, men det kommer vel flere kjølige sesonger fremover Sliten for tiden, har byttet om på en del vakter, så nå er jeg litt kjørt kjenner jeg, og ser ikke helt frem til helgen på jobb. Neste uke er det heldigvis bare 2 dager jobbing. Og en liten fest på lørdag. Det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. februar 2010 #419 Del Skrevet 26. februar 2010 Hyggelig å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. februar 2010 #420 Del Skrevet 26. februar 2010 Nå må du ikke slite deg helt ut vennen. Ta hensyn til deg selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå