Gjest Skrevet 6. januar 2010 #341 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har ikke brukt mye tid i det hele tatt. Begynte rett før jul, strikket litt sånn til og fra i julen/romjulen Så flink du er! Jeg hadde nok brukt et par år. Men kan jo ikke jeg strikke i det hele tatt da, bare vanlig rett fram... (vi krysser det vi har å krysse, bortsett fra bena da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #342 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) I dag var jeg og kjøpte resten av garnet jeg trenger, og det er jaggu fra samme batch med farge. Så i helgen skal det strikkes, og sees film; Under the Tuscan Sun, og den gleder jeg meg til. Jentefilm almas Sambo skal jobbe hele helgen, og søster kommer innom for å se film, strikke og, siden hun ikke får gjort det hjemme i mangel på stekeovn, bake rosinboller Yummy Endret 8. januar 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. januar 2010 #343 Del Skrevet 8. januar 2010 Ønsker deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 11. januar 2010 Fin og avslappet helg, helt etter planen. Film, baking og strikking. Sabla gode kanel-snurr-boller og rosinboller , og enda ett strikkeprosjekt ferdig. Ikke kjolen min, den jobber jeg medfremdeles, men litt småplukk jeg hadde liggende. Var på vei til trikken dag, nedover en bakke, da jeg plutselig kjenner at beina begynner å miste grepet på bakken. Mere rakk jeg ikke å registrere før jeg landet på baken, og håndleddene.(jeg hadde ihvertfall tid nok til å prøve å ta meg for). Inn i svarteste granskauen. Pinlig ja..først var det det, men så ble det bare vondt. Alt vel heldigvis, ingenting brukket, men kan de ikke for pokker fjerne all isen som ligger på fortauene, eller bare la snøen ligge? Med snø mister du ihvertfall ikke fotgrepet, og skulle du gjøre det, så demper snøen litt av fallet. Dagens lille sinte fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 11. januar 2010 #345 Del Skrevet 11. januar 2010 Var på vei til trikken dag, nedover en bakke, da jeg plutselig kjenner at beina begynner å miste grepet på bakken. Mere rakk jeg ikke å registrere før jeg landet på baken, og håndleddene.(jeg hadde ihvertfall tid nok til å prøve å ta meg for). Inn i svarteste granskauen. Pinlig ja..først var det det, men så ble det bare vondt. Alt vel heldigvis, ingenting brukket, men kan de ikke for pokker fjerne all isen som ligger på fortauene, eller bare la snøen ligge? Med snø mister du ihvertfall ikke fotgrepet, og skulle du gjøre det, så demper snøen litt av fallet. Dagens lille sinte fra meg Nøyaktig samme skjedde med meg på vei til T-banen i dag. Det gjør jo så sabla vondt i håndleddene å dette sånn, også gjør det inmari vondt i stoltheten også. Skulle ønske de kunne strø skikkelig eller la snøen ligge. Ikke skrape vekk det som var av snø og grus. Håper dagen ellers var fin da, hørtes ut som en veldig koselig helg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. januar 2010 #346 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjenner til det, såpeglatt ute idag! Ikke minst er det vondt å falle, flaut er det og..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #347 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjenner til det, såpeglatt ute idag! Ikke minst er det vondt å falle, flaut er det og..... Det er nesten det verste. Hvis jeg faller offentlig er det første jeg tenker på om noen har sett meg. Etterpå tenker jeg på om jeg har slått meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. januar 2010 #348 Del Skrevet 12. januar 2010 Isj, ikke morsomt å dette. Eller det vil si, jeg er motsatt av alle andre da, så lenge jeg ikke kjenner noe som gjør vondt, så synes jeg det er hysterisk morsomt. Har underholdt mange med mine fantastiske fallteknikker og smittende latter ja Håper du ikke har skadet deg alvorlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 12. januar 2010 Alt vel, bare litt såre muskler i ryggen, samt at baken nok er litt blå Ellers har jeg vært til legen i dag, og fått henvisning til mammografi/ultralyd. Gruer meg litt til fredag for å si det sånn. Har vondt i brystet fra før, også skal det legges i klem i tillegg Jaja, alt går nok bra der og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. januar 2010 #350 Del Skrevet 12. januar 2010 Masse lykke til på fredag! Har aldir vært til mammografi, men hører alle som har vært der sier det er veldig forskjellig. Spiller ingen rolle om man har små eller store pupper, noen synes bare det er mer ubehagelig enn andre. Håper det går bra for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #351 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Been there, done that, og nå er det en ukes tid med venting på resultatet. Var ikke vondt i det hele tatt, i det "friske" brystet, men kjente det i det brystet jeg har smerter fra før. Nå er det bare å forberede seg på ny jobbhelg, og se frem til kort-uke neste uke, med bare 2 dager jobbing. Vi har da også vært på Nav, og snakket med dem om manglende papirer for sambo, bl.a med norsk personnummer, og fikk beskjed om at det skulle vi ha fått i posten etter at han fikk oppholdstillatelsen (10 mnd siden ! ) Jaha.. Og skattekortet har blitt sendt også,men det har heller ikke kommet frem. Kjenner jeg er skeptisk, for dette er i mine øyne veldig sensitiv infomasjon, som gjerne ikke skal falle i feile hender. Men det var visst ikke noe problem ifølg. Nav. Jeg er ikke helt beroliget, men annen post dukker opp hos oss så jeg vet ikke helt. *må tilføye at både Nav og skatte-etaten har riktig adresse på sambo, det er sjekket* Endret 15. januar 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. januar 2010 #352 Del Skrevet 15. januar 2010 Nav ja... kjent for å ta tid der gitt... Hva jobber du med...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #353 Del Skrevet 15. januar 2010 Nav ja... kjent for å ta tid der gitt... Hva jobber du med...? Jeg har den høyst utakknemlige jobben som vekter Hehe, trives godt jeg altså, og de fleste jeg passer på er koselige mennesker som setter pris på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. januar 2010 #354 Del Skrevet 15. januar 2010 Vektere er viktig de.. vi trenger noen til å passe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #355 Del Skrevet 17. januar 2010 Ferdig meg jobbhelg, ferdig med kjolen, ferdig med dagen in general. Nå skal det soves, og jeg trenger ikke stå opp tidlig i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. januar 2010 #356 Del Skrevet 18. januar 2010 Så kult at du har blitt ferdig med kjolen! Da må du ha den på en gang så jeg får se den "live". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2010 #357 Del Skrevet 18. januar 2010 Får vi se bilde av kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #358 Del Skrevet 19. januar 2010 Får vi se bilde av kjolen? Tja, ikke så veldig ivrig på å legge ut bilde av meg selv her Skal se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2010 #359 Del Skrevet 19. januar 2010 Kan jo legge ut bare kjolen, som henger på en kleshenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 19. januar 2010 #360 Del Skrevet 19. januar 2010 STRIKKE EN HEL KJOLE!!! :dåne: jeg er overimponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå