Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?

Nique

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Først må jeg bare få sagt; Takk for bursdagshilsner :klemmer:

Har hatt endel å gjøre, mye planlegging og tilrettelegging som gjøres for tiden.

Jeg har prøvd meg på mere kakebaking; sukkerbrød med MMF. (Marshmallowfondant)

Prøvingen var da alså den hjemmelagede MMF'en. Selve kaken var enkel nok, med blåbær og vaniljefyll, dekket av ett tynt lag med krem.

Kaken ble behørig servert på pappas bursdag, etter en bedre middag, og slo godt an den, med unntak av kommentar fra mor om at det var for søtt, og at marsipan var bedre. Hun om det. Jeg likte det ihvertfall, men så spiser jeg generelt ikke marsipan, for jeg liker det ikke. Da fikk jeg beskjed om at det finnes jo marsipan som lages uten mandler. Men den lages med mandeldråper. Og poenget her er vel det at jeg ikke kan fordra mandler.. Da ble det stille gitt. Pappa var kjempefornøyd med kaken, og imponert. :)

Også hadde jeg en kjempeekkel opplevelse her i går morges.

Har vel nevnt før at vi har toalett på gangen, og der har det vært folk innom et pat ganger, men det ga seg etter at vi hang opp lapp om at det var privat.

Vel, natt til torsdag hadde vi besøk igjen. En narkoman denne gangen tydeligvis, for jeg fant sprøytespisser der, samt poser med matsøppel, en malingsboks :klø: , og lesestoffet som har vært på toalettet lå strødd nedover trappene til etasjene under oss.

Også lå der en stor stein inne på toalettet, samt toalettpapir over alt :frustrert:

Sambo fikk en lettere hysterisk telefon fra meg.

Han var på nattevakt, og ble litt stresset for å si det sånn, og sint, samtidig prøvde han å berolige meg og formane meg om å være forsiktig, samt huske desinfisering etter rydding. Og ringe vaktmester.

Så vaktmesteren vår fikk en rimelig desperat melding fra meg om at _NÅ_ skal det komme beslag på døren, så den kan låses når den ikke er i bruk.

Og når jeg kom hjem etter jobb, så var det ordnet.

Men ønsket vårt om å flytte derfra ble ikke mindre av den grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkel opplevelse, skjønner godt at du ble lettere hysterisk. Bra dere hår fått lås på dodøren nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Den kaken hørtes utrolig god ut :sikle:

Skummelt med slike "besøk". Kjenner meg igjen der, jobber som nattevakt i helsesektoren, utrolig hva som ramler innom, eller forsøker å bryte seg inn om natten.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip opplevelse! Godt dere nå har fått lås på døra. Kaka hørtes for øvrig veldig god ut! Håper ellers du får en strålende helg, forsøke å få til kino eller noe sånt igjen om ikke så lenge kanskje? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjip opplevelse! Godt dere nå har fått lås på døra. Kaka hørtes for øvrig veldig god ut! Håper ellers du får en strålende helg, forsøke å få til kino eller noe sånt igjen om ikke så lenge kanskje? :klem:

Ja gjerne. Nå er det flere filmer jeg vil se. har fri onsdag og torsdag neste uke, passer en kveld der for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kaken hørtes utrolig god ut :sikle:

Skummelt med slike "besøk". Kjenner meg igjen der, jobber som nattevakt i helsesektoren, utrolig hva som ramler innom, eller forsøker å bryte seg inn om natten.

Håper du får en fin helg :klemmer:

Det er så en kvir seg for å gå ut i gangen, for man vet ikke helt om det er noen andre der.

Men man kan ikke mure seg inne heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ja ikke sant...

Har vært endel ganger det har gått i dørene oppe hos oss på natterstid men ingen har faktisk kommet frem og gitt seg til kjenne. Joda det kan være at andre nattevakter har gått i feil dør, men usj... det skjedde jo det at det en natt plutselig stod en narkoman inne på vaktrommet, med en sprøyte i hånden som han truet med så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne. Nå er det flere filmer jeg vil se. har fri onsdag og torsdag neste uke, passer en kveld der for deg?

Er nok opptatt både onsdag og torsdag neste uke, og så er jeg bortreist søndag - tirsdag (2. - 4.). Bortsett fra det er jeg sånn noenlunde ledig framover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok opptatt både onsdag og torsdag neste uke, og så er jeg bortreist søndag - tirsdag (2. - 4.). Bortsett fra det er jeg sånn noenlunde ledig framover. :)

5-6 jobber jeg kveld, men så har jeg langfri, og en uke med dagvakt, så jeg har masse tid :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannlegebesøk.

Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg må.

For et par dager siden, når jeg helt uskyldig skulle spise en skive med kornbrød, så knakk det tydeligvis en bit av ene visdomstannen. Så nå skal det trekkes... Jippi :snurt:

Ikke for det, jeg er langt på overtid på å fjerne dem, fikk beskjed for lenge siden av tannlegen at v.tennene burde fjernes, men jeg har en liten ting imot smerte i munnen. Jeg liker det ikke.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Åhh guri ja tannleger ja, jeg har tannlegeskrekk :filer:

Jeg har selv trekt 4visdomstenner, er ikke noe særlig altså...

Masse lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trekking ble det da ikke, det ble fylling og reparering av tannen forran v.tannen. Så neste uke skal v.tannen trekkes. Flinke tannlegen som jobbet, jeg kjente ingenting, og ikke noe ubehag heller. Hun er herved min faste tannlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Godt det gikk bra hos tannlegen i dag, ikke noe som er verre enn når det gjør vondt i munnen. En tannlege jeg var hos en gang (som også var lege) forklarte at det var pga all finmotorikken i ansiktet, som også gjør at det er masse nerver der.

Sånn bare for å sende unyttig informasjon jeg har samlet på videre :fnise:

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...