Gå til innhold

Samboer -> Gift -> Hva nå?

Nique

Anbefalte innlegg

Nå må du ikke slite deg helt ut vennen. Ta hensyn til deg selv også. :klem:

Skulle ønske du kunne sagt det til den brannen som fant ut at den skulle starte på jobben i dag, og resulterte i full utrykning med masse brannbiler, politi og ambulanse, med meg midt oppi det hele, som skal da ha oversikt og kontroll på alt.

Men det gikk bra det og :roll:

Gleder meg til mandag jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske du kunne sagt det til den brannen som fant ut at den skulle starte på jobben i dag, og resulterte i full utrykning med masse brannbiler, politi og ambulanse, med meg midt oppi det hele, som skal da ha oversikt og kontroll på alt.

Men det gikk bra det og :roll:

Gleder meg til mandag jeg :sukk:

Oisann, dramatikk og greier. Hvordan går det med deg nå? Håper du får en litt mer avslappende uke neste uke. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, dramatikk og greier. Hvordan går det med deg nå? Håper du får en litt mer avslappende uke neste uke. :klemmer:

:klemmer: Alt vel med meg nå, sykt sliten i gåt kveld, så jeg ga opp og krøp til køys før kl 22 :) Neste uke blir fin og rolig tnenker jeg.

Oj, brann! :sjokkert:

Startet den av seg selv?!

En maskin som var i gang, noe den skulle være forsåvidt. Det ble oppdaget veldig tidlig heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg stilt mine ører til disposisjon for en kollega i trøbbel. Det er vanskelig noen ganger, å komme med råd om situasjoner man aldri har vært i selv, eneste man kan med sikkerhet gjøre er å be vedkommende skaffe seg en advokat/rådgiver (skilsmisse, tror neppe det blir av den rolige sorten).

Uff, hun er ikke bevandret i norske regler/rettigheter, selv etter X antall år i Norge (takket være en veldig sjalu og kontrollerende ektemann), ingen familie eller venner å støtte seg på.

Krisesenteret er tingen her tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uff stakkar kollega, det er virkelig ikke greit. Jeg har faktisk vært borte i lignende, og det ble et rabalder uten sidestykke med skilsmisse, svigerfamilie etc etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en halv time til på jobb, så tar jeg helg :nigo:

Deilig da! Tipper det blir godt med fri i morgen. God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en fin helg sålangt, fest i går, det var gøy, og tidlig opp i dag.

I dag blir det klesvask, oppvask, og så ut i finværet for å møte søster og en venninne fra hjembyen. Og kjøpe kinobilletter til mandag kveld

Stikkordet er Alice :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Må få kommet meg på kino og sett Alice jeg også.. Johnny Depp gjør en utrolig god karakter. :)

Kos deg i finværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg på kino i morgen. Skulle gjerne ha gått selv, men har jo en liten en som forhindrer det for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å se deg igjen i går, den kjolen du hadde på var virkelig lekker! Gleder meg til i morgen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i går! Koselig å se deg igjen! :klem:

Jo takk det samme :klemmer: Det var koselig.

Må få kommet meg på kino og sett Alice jeg også.. Johnny Depp gjør en utrolig god karakter. :)

Kos deg i finværet!

Finværet er blitt kost it, og Bagel n Juice fikk ett besøk av 3 skravlesyke damer, med strikketøy :fnise: Johnny Depp ja, *sikle*

Kose deg på kino i morgen. Skulle gjerne ha gått selv, men har jo en liten en som forhindrer det for øyeblikket.

Det går seg til det, vi tar det igjen ved en senere anledning, det kommer flere :)

Koselig å se deg igjen i går, den kjolen du hadde på var virkelig lekker! Gleder meg til i morgen! :nigo:

Takker og bukker, fornøyd selv jeg med kjolen. Gleder meg masse til i morgen jeg og :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake på jobb etter en uke sykemelding, minus en dag hvor jeg sleit meg gjennom dagen, trodde jeg var frisk nok, men det stemte ikke :(

Nesen er noe tett fremdeles, men trykket og smertene i hodet og ørene er borte,samt ingen feber lenger, så jeg satser på at alt er bra.

Har gjort fint lite forrige uke, strikingen måtte jeg bare pause, siden hodet ikke ville henge med. Hadde håpet å få kjolesettet ferdig, er ikke mye igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Usj, har du vært syk.... Godt du begynner å bli bedre :klemmer:

Takk :klemmer:

Fikk forøvrig en kjempefin overraskelse av sambo i morges; onsdag til torsdag skal vi ikke være hjemme. Han har da bestill rom på hotell, Plaza må vite, og vi skal ut og spise, og bare kose oss vi to. Vi har fri sammen onsdag og tordag, så dette synes han var en god ide. Jeg er enig.

Dette er ikke noe vi gjør til vanlig, bare så det er sagt :fnise:

Jeg gleder meg masse :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig overraskelse! Deilig å gjøre sånne ting sammen. :hug: Fortsatt god bedring, håper du får bli ordentlig frisk nå, og slipper å gå og hangle lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...