*Enigma* Skrevet 25. januar 2010 #381 Del Skrevet 25. januar 2010 Sånn ang kjoler og møtes live igjen, på tide med en kinotur igjen snart kanskje? I'm in! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #382 Del Skrevet 25. januar 2010 Tenkte å prøve på røykt fisktil middag i dag. Prøver å få til litt mer fiskespising i heimen, det er egentlig ikke så vanskelig siden vi begge liker fisk, så lenge man kommer vekk ifra det litt kjedelige som f.eks fiskekaker i brun saus med poteter. Det er godt det og, men det er fryktelig kjedelig. DA er det bedre med steinbitkaker med purre og hvitløk, servert med ovnsteket potetbåter og løk Lørdag laget meg og søster© lasange, som ble servert med hvitløksbagger . Ble nok til 2 middager det, så fikk kost oss på søndag også. Blir ikke så ofte laget lenger, skal jeg lage lasange, så blir det hvis vi skal ha flere på middagsbesøk. Ellers har jeg fått dilla på havregrøt, med valnøtter og rosiner. Kjempefin frokost. Enda en ting jeg har plukket opp etter C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2010 #383 Del Skrevet 25. januar 2010 Mhmm så kjempe god ut den middagen, den tror jeg jammen meg jeg skal prøve en dag til uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #384 Del Skrevet 25. januar 2010 I'm in! Vi får finne en film tror jeg, har lyst å se Til Huttetuenes land , men også The imaginarium of Doctor Parnassus. Noen andre filmer du kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. januar 2010 #385 Del Skrevet 25. januar 2010 Vi får finne en film tror jeg, har lyst å se Til Huttetuenes land , men også The imaginarium of Doctor Parnassus. Noen andre filmer du kommer på? Jeg har veldig lyst til å se begge de filmene der, så vi kan jo ta en/begge først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har veldig lyst til å se begge de filmene der, så vi kan jo ta en/begge først? Du skal se det blir en helaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #387 Del Skrevet 25. januar 2010 Men nå får jeg strikke litt tror jeg, holder på med en liten kjole. Litt spent på den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. januar 2010 #388 Del Skrevet 25. januar 2010 Men nå får jeg strikke litt tror jeg, holder på med en liten kjole. Litt spent på den ja. Kan det være??? Er spent selv om det er den for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #389 Del Skrevet 25. januar 2010 Kan det være??? Er spent selv om det er den for å si det sånn. det er det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. januar 2010 #390 Del Skrevet 25. januar 2010 det er det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 29. januar 2010 Endelig fredag, med kommende frihelg. Planer for helgen er strikking, spilling og resturant-besøk på lørdag med sambo, hvor nye kjolen skal brukes for første gang Litt renhold må til i helgen også, forhåpentligvis får jeg gjort alt i dag; -bytte sengetøy, samt få det vasket -vaske gangen (blir ofte i disse tider med all snøen/slapset som dras inn) -vaske kjøkkenet -vaske inni kjøleskapet -støvsuge Hvis jeg har ork til det, så skal kleshyllene ryddes på søndag...Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #392 Del Skrevet 29. januar 2010 Inn i hestegampen som det snør. Jaja, gyldig grunn for å kose seg med varm sjokolade Nå sitter jeg inne på jobb da, og trenger ikke gå ut før jeg skal hjem, takk og lov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. januar 2010 #393 Del Skrevet 29. januar 2010 Ja det snør noe innmari, skal ut en tur nå, er vel små kaospå veiene, som vanlig når det snør.... Kos deg med varm sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #394 Del Skrevet 30. januar 2010 Da er det ut og spise, i dag går turen til Big horn steak house. Oppdresset er jeg også Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. januar 2010 #395 Del Skrevet 30. januar 2010 Kos dere på middag, hørtes deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. januar 2010 #396 Del Skrevet 30. januar 2010 Håper dere koser dere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 1. februar 2010 Vi koste oss, det gjorde vi, men maten imponerte ikke nevneverdig. Deler av det var kjempegodt, men når du får fløtegratinerte poteter som smaker surt, og hvitløksbrødet er en minibaguett delt i to, som i tillegg er seig, da trekker det mye ned, særlig siden det er overpriset. Priser på drikke måtte du gjette deg til, for det stod ikke i menyen, servicen var so-so, så ble ikke noe tips der. Vi ble der i underkant av en time, og handlet dessert på hjemveien istedet. Sjokoladepudding *yum-yum* En erfaring rikere, dit går vi ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. februar 2010 #398 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg må innrømme at Big Horn Steakhouse er ikke et sted vi går og spiser på lenger - er så mange andre steder hvor servicen og maten er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. februar 2010 #399 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg synes Big Horn har falt veldig i kvalitet de siste årene jeg, husker det som veldig bra for en del år tilbake, men sist jeg var der var det egentlig ikke spesielt god mat og heller ikke spesielt god service. Bra dere gjorde det beste ut av kvelden allikevel da, sikkert lurt å ta desserten på veien hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. februar 2010 #400 Del Skrevet 1. februar 2010 Kjip opplevelse. Var å spiste på Jacobs All på Aker Brygge for ikke altfor lenge siden, veldig overrasket, hørt mye forskjellig. Nydelig mat og god service Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå