Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2010 #361 Del Skrevet 19. januar 2010 STRIKKE EN HEL KJOLE!!! :dåne: jeg er overimponert! Ja ikke sant.. jeg som ikke vet hvordan man bruker en strikkepinne engang :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #362 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja ikke sant.. jeg som ikke vet hvordan man bruker en strikkepinne engang :dåne: Tja, det er en fordel å bruke 2 strikepinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. januar 2010 #363 Del Skrevet 19. januar 2010 Ja der ser du... aner ikke noe om strikking Eller, vet man bruker to pinner, men that's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 19. januar 2010 STRIKKE EN HEL KJOLE!!! :dåne: jeg er overimponert! Det gikk mye fortere med kjolen enn med skjørtet mitt Men er litt imponert selv, for den ble veldig bra synes jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. januar 2010 #365 Del Skrevet 19. januar 2010 Det kan se ut som vi trenger et nytt KG-treff snart, så du kan vise fram kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #366 Del Skrevet 21. januar 2010 Dette suger balle. Lillesøster ringte, og etter litt fikk jeg forstått at hun prøvde å fortelle at valpen hennes, 8 mnd gammel, måtte avlives i dag. Hun og samboeren måtte til dyrelegen, hunden hadde problemer med å gå inne, fordi beina hele tiden skled på gulvet, så de ville sjekke for svake ledd/evt muskelproblemer, så viser det seg at nurket mangler så og si alt hofteledd , har har gått med store smerter. De eneste løsningene nå var enten sette inn nye ledd,da ville han aldri vil bli helt bra, eller avlivning. Hvordan trøster man en person over telefon? Ikke får jeg reist til henne heller, siden jeg må på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. januar 2010 #367 Del Skrevet 21. januar 2010 Så utrolig trist Godt de fant ut av det da, så valpen slapp å fortsette og ha store smerter, men det er liksom ikke noen trøst nå. Vet ikke hva man sier jeg, men det viktigste er vel at hun har mulighet til å få snakket om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 21. januar 2010 #368 Del Skrevet 21. januar 2010 Uff, så leit. Vanskelig å trøste noen over telefonen, men det hjelper nok å bare høre på og vise at du er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. januar 2010 #369 Del Skrevet 21. januar 2010 Uffa så leit... dakar lille valpen. Stakkar søsteren din Vi har selv en valp på 11uker taslende rundt her hjemme, må være grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 21. januar 2010 Så utrolig trist Godt de fant ut av det da, så valpen slapp å fortsette og ha store smerter, men det er liksom ikke noen trøst nå. Vet ikke hva man sier jeg, men det viktigste er vel at hun har mulighet til å få snakket om det! Uff, så leit. Vanskelig å trøste noen over telefonen, men det hjelper nok å bare høre på og vise at du er der. Det tror jeg også, hun ringer ihvertfall. Men man føler seg litt hjelpesløs når man sitter der, og ikke vet hva man skal si, man kan egentlig bare si seg enig i at det er helt forjævlig tragisk (beklager språkbruken her), og prøve å hjelpe henne med å overbevise henne om at det var til det beste slik det ble gjort nå, selv om hun har det ekstremt vondt selv akkurat nå. Jeg er trist pga hunden, men det som plager meg mest er at jenta har det så vondt, og jeg vet at det kommer hun til å ha en stund. Uffa så leit... dakar lille valpen. Stakkar søsteren din Vi har selv en valp på 11uker taslende rundt her hjemme, må være grusomt. Når slike ting skjer, så er jeg kjempeglad for at jeg ikke selv har kjæledyr, selv om jeg ønsker vi hadde. Men det er vel en del av livets gang antar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. januar 2010 #371 Del Skrevet 21. januar 2010 Skjønner tanken.. vi, samboern og jeg, er hundemennesker. Både han og jeg er oppvokst med hund, og når vi flyttet sammen kjøpte vi hund. Han ble dessverre bare 5år gammel, døde i desember'09 av kreft Men vi ble fort enig om at vi måtte ha en ny hund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. januar 2010 #372 Del Skrevet 21. januar 2010 Huff, så fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. januar 2010 #373 Del Skrevet 22. januar 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Fin helg ja Var ute en tur med tvillingsøster i går, skulle hjelpe henne med noe handling, og handling ble det. For meg også, ikke helt planlagt, og veldig overraskende for min del. Søster prøvde på en kjole som hang helt for seg selv, jeg synes den var helt snacks, hun var usikker. Så jeg prøvde den på, og dermed måtte jeg bare kjøpe den. Lilla den og, de hadde samme i svart, men av en eller annen merkelig grunn, så var de i svart mye mindre en den i lilla :klø: Rare greier spør du meg. Den lilla var i L, den svarte jeg prøvde var i XL, og den fikk jeg knapt nok på meg. Salg er fint, var satt ned 70% Søster fant seg en kjole hun også, og det er ikke bare-bare, er skikkelig imponert jeg. En fin handletur altså. Endret 24. januar 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. januar 2010 #375 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg elsker salg, utrolig hvor mange god kupp man kan gjøre Hva slags kjole var det? Rart at den i en annen farge var mindre :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #376 Del Skrevet 24. januar 2010 Denne kjøpte jeg på lørdag, ser penere ut på Strikket kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) ikke viktig likevel Endret 24. januar 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. januar 2010 #378 Del Skrevet 24. januar 2010 Lekre kjoler Guri så flink du er til å strikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 24. januar 2010 #379 Del Skrevet 24. januar 2010 Fine kjoler begge to, lilla jo! Skulle gjerne vært så flink som deg til å strikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #380 Del Skrevet 25. januar 2010 Lekre kjoler Guri så flink du er til å strikke Litt overrasket selv over resultatet, men jeg har hatt mine idiot-stunder underveis Som når jeg skulle strikke halsen, da hadde jeg allerede strikket feil på baksiden, og kunne ikke forstå hvordan halsdelen skulle passe inn bare på forsiden.(den skulle ikke det altså, den går hele veien rundt ) Det tok en stund før jeg fant ut det gitt. Fine kjoler begge to, lilla jo! Skulle gjerne vært så flink som deg til å strikke. Sånn ang kjoler og møtes live igjen, på tide med en kinotur igjen snart kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå