Gå til innhold

One Tree Hill - Sesong 6


Temperance

Anbefalte innlegg

Hvilken sesong og episode er vi i Norge nå? Begynte selvfølgelig å følge med og får ikke sett i mårra og vil prøve å finne på internett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Det er sesong 3 som går på tvnorge. Dagens episode var episode 8 :)

Du kan se videre gratis inne på www.surfthechannel.com :)

Og du vil nok bli enda mer hektet, for serien blir bare mer og mer gøyere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, tusen takk:D Har sett noen episoder her og der, mens nå i det siste har jeg virkelig fulgt med:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ånei ånei ånei.. Hvem er denne Juliano, eller hva Peyton kalte han for? Han som Luchas skrev under på film manuset med?!? Håper ikke han er ute etter å ødelegge Luchas sin film..

Noen som vet hvem han er?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariaja

Tror ikke det er noen som vet hvem Julian er. Det sto i allefall det på en eller annen oth side :P Kanskje det var før high school, eller før vi fikk "ta del" i livene deres. Vanskelig å si! Tror han er en skikkelig bad-ass! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei ånei ånei.. Hvem er denne Juliano, eller hva Peyton kalte han for? Han som Luchas skrev under på film manuset med?!? Håper ikke han er ute etter å ødelegge Luchas sin film..

Siden du antakeligvis kommer til å kommentere mer om One Tree Hill i denne tråden så må jeg bare få påpeke at han heter Lucas uten h!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Siden du antakeligvis kommer til å kommentere mer om One Tree Hill i denne tråden så må jeg bare få påpeke at han heter Lucas uten h!

:sjokkert::hakeslepp::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest oth-hekta:)
Ånei ånei ånei.. Hvem er denne Juliano, eller hva Peyton kalte han for? Han som Luchas skrev under på film manuset med?!? Håper ikke han er ute etter å ødelegge Luchas sin film..

Noen som vet hvem han er?!?

Julian er en som Peyton hadde et forhold til i los angeles. i episode 9 får vi se litt av forholdet deres, lucas finner bl a et bilde av Peyton og Julian i hans leilighet.

men til dere som er utålmodig og som ikke har kommet så langt som å ha sett alle episoder hittil: hvorfor har dere ikke lastet ned alle episodene på www.thepiratebay.org, gjennom utorrent eller bittorrent?

jeg er så desperat etter denne serien, at jeg like godt lastet ned hele sesong 4 og 5 der, og fikk sett alle episodene i løpet av 2 uker :fnise:

har lastet ned de foreløpig 9 av ses 6 da...

men nå må jeg jo selvfølgelig vente jeg også.. ep 10 kan man vel se i morgen håper jeg??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på hva som skjer videre med P og L etter at han fant bilde....

Og om Julian har gode hensikter.. jeg begynner å tro at han kanskje ikke er så sleip som først antatt.. men det gjenstår å se....

Jeg har også sett helt frem til ep 9 og kan neste ikke vente til jeg får se ep. 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, synes Brooke er så snill!

Og forresten, noen andre som leste at det visstnok foregår noe mellom han som spiller Nathan og ho som spiller Brooke i virkeligheten? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, synes Brooke er så snill!

Og forresten, noen andre som leste at det visstnok foregår noe mellom han som spiller Nathan og ho som spiller Brooke i virkeligheten? ;)

Leste om de to i vg... fra den ene til den andre...

Men skjønner at det er lett å treffe noen man jobber med. Når prosjektet tar opp all tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes nå det var litt unødvendig og si til Lucas at "we were in love", går jo an å dempe ting litt ned :P Tror ikke jeg hadde lagt det ut på den måten til min forlovede..

Men ellers synes jeg episode 10 var kjempekjedelig.. Synes ikke sangen til Hayley var nå særlig, da likte jeg sangen til Hannah (er det hun heter??) bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest s1v - h3g3
Jeg finner ikke den nye episoden på nettet :sukk: Er det noen som vet om det ikke er episode denne uken?

vilken episode du ik finn episode 11 kom ut idag å må vente på episode 12 ut uka hehe fikk u svaret ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sesong 3 som går på tvnorge. Dagens episode var episode 8 :)

Du kan se videre gratis inne på www.surfthechannel.com :)

Og du vil nok bli enda mer hektet, for serien blir bare mer og mer gøyere =)

Må man reg seg for å se episodene på surfthechannel? Eller er det bare jeg som ikke får til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt
Må man reg seg for å se episodene på surfthechannel? Eller er det bare jeg som ikke får til :sjenert:

Nei, du må ikke registrere deg. Kan være litt inviklet der.. Skal prøve å forklare :fnise:

Du går inn på surfthechannel.com, skriver det du vil se innpå søk. Feks One Tree Hill. Så kommer linken, og du trykker deg inn på den.. Så trykker du på den episoden du vil se.. Så igjen kommer det opp mange linker. Da er "Megavideo" best. Så står det "part 1", så trykker du på det et tallet.. Da åpner den seg i et nytt vindu, hvor det kommer opp en blå runding med et hvitt play-ikon. Du trykker på play, så skjer det noe, så kommer det et ikon igjen hvor du må trykke play, og da kommer det opp reklame dritt, men så når du trykker play igjen, da funker det.. *PUH* Høres inviklet ut, men det er ikke det, det går fort å få det til altså. Bare jeg som suger i å forklare :fnise:

Mens du holder på med alt dette, så kommer det alltid sånn nye vinuder med reklame, de må du abre trykke vekk! Vis du ikke får det til no, så skal ejg forklare på en mye bedre måte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett!

Dagens episode trodde jeg var en skuffelse da jeg forsto at det ikke kom til å skje noe spesielt, men jeg må bite meg i ordene og si at jeg likte episoden ganske godt.

Endret av Maneo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må ikke registrere deg. Kan være litt inviklet der.. Skal prøve å forklare :fnise:

Du går inn på surfthechannel.com, skriver det du vil se innpå søk. Feks One Tree Hill. Så kommer linken, og du trykker deg inn på den.. Så trykker du på den episoden du vil se.. Så igjen kommer det opp mange linker. Da er "Megavideo" best. Så står det "part 1", så trykker du på det et tallet.. Da åpner den seg i et nytt vindu, hvor det kommer opp en blå runding med et hvitt play-ikon. Du trykker på play, så skjer det noe, så kommer det et ikon igjen hvor du må trykke play, og da kommer det opp reklame dritt, men så når du trykker play igjen, da funker det.. *PUH* Høres inviklet ut, men det er ikke det, det går fort å få det til altså. Bare jeg som suger i å forklare :fnise:

Mens du holder på med alt dette, så kommer det alltid sånn nye vinuder med reklame, de må du abre trykke vekk! Vis du ikke får det til no, så skal ejg forklare på en mye bedre måte :sjenert:

Skjønte det nå, var bare jeg som var litt dum :sjenert:

Takk for hjelpen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...