Gå til innhold

One Tree Hill - Sesong 6


Temperance

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brook spilte så jævlig bra da jeg så 2'eren igår! Jeg satt og hadde frysninger! Var nesten så jeg ville skru av. Fy faen!

Og hun Nanny-Carrie. Hun gir meg creeps. Spiller bra hun og. Usj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud, jeg er i lykke land!! Ska se One tree hill episode 3 no, og spise frokost og drikke kaffe og bare nyyyyyyyye det... Gud være med surfthechannel.com!!!! :):):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes at denne serien er så nydelig! De har så mange gode råd, tips og nyttige ordtak, i hver eneste episode. Tror jeg gråter litt for hver episode!

Skjønner litt mer no hvorfor Psyko-Nanny er som hun er. Hun vil ha Jamie, ga hun mistet sønnen sin. Kansje hun no blir litt mildere og ikke så syk? Håper egentlig at Dan får nytt hjertet, for jeg begynner egentlig å like han. Har egentlgi alltid likt han, utenom da han avr på det "værste". Han er jo snill da!

Så skal det no bli spennende å se hvordan folkene tar det no når Nate fant ut at moren holder på med Skills.

Ååh, digger denne serien!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Stine_*
6 episoder??? :frustrert:

Det går da ikke an... Det er alt for lite! :sjenert:

På wikipedia og andre amerikanske nettkilder står det at det skal være 21 episoder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett ferdig nyeste episode. Så trist... Tårene trillet flere ganger... :tristbla:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk jeg endelig sett ukens episode :)

Veldig spennende nå, i forhold til hva det var til å begynne med. Nå blir det så man vil se alle episodene med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lille Jamie er så søt :hjerter_rundt:

Han er fantastisk søt. Jeg har funnet en del filmer som er tillaget med klipp fra ham på youtube som jeg sender til ei vennine, som også er "one tree hill" fan, om hun har en dårlig dag. Det hjelper hver gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker oth, men liker ikke Jamie. Blir så falsk når en fireåring skal være sååå smart, da blir jeg stadig minnet på at det bare er en serie med manuskript :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker oth, men liker ikke Jamie. Blir så falsk når en fireåring skal være sååå smart, da blir jeg stadig minnet på at det bare er en serie med manuskript :P

Faktisk så finnes det sånne barn. Sønnen til ei venninne av meg er akkurat som Jamie, derfor jeg elsker serien. Han har bare sagt smarte ting siden han kunne snakke. Nå er han snart 6 år, og er helt lik lille Jamie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...