Gå til innhold

One Tree Hill - Sesong 6


Temperance

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Q ble helt til sist i episoden skutt og drept inne på en bensinstasjon.... Han ble et tilfeldig offer da han skulle inn og kjøpe noe.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Q døde jo, det var det Lucas sa etter han hadde snakket i telefonen, at han ble skutt på bensinstasjonen og døde.

Så trist :grine: Nå som det gikk så bra og han skulle få kappe av Jamie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner heller ikke helt Chianty? Jeg mener, ingen, bortsett fra de som faktisk lager serien vet hva som skjer? Den er jo ikke vist noen steder! Kan godt hende du har sett hele sesong 6, jeg skal ikke krangle på det, jeg bare lurer på hvordan du har fått til det?

Her foreksempel:

http://www.onetreehillblog.com/season-6-spoilers/

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det hvis det er spoilers ;) Trodde hun hadde sett hele serien jeg! Virket som om det var lenge siden også, siden hun ikke husket alt helt presist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor "bufferer" den hele tiden egentlig? Har ingen nedlastinger åpen eller noe? Vært inne på flere forskjellige sider, men samme alle steder. Hadde ikke noe problem forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor "bufferer" den hele tiden egentlig? Har ingen nedlastinger åpen eller noe? Vært inne på flere forskjellige sider, men samme alle steder. Hadde ikke noe problem forrige uke.

La den stå på pause og laste seg inn helt og holdent. Den buffer fordi den ikke klarer loade hele videoen mens du ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ser på? At din "kanal" blir brukt av mange, og derfor går det tregt?

Sett på pause og la det laste litt ned før du ser på igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...