Gå til innhold

One Tree Hill - Sesong 6


Temperance

Anbefalte innlegg

Hvortid er det de legger ut episodene da? Veldig sent, eller? For er enda ikke komt ut ny episode. Sukk!

Venter spent jeg også.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå! Spennende episode, jeg synes synd på Lindsey, og Peyton som satt og ventet hele kvelden :( Holdt pusten da Carrie var etter Jamie, og godt Deb skjønte det! MEN... Jeg synes det ble litt mye når hun kom tilbake andre gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh elsker bare dette. Skulle ønske det var ny episode hver dag :fnise:

Jeg og syntes det var kjempe spennende da psyko nanny løp etter Jamie. Men teit at hun ikke døde. Er jo typisk såpeserier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::sur::sjokkert: Sida med episodene funker ikke for meg nå!!! :nei: Finner ikke SurfTheChannel!!! WHAT!!??! Nå som jeg skulle kose meg med den nye episoden....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YES, nå kom jeg inn og fikk sett episoden!!!! :bolledeig:

Rart at Deb, Haley (?) og Jamie dro fra Dan egentlig da...? :klø: De burde jo vært der og sett til at politiet kom og at Dan kom seg på sykehuset... :sjenert:

Nanny Carrie døde vel av det andre skuddet, får vi tro! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dum at jeg leser alt dette før jeg har sett episoden.....

Men veldig glad Carrie er borte!!

Snart kommer Owen tilbake også :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere enn meg som tenkte først at Mike Wolf kunne være Peytons far??

Ble litt usikker når han ikke dukket opp likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hva jeg tror og ikke.. Hmm.. En ting i meg sier at han ER faren hennes, en annen ting sier at han IKKE er det, men at han sitter på veldig god og sensitiv informasjon om HVEM det er og alle omstendighetene rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg må si jeg har problemer med å skjønne faren/moren til peyton..

Så han som eier huset hun bodde i før og var der av og til.. er ikke faren til Peyton? Han bare hadde et forhold til Ellie sånn omtrent når hun ble gravid? Og så overtok den nye dama hans Peyton og derfor trodde hun lenge at hun var moren..?

Må si jeg er forvirret.. hvor er det blitt av "faren" til peyton? og denne broren hun hadde? Ellie har forskjellige unger med forskjellig fedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si jeg har problemer med å skjønne faren/moren til peyton..

Så han som eier huset hun bodde i før og var der av og til.. er ikke faren til Peyton? Han bare hadde et forhold til Ellie sånn omtrent når hun ble gravid? Og så overtok den nye dama hans Peyton og derfor trodde hun lenge at hun var moren..?

Må si jeg er forvirret.. hvor er det blitt av "faren" til peyton? og denne broren hun hadde? Ellie har forskjellige unger med forskjellig fedre?

Peyton er adoptert. Det huset hun bodde i før tilhørte hennes adoptivfar, ja, og jeg vet faktisk ikke hvor han har tatt veien. Adoptivmoren til Peyton døde da Peyton var ung. Ellie var den biologiske moren til Peyton, og det er den biologiske faren sin Peyton nå leter etter.

Denne broren Peyton har er i militæret, og derfor ser hun ham sjeldent.

(tror jeg da. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det egentlig av adoptiv ungen til Broke? Eller er dette bare noe jeg har drømt..

Stemmer at broren til Peyton er i militæret ja, han ble vel sendt til Irak eller noe tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor ble det egentlig av adoptiv ungen til Broke? Eller er dette bare noe jeg har drømt..

Stemmer at broren til Peyton er i militæret ja, han ble vel sendt til Irak eller noe tror jeg...

Brooke "lånte" bare denne babyen, fordi den var syk og skulle ha en operasjon. Brooke fikk ta vare på den frem til operasjonen var over, og så måtte hun gi hun tilbake.

Broren til Peyton er i militæret ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke den nye episoden på nettet :sukk: Er det noen som vet om det ikke er episode denne uken?

Ser på www.tv.com at neste episode ikke går før 13.10.2008.. neste går da 20.10.08, så mulig de har endret dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...