Gjest Reka Skrevet 7. oktober 2008 #101 Skrevet 7. oktober 2008 Så det jeg også rosenrød, kanskje de ikke sender de seriene denne uken..
flYflax Skrevet 7. oktober 2008 #104 Skrevet 7. oktober 2008 Verken Gossip Girl ELLER OTH?! Gad. Kjedelig Tirsdag gitt:p
Gjest TittTitt Skrevet 7. oktober 2008 #106 Skrevet 7. oktober 2008 Men det er komt ny frustrerte fruer episode. Det hjelper ihvertfall meg :D
Gjest TittTitt Skrevet 14. oktober 2008 #109 Skrevet 14. oktober 2008 For hver episode som går, jo tristere blir jeg. For da vet jeg det snart er slutt. Men da skal jeg jaggu se fra sesong 1 igjen!! Syntes denne serien er så bra. Var bra at Brooke tok imot hun jenten da. Håper bare ikke hun er en pøbel unge, så var det bra at Brooke fortalte Peyton om overgrepet! Liker også Dan mer og mer jeg, blir så trist av å tenke på at alle hater han. Men så drepte jo han Keith (skrives det slik?) så det er jo forståelig, men han prøver virkelig å være snill. Er no rba at Jamie liker han da
flYflax Skrevet 14. oktober 2008 #110 Skrevet 14. oktober 2008 *ikke lese det som står over her enda* Nå skal jeg sette meg ned med god middag og OTH :D
Coxy Skrevet 15. oktober 2008 #111 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg får da ikke fram den nye episoden jeg...!!! Kommer bare "finn din date i .." og greier....!!! Hva pokker'n?! Og den der linken da man først kom inn på noe poker-greier, den er borte....?! Hmm.....
Gjest TittTitt Skrevet 15. oktober 2008 #112 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg får da ikke fram den nye episoden jeg...!!! Kommer bare "finn din date i .." og greier....!!! Hva pokker'n?! Og den der linken da man først kom inn på noe poker-greier, den er borte....?! Hmm..... Inne på surfthechannel.com? http://www.surfthechannel.com/info/televis...html?aid=280686 Gå inn på denne linken. Og vis det ikke funker med den første play'en, så er det flere andre linker du kan velge mellom på venstre side. "Alternate Links:". Megavideo liker jeg best. Vis du skjønte noe av det jeg mente? Du må også trykke på play 2 ganger, alltid. Av en eller annen teit grunn.. Fikk du det til?
Gjest TittTitt Skrevet 15. oktober 2008 #113 Skrevet 15. oktober 2008 Linken jeg gidder over funket hos meg. Du må bare trykke på play, så kommer det opp et vindu, det bare fjerner du, så trykker du på play engang til, der det står "find youre date" greiene. Så kommer den
Coxy Skrevet 15. oktober 2008 #114 Skrevet 15. oktober 2008 Fant den til slutt! Men det var da jammen trælete nå, mot hva det var før... Hmm....
Gjest TittTitt Skrevet 15. oktober 2008 #115 Skrevet 15. oktober 2008 Fant den til slutt! Men det var da jammen trælete nå, mot hva det var før... Hmm.... Ja, det varierer fra link til link. Så de de "Alternate Links:" på venstre side? Når du har trykket deg inn på den episode 6, så før du trykke rpå play, så kan du velge mellom forskjelige linker du kan se episoden på. Noen er bedre enn andre..Sorry jeg er litt dårlig å forklare
Coxy Skrevet 15. oktober 2008 #116 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, vet hvem du mener! Så alle i sta, og prøvde mange forskjellige. Men kom bare innpå de dating-greine hele tida.. Er sannelig ikke sikker på hva jeg gjorde til slutt, men fikk da sett episoden!
Gjest TittTitt Skrevet 15. oktober 2008 #117 Skrevet 15. oktober 2008 Er sannelig ikke sikker på hva jeg gjorde til slutt, men fikk da sett episoden! Det er no det viktigste ihvertfall :D
Maneo Skrevet 16. oktober 2008 #118 Skrevet 16. oktober 2008 Helt grei episode. Synes den der "Slamball" Nathan vurderer er helt latterlig!
Gjest TittTitt Skrevet 16. oktober 2008 #119 Skrevet 16. oktober 2008 Helt grei episode. Synes den der "Slamball" Nathan vurderer er helt latterlig! Jeg og syntes det er litt latterlig, men det så no gøy ut da
Gjest hanne margera Skrevet 17. oktober 2008 #120 Skrevet 17. oktober 2008 vet noen når one tree hill sesong 6 begynner igjen i norge? vi har leita overalt og finner det ikke ut !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå