Gå til innhold

One Tree Hill - Sesong 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri brukt surfthechannel, men nå må jeg det for å kunne fortsette og følge med.

Jeg er litt skeptisk til hele siden. Men dere som har brukt den ofte, får dere aldri virus??

Skrevet

Jeg trykket på one tree hill, men så fikk jeg en hel episode av Supermann??? Noen andre som har fått dette?Var episode 11 av OTH

Skrevet (endret)

Åååh dritt altså! Prøver å se episoder på surfthechannel men når jeg trykker på Play kommer jeg inn på en helt annen side!=(

Men fikk det til nå:)

MEn så skal jeg se neste episode etter den som gikk i dag, og da hanlder det om noe HELT annet..=O Merkelig..

Endret av Kitty_katt
Skrevet

så p det i dag...

noen som vet hva som skjer i morra??

skal bort og er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit nyskjerrig!!

Skrevet

Kanskje vi skal holde denne tråden til å diskutere det som _faktisk_ skjer i OTH, istedetfor hvordan vi får sett det? Kan heller bli en annen tråd.

Skrevet
Kanskje vi skal holde denne tråden til å diskutere det som _faktisk_ skjer i OTH, istedetfor hvordan vi får sett det? Kan heller bli en annen tråd.

For å kunne diskutere hva som skjer, er vi avhengig av å få sett selve programmet. Og da er det vel ikke så dumt at noen forteller hvordan det funker, eller hvorfor det ikke funker...

Det er ikke så stor pågang i denne tråden om hva som skjer i selve serien, så det hadde vært artig om vi fikk det opp litt :)

Lenge siden jeg har sett nå, har ikke sett de to siste episodene.

Noen som vet hvor mange episoder det er igjen og om det evt kommer flere sesonger?

Jeg håper Brooke får orden på livet sitt, siden jeg ikke har sett de to siste, men lest om de, skjønner jeg at hun får penger og menn problemer...

Hayley håper jeg får fart på karrieren sin. Og hvor lenge må vi vente for å se at Lucas og Peyton gifter seg??

Skrevet
For å kunne diskutere hva som skjer, er vi avhengig av å få sett selve programmet. Og da er det vel ikke så dumt at noen forteller hvordan det funker, eller hvorfor det ikke funker...

Det er ikke så stor pågang i denne tråden om hva som skjer i selve serien, så det hadde vært artig om vi fikk det opp litt :)

Lenge siden jeg har sett nå, har ikke sett de to siste episodene.

Noen som vet hvor mange episoder det er igjen og om det evt kommer flere sesonger?

Jeg håper Brooke får orden på livet sitt, siden jeg ikke har sett de to siste, men lest om de, skjønner jeg at hun får penger og menn problemer...

Hayley håper jeg får fart på karrieren sin. Og hvor lenge må vi vente for å se at Lucas og Peyton gifter seg??

Nettopp. Jeg skjønner at dere må få sett det for å kunne diskutere det, men side opp og side ned blir litt voldsomt. PM er fint.

Jeg vet ikke hvor mye jeg vil kommentere det siste innlegget ditt, i og med at du ikke har sett de to siste episodene, hvor det ihvertfall i den siste episoden skjer en del. ;)

Skrevet

Spent om Peyton har kreft :S Ville jo vært veldig trist hvis det var tilfelle da..

Håper det ordner seg mellom Brooke og Sam.. Selv om det kan være veldig vanskelig for dem begge.. *sukk*

Og jeg må nå si at jeg synes nå ikke Julian er så ille? hvorfor i all verden skal hele tree hill hate ham fordi han er en eks av Peyton?? Virket jo ikke som om de hadde et så forferdelig forhold..

Skrevet
Spent om Peyton har kreft :S Ville jo vært veldig trist hvis det var tilfelle da..

Håper det ordner seg mellom Brooke og Sam.. Selv om det kan være veldig vanskelig for dem begge.. *sukk*

Og jeg må nå si at jeg synes nå ikke Julian er så ille? hvorfor i all verden skal hele tree hill hate ham fordi han er en eks av Peyton?? Virket jo ikke som om de hadde et så forferdelig forhold..

Enig med deg, Julian virker som en ok fyr.

Lurer virkelig på om Sam kommer tilbake, ikke akkurat de beste vennene hun har..

Worst case senerio: hva om Peyton dør før bryllupet???

Når er neste episode? Finner ikke flere på tv.com

Skrevet

Les her

De spiller ikke inn flere episoder av sesong seks, før det er avklart om de får sende sesong 7. Dette blir ikke avklart før 1 januar!!!

Jeg vil ha sesong syv!

Gjest TittTitt
Skrevet

Guuu så spennende. Gleder meg som en unge til neste episode :hoppe:

Lurer på om det kommer fram at det var han fyren bak rattet som drepte Q. Håper det. Også vil nok Sam komme tilbake.

Trist vis Peyton har kreft. Men hun kan vel ikke dø?!?

Kommer det en sesong 7? :hoppe::bolledeig: Weeeee!! Jeg håper ihvertfall det :hoppe:

Skrevet

Høh, hadde jo vært et fantastisk slutt på hele serien om Peyton døde. Ikke en bra slutt, nei, men en uventet!

Gjest TittTitt
Skrevet

Ja det er sant. Jeg liker serier/filmer hvor en av hovedpersonene dør. For de dør nesten aldri.

Skrevet

:ler: For en syk samtale!

Men ja, enig! Men skulle da Lucas ha endt opp alene?

Og jeg liiiiker Julian, jeg! =D Fine smilet!

Gjest TittTitt
Skrevet

Jeg syntes egentlig at Brook og Lucas har mer og bedre energi sammen enn hva han har med Peyton.

Og gud så deilig han lille Jamie er :jepp:

Også liker jeg ikke hun der som prøver seg på Mouth. Hun må holde seg unna!!

• 4 uker senere...
Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg syntes egentlig at Brook og Lucas har mer og bedre energi sammen enn hva han har med Peyton.

Jeg er så enig med deg. Jeg ble litt skuffa jeg, da han valgte Peyton. Har aldri følt den store gnisten mellom de (dårlig skuespill da kanskje...) :)

Jeg har ikke fått sett noe fra sesong 6 enda, fant akkurat ut om surfthechannel. Men hvordan tok Lindsey dette?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg var forresten ikke så kjempeimponert over den der surfthechannel-greia... Jeg fikk opp alle sesongene til oth, med episodene nedover. Da jeg spilte av episode 1 fra sesong 6, fikk jeg en episode fra sesong 5. Da jeg spilte av episode 2 - en musikkvideo av pink. Hva skjer a :/

Gjest TittTitt
Skrevet

Nei så drit. Jeg sjekket det, og fikk også Pink sangen. Det suger da! :sur: Jeg har sett de da, jeg lastet de vel ned tror jeg.. Eller.. Nei, jeg så de på tv.. Ja, det gjorde jeg. Prøv heller å last de ned. En episode av gangen, da går det fortere :) Håper du får det til for det er kjempe spennende!

Husker ikke helt hvilken sesong/episode det var, men har du sett at Brooke ble utsatt vold i butikken sin? er ihvertfall døds spennende!!

Skrevet

Hvor har du sett episode 6,finns den på dvd i Norge?

:rødme: One Tree Hill

Skrevet

Gleder meg til nye episoder kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...