Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

Hei!

Hei, eg ønsker å ta en neseplastikk og lurer på om noen har vert hos dr Emmes her i Bergen?

Anonymous poster hash: 0cdee...2fc

Hei!

Jeg skal operere nesen min hos dr Emmes den 16 april. Gleder meg veldig! Var på konsultasjon hos han, og han virket profesjonell. Jeg hadde sendt bilder til han på mail før vi møttes, hvor han sa at det jeg ikke var fornøyd med kunne fikses. På konsultasjonen gikk vi gjennom nødvendig info angående operasjonen, han viste meg ett før og etter-bilde av en tidligere pasient og tok bilder av nesen min og "manipulerte" bilde slik at jeg kunne se hvordan nesen min kunne bli. Det er en del ting jeg skal fikse på som skjevhet, hump på ryggg og gjøre tuppen smalere. Han var veldig klar med å gjenta at jeg måtte være tålmodig, fordi det ferdige resultatet, etter all hevelse er gått ned, ville ta over 1 år, kanskje 2 år. Skal gjennomføre operasjonen i lokalbedøvelse med likegyldigsprøyte og summen blir på 45000kr.

Noen andre her som har erfaringer med dr Emmes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og til dere som har tatt en neseoperasjon, betalte dere de 30-50 tusen kr før operasjonen? :) Bare lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Og til dere som har tatt en neseoperasjon, betalte dere de 30-50 tusen kr før operasjonen? :) Bare lurer...

Jeg skal ta min neseoperasjon 13.april, bare 1 uke til! Er spent :) Jeg har ikke betalt noenting, siden jeg ikke hadde all finansieringen i orden så sa de at jeg kan ta alt på kreditt og betale i sommer. Dette er helt gebyrfritt på min klinikk. Min operasjon koster 51.000,- og jeg bruker bonus/sparepenger/feriepenger på dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta min neseoperasjon 13.april, bare 1 uke til! Er spent :) Jeg har ikke betalt noenting, siden jeg ikke hadde all finansieringen i orden så sa de at jeg kan ta alt på kreditt og betale i sommer. Dette er helt gebyrfritt på min klinikk. Min operasjon koster 51.000,- og jeg bruker bonus/sparepenger/feriepenger på dette.

Å så spennende! Jeg operer meg tre dager senere og ser fram til det :D Hvem skal du operer hos? :) Dr Emmes i Bergen skal operere meg og jeg må betale beløpet senest en uke før operasjonen, synes det kanskje var litt rart. Så vil gjerne høre fra andre om hvordan dere gikk frem med betalingen. Du må uansett ha lykke til med operasjonen Anastasia! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Å så spennende! Jeg operer meg tre dager senere og ser fram til det :D Hvem skal du operer hos? :) Dr Emmes i Bergen skal operere meg og jeg må betale beløpet senest en uke før operasjonen, synes det kanskje var litt rart. Så vil gjerne høre fra andre om hvordan dere gikk frem med betalingen. Du må uansett ha lykke til med operasjonen Anastasia! :D

Skjønner godt du er spent, er jo ikke lenge til :) Jeg skal operere meg hos Bjørn Tvedt på Akademi-klinikken i Oslo. Utrolig nok gruer jeg meg ikke, jeg som hater sykehus og sprøyter. Tror det varierer hvilke ordninger de ulike klinikkene har i forhold til betaling. Jeg spurte om alt dette på konsultasjonen, og fikk da beskjed om at det ikke var noe problem å betale alt senere i sommer. Gruer meg mest til regninga egentlig, ikke så mye til operasjonen.

Lykke til du også, gi oss gjerne en oppdatering om hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som startet tråden, med en annen bruker nå, kan ikke tro hvor fort årene har gått :O

Anonymous poster hash: 31c39...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som startet tråden, med en annen bruker nå, kan ikke tro hvor fort årene har gått :O

Anonymous poster hash: 31c39...ed9

Er du fornözd nä da? :)

Anonymous poster hash: 6a384...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornözd nä da? :)

Anonymous poster hash: 6a384...70f

Ja, faktisk. Men mulig fordi jeg bare har blitt eldre og ikke har så sterke komplekser for nesa lenger. Det tok ihvertfall flere år før huden ble litt tynnere så nesa fikk grei effekt av operasjonen.

Ser ikke sånn veldig stor forskjell, men kjæresten min har sett på bilder av meg fra rett før operasjonen og kommentert at nesen min er mindre og søtere nå :) har ikke tørt å fortelle han hvorfor, hehe!

Anonymous poster hash: 31c39...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, du som opererte deg hos grigoryants, er du fornøyd nå??? har tenkt å bestille time hos ham



Anonymous poster hash: 20670...560
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

3 dager igjen til operasjonen nå! Tiden har gått så fort fra jeg bestemte meg. Dere som har operert, hvordan var dere da dere våknet opp av narkosen? Bare lurer på om det er vanlig å være helt fjern. Spurte sykepleieren men hun sa det varierer. Klarte dere å gå rundt etc eller var dere sengeliggende i flere dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen til operasjonen nå! Tiden har gått så fort fra jeg bestemte meg. Dere som har operert, hvordan var dere da dere våknet opp av narkosen? Bare lurer på om det er vanlig å være helt fjern. Spurte sykepleieren men hun sa det varierer. Klarte dere å gå rundt etc eller var dere sengeliggende i flere dager?

Hvorfor skal du operere nesen din? Du må uansett ha lykke til.

Anonymous poster hash: 07f6a...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvorfor skal du operere nesen din? Du må uansett ha lykke til.

Anonymous poster hash: 07f6a...ab6

Takk.. men dette har jeg tenkt på lenge. Liker ikke nesen min og tilfeldige menn på gaten har kommentert hvor stygg nese jeg har.. så håper det blir bra nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk. Men mulig fordi jeg bare har blitt eldre og ikke har så sterke komplekser for nesa lenger. Det tok ihvertfall flere år før huden ble litt tynnere så nesa fikk grei effekt av operasjonen.

Ser ikke sånn veldig stor forskjell, men kjæresten min har sett på bilder av meg fra rett før operasjonen og kommentert at nesen min er mindre og søtere nå :) har ikke tørt å fortelle han hvorfor, hehe!

Anonymous poster hash: 31c39...ed9

Nå vet jeg ikke hvordan nesen din var før, men synes og det er fint med neser med karakter. Kjedelig hvis alle skulle se like ut. Men det viktigste er jo at du er fornøyd.

Anonymous poster hash: 07f6a...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager igjen til operasjonen nå! Tiden har gått så fort fra jeg bestemte meg. Dere som har operert, hvordan var dere da dere våknet opp av narkosen? Bare lurer på om det er vanlig å være helt fjern. Spurte sykepleieren men hun sa det varierer. Klarte dere å gå rundt etc eller var dere sengeliggende i flere dager?

Jeg opererte meg i desember. Det var første gang jeg fikk narkose, så jeg var gaske nervøs.

Men det gikk utrolig fort. Var egentlig ganske rart. Man var bare helt borte. Kjentes ikke ut som søvn engang. Men jeg var litt forvirret når jeg våknet. Hadde ingen smerter eller noe. Men visste ikke helt hva som hadde skjedd. Husker at jeg prøvde å reise meg opp fra sengen.. Men det var jo heldigvis folk der som passet på. Jeg lå ikke så veldig lenge før jeg gikk ut og tok taxi til hotellet. Måtte jo såklart bruke lang tid på å reise meg den første dagen, så jeg ikke skulle bli svimmel.

Lykke til! Det er virkelig ingenting å grue seg til. Jeg opplevde ingen smerter etter operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. men dette har jeg tenkt på lenge. Liker ikke nesen min og tilfeldige menn på gaten har kommentert hvor stygg nese jeg har.. så håper det blir bra nå :)

Skulle ønske jeg kunne se et bilde av den nesen..jeg tror ikke den er noe stygg selv om enkelte idioter skal få deg til å føle deg som det.

Jeg har en schnozz, et digert nesegrev, men jeg har ikke hørt en kjeft kommentere den. Jeg tror at fordi du ikke liker nesen din så påvirker det jo hvordan du ser på deg selv, og dette kan fort oppfattes av andre, som da bruker dette mot deg. De aller fleste som jo går for en slik operasjon har lav selvtillit.

Anonymous poster hash: 826ac...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvordan nesen din var før, men synes og det er fint med neser med karakter. Kjedelig hvis alle skulle se like ut. Men det viktigste er jo at du er fornøyd.

Anonymous poster hash: 07f6a...ab6

Er helt ok fornøyd, men tror helt ærlig jeg hadde fått et bedre liv om nesa var "Hollywood" smal og liten. Hadde ikke takket nei til en operasjon til, men gidder ikke når jeg vet kirurgen ikke får gjort noe. Syns menn slipper mer unna med en karakteristisk nese.

Anonymous poster hash: 31c39...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anastasia

Da er det gjort! Kjente ingenting og har ingen smerter. Sykepleieren sa at det er ikke mange som er i så god form som det jeg var etter jeg våknet av narkosen. Husker det første jeg sa var TØRST da jeg hadde fastet på forhånd og var knusktørr i munnen.

Så dere som skal operere nesa, det er ingenting å grue seg til! Skal legge ut før og etter-bilder når hevelsen har gått ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhh så kjekt! Gleder meg mer til å operere nå som du sier det gikk så fint :) To dager igjen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

kan noen legge ut bilder? før og etter..pleeeease!! spesielt interessert i dr. Tvedt sitt arbeid



Anonymous poster hash: 20670...560
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det gjort. Selve operasjonen i lokalbedøvelse gikk fint, flinke og snille sykepleiere tok vare på meg under og etter operasjonen. De første dagene etter inngrepet var ille. Jeg tålte ikke medisinene mine, og var kvalm og kastet opp i flere dager. Nå er det gått to uker og nesen er fortsatt veldig stor og hoven. Hevelsen har gått litt ned fra da jeg fjernet gipsen for en uke tilbake, men jeg kan ikke vise meg blant folk enda. Jeg hadde i utgangspunktet en stor nese, stor nesetipp som skulle gjøres smalere. Nesen min ser nå veldig bred ut nederst og tuppen henger pga hevelse. Neseborene mine ser også veldig forskjellige ut, noe som plager meg. Når jeg snur meg i profil ser man at det ene neseboret er mye høyere opp, spissere og større en det andre, hvilket jeg synes er rart fordi de skulle nå ikke endres på. Skal på kontroll igjen til Dr. Emmes om 1-2 ukers tid, jeg får spørre han om hvorfor neseborene er blitt så ulike. Spørsmålet noen av dere lurer på er vel om jeg er fornøyd med Dr. Emmes sitt arbeid? Det kan jeg ikke svare på enda. Resultatet vil ikke bli klart før om ett år, men foreløpig er jeg ikke helt imponert. Noen andre som har opplevd lignende med dobbel så stor nese og rare nesebor? Kunne gjerne trengt å høre fra dere :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...