Gjest Gjest_Penny Lane_* Skrevet 13. august 2009 #321 Skrevet 13. august 2009 Det er visst utelukket for meg å ta noen neseoperasjon. Oppsøkte en annen klinikk der også denne kirurgen kunne forsøke, men sjansen for dårlig resultat var for stor for at jeg tok sjansen. Han mente iallefall at nesen min var pen. Sympati eller ikke, kjipt var det nå uansett. Så da melder jeg meg ut av tråden. Lykke til jenter, håper dere ender opp med nesen dere drømmer om!!
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 14. august 2009 #322 Skrevet 14. august 2009 Du som hadde vært hos Dr. Sailer; jeg skal nå sende bilder til klinikken så snart jeg får tatt noen, men de ber jeg gi dem nr mitt å de kan ringe meg. Nå har det seg sånn at jeg pleier å få helt panikk når jeg må snakke engelsk, så tror du kjæresten min kan snakke for meg? Eller blir det helt useriøst? Det høres sikkert helt tullete, men det er virkelig sånn at jeg er utrolig dårlig i engelsk, hehe. Huff, blir helt flau jeg nå...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2009 #323 Skrevet 14. august 2009 Du som hadde vært hos Dr. Sailer; jeg skal nå sende bilder til klinikken så snart jeg får tatt noen, men de ber jeg gi dem nr mitt å de kan ringe meg. Nå har det seg sånn at jeg pleier å få helt panikk når jeg må snakke engelsk, så tror du kjæresten min kan snakke for meg? Eller blir det helt useriøst? Det høres sikkert helt tullete, men det er virkelig sånn at jeg er utrolig dårlig i engelsk, hehe. Huff, blir helt flau jeg nå... Det gjør selvfølgelig ikke noe at du ikke snakker engelsk. Tror ikke det er noe problem at de snakker med kjæresten din.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2009 #324 Skrevet 17. august 2009 Du som hadde vært hos Dr. Sailer; jeg skal nå sende bilder til klinikken så snart jeg får tatt noen, men de ber jeg gi dem nr mitt å de kan ringe meg. Nå har det seg sånn at jeg pleier å få helt panikk når jeg må snakke engelsk, så tror du kjæresten min kan snakke for meg? Eller blir det helt useriøst? Det høres sikkert helt tullete, men det er virkelig sånn at jeg er utrolig dårlig i engelsk, hehe. Huff, blir helt flau jeg nå... Hvordan går det? Er selv litt interessert i det samme, må bare høre hvordan det går med deg.
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 17. august 2009 #325 Skrevet 17. august 2009 Sendte bilder i går (har tatt litt tid siden jeg ikke har hatt kamera osv.). Så nå venter jeg bare på svar. Skal oppdatere her!
Gjest B4 Skrevet 21. august 2009 #326 Skrevet 21. august 2009 (endret) "Kirurg kan få refs av Helsetilsynet Fylkeslegen i Oslo og Akershus ber Helsetilsynet vurdere en reaksjon overfor Sandvika-kirurgen Jarl Bunæs. Årsaken er at han skal ha gitt mangelfull informasjon til en pasient, brutt taushetsplikten og slurvet med journalføringen. – Vi har mottatt saken og er i startfasen av behandlingen. Vi vil i løpet av kort tid forelegge saken for ham, sier fagsjef Gorm Grammeltvedt i Statens helsetilsyn til VG. Ref: Link Budstikka: http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article44889.ece Ja dette sier jo egentlig alt om hvordan han håndterer og oppfatter sine klienter.. Noen som tilfeldigvis vet hvordan denne saken endte? Jeg blir helt kvalm og gruer meg skikkelig til å gå på oppfølgingen hos ham.. Endret 21. august 2009 av Pasha
Gjest B4 Skrevet 21. august 2009 #327 Skrevet 21. august 2009 Ops, glemte legge inn at artikkelen er fra 2006. Men det er jo forsåvidt av liten betydning ifht mannens holdninger..
Pasha Skrevet 21. august 2009 #328 Skrevet 21. august 2009 (endret) Tråde er ryddet i henhold til reglene Pasha mod Endret 21. august 2009 av Pasha
Gjest Gjest_b2_* Skrevet 21. august 2009 #329 Skrevet 21. august 2009 Ops, glemte legge inn at artikkelen er fra 2006. Men det er jo forsåvidt av liten betydning ifht mannens holdninger.. Jeg kvir meg også til konsultasjon, skal legge fram bilder - for han ser jo knapt på meg når jeg er der.. Han reklamerer jo for noe på sin hjemmeside som ikke stemmer:Den beste legen innen neseplastikk i Norge. Jomenn sa jeg smør. Finnes det ikke regler mot slike usanne utsagt, skulle absolutt ha vært det...
Gjest Gjest_b2_* Skrevet 21. august 2009 #330 Skrevet 21. august 2009 beste eller ledende - De sa hvertfall den beste i telefonen til meg...
Gjest kvinne 33 Skrevet 21. august 2009 #331 Skrevet 21. august 2009 Jeg vurderte en neseplastikk og øyelokk operasjon hos dr Bunnæs men etter å ha lest her så..kommer jeg til å glemm han. Ønsker å høre om det er noen som har bra resultater her i Norge, det er imponerende hva jeg så i Zurrich men er litt usikker både på resultatet pluss at det er såå langt unna mitt barn. Noen av folk jeg kjenner reagerer sterk at jeg vil fikse nesen, de mener at jeg er søtt nok. Er redd for en dårlig resultat som kan både koste mye og være deprimerende da.. er det noen folk her som har noe positive opplevelser etter neseplastikk og øyelokk operasjon?
Gjest Gjest_b2_* Skrevet 21. august 2009 #332 Skrevet 21. august 2009 Jeg vurderte en neseplastikk og øyelokk operasjon hos dr Bunnæs men etter å ha lest her så..kommer jeg til å glemm han. Ønsker å høre om det er noen som har bra resultater her i Norge, det er imponerende hva jeg så i Zurrich men er litt usikker både på resultatet pluss at det er såå langt unna mitt barn. Noen av folk jeg kjenner reagerer sterk at jeg vil fikse nesen, de mener at jeg er søtt nok. Er redd for en dårlig resultat som kan både koste mye og være deprimerende da.. er det noen folk her som har noe positive opplevelser etter neseplastikk og øyelokk operasjon? Jeg er ikke av dem som er fornøyd med min operasjon. Men jeg lurer på hvilken lege i Zurrich. Fint å få vite for har ikke hørt noe om neseoperasjoner derfra..på forhånd, takk.
Gjest Gjest_b2_* Skrevet 21. august 2009 #333 Skrevet 21. august 2009 P.s. :er du norsk statsborger kan man som oftest få dekket sin øyelokkoperasjon. Din norske lege kan søke om dette for deg. Da får du det gratis. Selv er jeg fornøyd med min øyelokksoperasjon - tror sjelden resultatet blir dårlig ved denne typen operasjon
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2009 #334 Skrevet 22. august 2009 Jeg er ikke av dem som er fornøyd med min operasjon. Men jeg lurer på hvilken lege i Zurrich. Fint å få vite for har ikke hørt noe om neseoperasjoner derfra..på forhånd, takk. Det er jo blitt skrevet en del om Dr. Sailer nå da... Fra Zürich.
Gjest kvinne 33 Skrevet 23. august 2009 #335 Skrevet 23. august 2009 P.s. :er du norsk statsborger kan man som oftest få dekket sin øyelokkoperasjon. Din norske lege kan søke om dette for deg. Da får du det gratis. Selv er jeg fornøyd med min øyelokksoperasjon - tror sjelden resultatet blir dårlig ved denne typen operasjon Takk for tips men det er litt annerleddes det jeg ønsker, har mørkeringer rund øynene mine, det er kosmetisk kirurgi det her da..ska høre med legen alikkevel. Det er fint å få tips og råd fra andre som har litt erfaring med sånne operasjoner, lurer på om det er mange som har tatt neseplastikk og øyelokk operasjoner både i Norge og i utlandet og de er fornøyde med resultatet;-)
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #336 Skrevet 23. august 2009 Det er jo blitt skrevet en del om Dr. Sailer nå da... Fra Zürich. Jeg også kunne tenkt meg å ta en svipptur til Zürich bare for å se klinikken. Slik jeg forstår det ut i fra skoletysken min så er vel konsultasjonene gratis?
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 23. august 2009 #337 Skrevet 23. august 2009 Jeg også kunne tenkt meg å ta en svipptur til Zürich bare for å se klinikken. Slik jeg forstår det ut i fra skoletysken min så er vel konsultasjonene gratis? Det er bare å sende dem mail og spørre. De snakker (skriver) engelsk, og man får raskt svar
Pleddyret Skrevet 23. august 2009 #338 Skrevet 23. august 2009 Han brukte nok kikkhullsteknikk vil jeg tro, jeg var i narkose så jeg så ikke det. Øyebrynene har ikke annerledes form egentlig, de virker helt naturlige. Men antar at hvis du ønsker å fikse på nesen, så må huske at nesen bare er en liten del av helheten. Profillinjen er langt viktigere enn nesefasongen. Hadde vært utrolig flott om du registrerte deg på siden, så jeg kunne ha stilt deg et aldri så lite spørsmål eller to! Hehe
Gjest pasient H Skrevet 27. august 2009 #339 Skrevet 27. august 2009 Hei.. har lest litt på denne tråden, og med hånda på hjertet vil jeg bare si at jeg er fryktelig trist på deres vegne, dere som ikke er fornøyd etter operasjon.. å denne dr.bunæs høres jo direkte forferdelig ut!! i mai 2007, oppererte jeg nesen på colosseumklinikken i Oslo, etter mange år med missnøye over min nese.. var på konsultasjon hos dr.Rollheim, å han hørte på hva du hadde og si.. jeg tok med bilder av en dame jeg fant på nettet, som hadde akkurat en slik nese som jeg ønsket.. grunnen til at jeg tok med bildet var at han fikk se, samtidig som jeg forklarte.. fikk operasjon et par måneder etter konultasjon.. målet med operasjonen var å få en litt lavere neserygg, samt løftet nesetipp, og smalere sett forfra.. samme dagen som operasjonen, dro jeg hjem i god tro om at jeg hadde en fin nese under all bandasjen, å selvtilliten var bedre enn noen gang! etter en uke, dro jeg tilbake, fjærnet gips og alt det der, å fikk direkte sjokk da jeg så i speilet..! nesen var stor!! dette var da grunnet hevelse.. Dr.Rollheim roet meg ned med at det ville bli bedre, og at dette som sagt bare var hevelser.. han tok seg god tid til å prate med meg:) å sa, at han så at det var kanskje små justeringer som måtte til, men dette ville da vise seg etter hevelsene var gått ned.. et år gikk, jeg var delvis fornøyd med nesen.. men, det var ikke HELT som jeg ville.. jeg kontaktet dr.Rollheim.. sendte mail av nesen og forklarte hva jeg ikke var fornøyd med.. fikk en ny operasjon uten ekstra kostnader.. dro ned igjen.. oppererte, dro igjen hjem med den gode tro, at nååå er nesen fin! ventet et par måneder for å se når hevelser var nede.. joda.. nesa ble da delvis bra igjen:P men, ikke helt som jeg hadde forklart ham.. jeg sendte en ny mail.. å forklarte min missnøye! sendte bilder osv.. fikk deretter mail av dr.Rollheim om at han ville jeg skulle komme ned, så vi fikk fikset det... da er vi altså oppe i 2 operasjoner, Rollheim utførte uten å ta betalt... kun så jeg skulle bli fornøyd:) skal sies at jeg hadde en litt vanskeligere nese, så det er vel grunnen til at det tok 3 operasjoner før jeg ble fornøyd.. det sier vell litt om kirurgen det... så jeg personlig, anbefaler Colosseumklinikken i Oslo... trivelige mennesker, passer på så du har det bra... hjelper deg i ettertid om det skulle være noe:)
Gjest Gjest_alpro_* Skrevet 27. august 2009 #340 Skrevet 27. august 2009 Hei.. har lest litt på denne tråden, og med hånda på hjertet vil jeg bare si at jeg er fryktelig trist på deres vegne, dere som ikke er fornøyd etter operasjon.. å denne dr.bunæs høres jo direkte forferdelig ut!! i mai 2007, oppererte jeg nesen på colosseumklinikken i Oslo, etter mange år med missnøye over min nese.. var på konsultasjon hos dr.Rollheim, å han hørte på hva du hadde og si.. jeg tok med bilder av en dame jeg fant på nettet, som hadde akkurat en slik nese som jeg ønsket.. grunnen til at jeg tok med bildet var at han fikk se, samtidig som jeg forklarte.. fikk operasjon et par måneder etter konultasjon.. målet med operasjonen var å få en litt lavere neserygg, samt løftet nesetipp, og smalere sett forfra.. samme dagen som operasjonen, dro jeg hjem i god tro om at jeg hadde en fin nese under all bandasjen, å selvtilliten var bedre enn noen gang! etter en uke, dro jeg tilbake, fjærnet gips og alt det der, å fikk direkte sjokk da jeg så i speilet..! nesen var stor!! dette var da grunnet hevelse.. Dr.Rollheim roet meg ned med at det ville bli bedre, og at dette som sagt bare var hevelser.. han tok seg god tid til å prate med meg:) å sa, at han så at det var kanskje små justeringer som måtte til, men dette ville da vise seg etter hevelsene var gått ned.. et år gikk, jeg var delvis fornøyd med nesen.. men, det var ikke HELT som jeg ville.. jeg kontaktet dr.Rollheim.. sendte mail av nesen og forklarte hva jeg ikke var fornøyd med.. fikk en ny operasjon uten ekstra kostnader.. dro ned igjen.. oppererte, dro igjen hjem med den gode tro, at nååå er nesen fin! ventet et par måneder for å se når hevelser var nede.. joda.. nesa ble da delvis bra igjen:P men, ikke helt som jeg hadde forklart ham.. jeg sendte en ny mail.. å forklarte min missnøye! sendte bilder osv.. fikk deretter mail av dr.Rollheim om at han ville jeg skulle komme ned, så vi fikk fikset det... da er vi altså oppe i 2 operasjoner, Rollheim utførte uten å ta betalt... kun så jeg skulle bli fornøyd:) skal sies at jeg hadde en litt vanskeligere nese, så det er vel grunnen til at det tok 3 operasjoner før jeg ble fornøyd.. det sier vell litt om kirurgen det... så jeg personlig, anbefaler Colosseumklinikken i Oslo... trivelige mennesker, passer på så du har det bra... hjelper deg i ettertid om det skulle være noe:) Jøss, det var bra gjort (men egentlig burde det jo være en selvfølge) av kirurgen. Og du ble fornyød nå etter 3. operasjon eller? Jeg sitter fortsatt og venter på telefon fra Zürich. Har ikke hørt noe fra dem siden jeg sendte mail for kanskje 2-3 uker siden... Litt skuffende, men han har sikkert mange pasienter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå