Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge hadde du veldig hevelse?

Anonymkode: 2f1a8...f78

Altså det som er greia er at nesetippen og neseborene er fortsatt hovne. Men sidene på nesa ser forskjellige ut. Så jeg vet ikke om det er mulig at hevelsen går ned forskjellig på hver side eller om nesen rett og slett har blitt laget lite symmetrisk.

Synes høyre side er bredere men klarer ikke å skjønne at det skal være mer hevelse på høyre side enn på venstre når venstre side ser mye "flatere" ut enn høyre.  

Også lurer jeg på, dere som har operert nesen merket dere stor forskjell på nesen 6 mnd senere enn f.eks 2 mnd etter operasjonen? Jeg tenker at siden nesen ser lite symmetrisk nå, hva er sannsynligheten for at den blir mer symmetrisk etterhvert ? 😐 fortvilet 

Anonymkode: e792a...0d2

Skrevet

Hvorfor må man ha plaster på nesa på natta? Er det for hevelsen eller att nesa skal holde seg på plass? Og hvor mye strammer mann plasteret? 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså det som er greia er at nesetippen og neseborene er fortsatt hovne. Men sidene på nesa ser forskjellige ut. Så jeg vet ikke om det er mulig at hevelsen går ned forskjellig på hver side eller om nesen rett og slett har blitt laget lite symmetrisk.

Synes høyre side er bredere men klarer ikke å skjønne at det skal være mer hevelse på høyre side enn på venstre når venstre side ser mye "flatere" ut enn høyre.  

Også lurer jeg på, dere som har operert nesen merket dere stor forskjell på nesen 6 mnd senere enn f.eks 2 mnd etter operasjonen? Jeg tenker at siden nesen ser lite symmetrisk nå, hva er sannsynligheten for at den blir mer symmetrisk etterhvert ? 😐 fortvilet 

Kan du sende bilde på privat melding? Det verste av hevelsen skal gå ned etter 2 uker, tror jeg(?)

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken klinikk dro du til? 
Tror mesteparten av hevelsen skal ha gått ned iløpet av to måneder, men den vil jo fortsette å forandre seg litt da etter det! 
Har du vært i kontakt med kirurgen og fortalt han at nesen ser asymmetrisk ut? 

Anonymkode: 45666...12d

Skrevet
På 23.2.2017 den 14.50, AnonymBruker skrev:

Jeg ble operert av M. Haug denne uken! 

Anonymkode: c397d...57f

Hvordan gikk det med deg?

Skrevet (endret)
På 28.2.2017 den 3.11, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med deg?

Det gikk bra. Har tatt av neseskjoldet nå og tatt ut rørene. Men måtte ha teip på nesen en uke til. Han ville at jeg skal fortsette å teipe tuppen så lenge jeg orker om natten. Gjerne i flere måneder! Er ganske hoven. Men er fornøyd tror jeg! Legger ved profilen før og etter. Profilen jeg var mest misfornøyd med. Har også smalet litt på nesen og gjort tuppen litt spissere.

Endret av Edie
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har opplevd noen som har fått en stor forandring på nesen? Syntes de fleste bare får liten justering.

Anonymkode: ad8bb...7b7

AnonymBruker
Skrevet
På 25.2.2017 den 15.44, Victoria95 skrev:

Noen som har opplevd neseskjolet har løsna en del? Var kun løst helt oppe ved nesebenet i starten, men nå har den glidd 1 mm opp ved nesetippen. Gjør det noe? 

Hei! Hvordan går det med deg nå? har du fått tatt av neseskjoldet, og er du fornøyd med resultatet? :)

AnonymBruker
Skrevet

Omtrent en uke etter operasjon puttet jeg papir inn i nesen for å prøve å rense ut størknet guff. Fikk vondt inne i nesen på den ene siden etter dette. Tok av teipen på nesen i dag, og ser nå at den siden hvor jeg har vondt og hvor jeg renset med papir er annerledes enn den andre siden. Mer hoven og ikke like pen. Er redd for at jeg ved å ta papir inne i nesen kan ha løsnet noen innvendige sting... eller så er det bare mer hovent på den siden. Er livredd for at jeg har ødelagt nesen min! Noen som har opplevd noe lignende? Er det normalt at nesetippen er forskjellig mtp. hovenhet osv? Er nå 11 dager siden operasjon.

AnonymBruker
Skrevet
På 3.3.2017 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Omtrent en uke etter operasjon puttet jeg papir inn i nesen for å prøve å rense ut størknet guff. Fikk vondt inne i nesen på den ene siden etter dette. Tok av teipen på nesen i dag, og ser nå at den siden hvor jeg har vondt og hvor jeg renset med papir er annerledes enn den andre siden. Mer hoven og ikke like pen. Er redd for at jeg ved å ta papir inne i nesen kan ha løsnet noen innvendige sting... eller så er det bare mer hovent på den siden. Er livredd for at jeg har ødelagt nesen min! Noen som har opplevd noe lignende? Er det normalt at nesetippen er forskjellig mtp. hovenhet osv? Er nå 11 dager siden operasjon.

Tror ikke det skal påvirke resultatet? Ville da ikke kirugien sagt ifra strengt om slikt da?

AnonymBruker
Skrevet
På 27.2.2017 den 16.38, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må man ha plaster på nesa på natta? Er det for hevelsen eller att nesa skal holde seg på plass? Og hvor mye strammer mann plasteret? 

Er ikke plasteret bare for å få hevlsen ned?

AnonymBruker
Skrevet

Synes denne tråden bare er utrolig trist, jeg. Ser ingenting galt med hvordan nesene var før operasjonen til de som har lagt ut bilder her.. For et sykt, utseendefiksert samfunn vi lever i. :(

Anonymkode: 27ca7...283

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd forskjellige størrelser på nesenorene etter operasjon? Isåfall hevelse eller har det blitt sånn? 

AnonymBruker
Skrevet
På 2.3.2017 den 1.00, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har opplevd noen som har fått en stor forandring på nesen? Syntes de fleste bare får liten justering.

Anonymkode: ad8bb...7b7

På før og etterbildet jeg tok på konsultasjonen min, synes jeg at det blir en stor forskjell. 

Anonymkode: 736cc...b78

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med alle dere som opererte dere nå nylig hos Morten Haug? : ) 

AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2017 den 12.31, AnonymBruker skrev:

På før og etterbildet jeg tok på konsultasjonen min, synes jeg at det blir en stor forskjell. 

Anonymkode: 736cc...b78

Var det stor forskjell på før og etterbildene du så på konsultasjonen med kirurgien, mener du? 

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har operert nesen. Hvor lang tid tok det før det arret mellom neseborene ble usynlig ? 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har operert nesen. Hvor lang tid tok det før det arret mellom neseborene ble usynlig ? 

Opererte meg i midten av januar, nå er det så og si usynlig :) 

Anonymkode: 5b1fd...ceb

AnonymBruker
Skrevet

BILDER PLEASE! Det er svært mange som har operert nesen oppgjennom årene og latt oss følge dem her i dette forumet. Men det er jo nesten ingen som legger ut bilder!! Legg ut da, folkens! både de som er fornøyd med resultatet og de som er misfornøyd. Det er jo så lett og vil hjelpe mange av oss som vurderer å operere.

Anonymkode: e7be2...c0b

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

BILDER PLEASE! Det er svært mange som har operert nesen oppgjennom årene og latt oss følge dem her i dette forumet. Men det er jo nesten ingen som legger ut bilder!! Legg ut da, folkens! både de som er fornøyd med resultatet og de som er misfornøyd. Det er jo så lett og vil hjelpe mange av oss som vurderer å operere.

Anonymkode: e7be2...c0b

Hvis man vil ha bilder så får folk heller spørre om å få det på PM, grunnet er fordi det er mange som ikke vil ha bilder av seg på nett. Så det er forstålig. Ellers så kan man legge ut av kun nesen.

Endret av Kimmenkim
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...