Mokkon83 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 28. juni 2009 Har en liten krise her...! brudesalong-dama har sendt med noen helt andre sko enn de jeg ville ha! hun hadde ikke flere i min str,så hun sendte med to par jeg kunne velge mellom... det ene paret er helt uaktuelt! mens det andre paret klemmer sammen tærne så ufattelig... hvilke butikker kan man få kjøpt brudesko billig??? I tillegg så er det slutt mellom sambo sin forlover og hans kjæreste, og min forlover kommer alene... hvordan skal man gjøre det med bordplasseringen... Sambo kom med et forslag om å ha foreldrene våre ved siden av oss, men mine er skilte så jeg føler det blir så rart for deres respektive... nå føler jeg at tiden er i ferd med å renne ut her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2009 #342 Del Skrevet 29. juni 2009 Sender deg en pm jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 30. juni 2009 Sender deg en pm jeg! engledame skal innom der i morgen! etter samtale med presten Nå vært og fikset øyebrynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2009 #344 Del Skrevet 1. juli 2009 Håper du finner noe! Lykke til med både det og prestesamtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 5. juli 2009 Da var bryllupet vel overstått!! Det var en fantastisk dag!!! Drømmebryllup Alt gikk som det skulle, iallefall nesten noen småting som stresset, feks da kjolen raknet oppe rett før jeg skulle ut i bilen på vei til kirka... frisøren løp ut og kjøpte nål og tråd! jeg var utrolig nervøs, men gikk veldig bra! klarte å holde tårestrømmen borte i kirka festen gikk akkurat som den skulle og alt var bare herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2009 #346 Del Skrevet 5. juli 2009 Høres bra ut! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå