Mokkon83 Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #321 Del Skrevet 7. mai 2009 Så gøy at dere skal på Gullruten, det blir sikkert kjempegøy! Og når det attpåtil er i Bergen..! Har du fått fremskynda prøvetimen hos frisøren forresten? Hei! Blir spennende å være der ja! du savner Bergen skjønner jeg! Reiser i morgen!!! Har faktisk glemt av hele frisørgreia.. hmm Men tror bare jeg må satse på at det blir bra, det er nok umulig å finne noen andre til den datoen... Den salongen har jo et godt rykte på seg også! Nå er det natta her! Opp klokka seks i morgen tidlig, blir en lang dag! jobb først så burner jeg avgårde til Torp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 7. mai 2009 #322 Del Skrevet 7. mai 2009 Heldiggris som skal til Bergen!! Kos deg masse på Gullruten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter #323 Del Skrevet 10. mai 2009 Da var jeg tilbake fra Bergen!!!! Hatt ei fantastisk helg sammen med bestevenninna mi var bekymret for at ting skulle bli litt rart pga omstendighetene (skrevet om det tidligere..) men alt var som før! tråden var der fra første sekund storkoste oss på Gullruten! finne reprise av den, moro å se hvordan det ble på tv kjendispartyet etterpå var oppskrytte greier... charter svein er jammen meg en innpåsliten D kjendis... nå koser jeg meg hjemme med sambo, skal snart køye her! livet er herlig Fikk forresten kjøpt undertøyet som jeg skal ha under brudekjolen! på en butikk som heter nelly (?) "korsett" (er vel et annet navn tenker jeg... sexy!) som holder inn en del, strømper, truse og bånd som jeg skal ha rundt låret hehe forloveren min skal sy på ei blå perle noe blått! må låne noe også... er det ikke flere ting fra gammel overtro? husket bare de to i forbifarten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mai 2009 #324 Del Skrevet 11. mai 2009 Så bra at tonen mellom dere var god!! Tenkte du på "something old, something new, something borrowed, something blue"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #325 Del Skrevet 11. mai 2009 Så bra at tonen mellom dere var god!! Tenkte du på "something old, something new, something borrowed, something blue"? Jaaa! til begge deler hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. mai 2009 #326 Del Skrevet 20. mai 2009 Nelly er en fin butikk Men hvor fant du den? Jeg oppdaget nemlig sist jeg var der at den hadde flyttet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 21. mai 2009 Nelly er en fin butikk Men hvor fant du den? Jeg oppdaget nemlig sist jeg var der at den hadde flyttet... nelly.com har masse fint fant en link på facebook en gang for lenge siden.. har ikke sjekka i det siste.. skreiv helt feil navn på den undetøysbutikken jeg kjøpte brudeundertøyet på... den heter Netty! http://netty.no/ jeg har vært skikkelig sløv til å skrive her i det siste... NYHETER: Fikk brudekjolen i hus onsdag i forrige uke!!! henger på gjesterommet og jeg er inne og kikker på den hver dag!! satt perfekt! da jeg prøvde den første gangen gikk den ikke helt igjen.. men nå! god damned... skoene jeg hadde fått var grusomme, klarte ikke gå fra soverommet til badet engang.. så hun sender ned noen som er bredere Sambo var helt nydelig i kjole og hvitt!! kjekken!! han har fått skoene sine, tøyet sender hun ned sammen med skoene Brudebarna har også fått tøy og sko! venter på bilder fra min onkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. mai 2009 #328 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg mente faktisk Netty jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke mye jeg sitter ved pc`n disse nydelige dagene som er en skikkelig forsmak på sommeren vi skal få i år!! en skikkelig herlig pinse har det vært her på sørlandet! vi stresset litt med å få ferdig båten før pinse, så det ble en del vasking og gnikking etter jobb og utover kveldene! men vi fikk ut båten fredag morgen (29/5) og reiste bort med båten samme dag herlig vær og det var deilig å overnatte i båten igjen pinseaften var vi i bryllup til sambo si søster, og det gjorde at jeg ble en mer klar over at det faktisk ikke er lenge til det er vår tur!! nå til torsdag er det 1 mnd igjen! på tide å ringe presten og høre om samtale.. husker ikke helt om de ringer oss eller om vi skal ringe dem.. gjennomgang av hvilken versjon vi skal ha av vielsen, og salmer ++ spennende!! skal også ringe hotellet og gi beskjed om hvor mange vi blir og hvor mange som skal ha hotellrom heldigvis ikke mange løse tråder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #330 Del Skrevet 3. juni 2009 ÅÅ, misunnelig på den båtturen! Jobbet nattevakt hele helgen, jeg, så jeg sov bort mesteparten av det fine været 1 måned ja!! Det er ikke lenge! I rute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #331 Del Skrevet 3. juni 2009 ÅÅ, misunnelig på den båtturen! Jobbet nattevakt hele helgen, jeg, så jeg sov bort mesteparten av det fine været 1 måned ja!! Det er ikke lenge! I rute? var en herlig tur gleder meg til neste båthelg! Har fri denne helga også ,men vi får besøk av toastmasteren (infokveld) fredag og får besøk av et vennepar lørdag.. dessuten er det meldt en del vind... Helt utrolig at det er bare en mnd igjen... er ganske i rute føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juni 2009 #332 Del Skrevet 11. juni 2009 Er du for travel med å planlegge bryllup til å rekke å oppdatere oss her inne? Det nærmer seg nå!! Hatt prøvetime hos frisøren enda..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #333 Del Skrevet 17. juni 2009 Er du for travel med å planlegge bryllup til å rekke å oppdatere oss her inne? Det nærmer seg nå!! Hatt prøvetime hos frisøren enda..? Hei Mazilla!! Satt og skrev svar her i går kveld, men kom borti en knapp og da forsvant alt... men nå prøver jeg igjen, får heller lagre etterhvert Mye å holde på med for tiden, både med jobb,bryllup og hus! Vil så gjerne det skal se fint ut her til bryllupet, så har begynt å beise og male her og der! i morgen blir det å leie henger og kjøre opp på dynga! herlig når man får kastet skrotet Til og med fått pantet flasker (var julebrusflasker der og det sier jo sitt om hvor mye....) Går bra med bryllupsforberedelsene! Har ikke vært på prøvetime enda, skal dit uka før bryllupet. Vi gifter oss lørdag og jeg har prøvetime torsdag. Mye på tapeten samme uka! tar øyebrynene tirsdag, samtale og hår (striper) onsdag, neglene fredag og vielse lørdag Fått ordnet det meste nå! vært litt trøbbel med hotellet da... de lovte oss en pris for 2 netter til gjestene og nå tre uker før så mente de at de aldri hadde sagt det.. sambo og jeg sto sammen da hun i resepsjonen sa det.. i tillegg så har de "lurt" oss på drinkene. de sa at alle drinkene skulle koste 70, men når kontrakten kom så var det fire kjipe drinker... Det som gjenstår nå er: - kakepynt til bryllupskaken -bestille kransekake -ordne kurver til toalettene - brenne musikk -lære bryllupsvals (noe som ikke kommer til å skje ettersom sambo har skadet foten sin.. sene som røk... er snart 1mnd siden,og er enda ikke bra) - lage bordplassering - sanghefte -plan til personale og toastmaster -samtale med toastmaster (har ikke møtt han... tidl lærer til sambo) Hvordan ligger dere an,Mazzi? Spennende dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. juni 2009 #334 Del Skrevet 18. juni 2009 Du har et par hektiske uker foran deg, men det er jo bare koselig! Jeg for min del er glad jeg fremdeles har 6 uker igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #335 Del Skrevet 18. juni 2009 Du har et par hektiske uker foran deg, men det er jo bare koselig! Jeg for min del er glad jeg fremdeles har 6 uker igjen... Veldig hektisk føler jeg ikke det blir... Noen løse tråder som må flettes inn Vi bestilte bryllupsreise i dag!!!! 1 uke i Bulgaria!! 3 dager etter bryllupet all inclusive og spa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #336 Del Skrevet 21. juni 2009 Da har jeg hatt mitt utdrikningslag!!! KJEMPEMORO!!! var på fredag, ble hentet av noen av jentene, stoppet utenfor en butikk ble kledd av buksa og på med et bastaskjørt! måtte inn og handle ananas og bananer før jeg måtte gå over den største brua her.. et par runder i rundkjøringen måtte jeg også venninna mi har sommersted ved sjøen og de kom frem med bikini og våtdrakt! full fart i en tube! kjempegøy!så spiste vi masse reker! de hadde masse aktiviteter utover kvelden! blant annet quiz med ja og nei påstander om meg alt i alt en skikkelig herlig kveld! 10 jenter tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. juni 2009 #337 Del Skrevet 26. juni 2009 Høres kjempekoselig ut! Nå er det bare ei lita uke igjen!! Kanskje jeg skal snike meg inn i kirka og spionere på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. juni 2009 #338 Del Skrevet 26. juni 2009 Så gøy med utdrikkingslag! Det virker som om du har alt under kontroll, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #339 Del Skrevet 26. juni 2009 Føler det meste er under kontroll Sitter og pludrer litt med sangheftet... Hvor mange sanger har dere? Til nå er det Velkommen til bords , Kjærlighetsvisa og Takk for maten... Haster litt med å få det trykket også... Det som gjenstår nå er: - kaketopp til bryllupskaken - bordplasserng - sangheftet - kurver til toalettene med dill dall i Ellers så har vi snakket med toastmasteren og han har full kontroll! Og vi hentet bryllupsgaven til oss selv i dag! toppmodellen til Jensen sengene Gikk veldig bra på prøvetime i går!! håret blir kjempefint! Ikke lenge igjen nå! BARE Å KOMME MAZILLA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2009 #340 Del Skrevet 28. juni 2009 Det kommer til å gå så fint atte! Sangheftet og hvor mange sanger det inneholder har heldigvis svigermor tatt seg av, så det gidder jeg ikke å tenke mer.. Kanskje jeg faktisk skal snike meg inn i kirka... På galleriet eller noe, hvis det finnes denslags i den kirka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå