Gå til innhold

Kjære Pax!


Mette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hele KG savner deg, Pax!

Du fikk altfor liten tid her i verden, men på den korte tiden har du gitt noe til mange mennesker! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var trist å høre :dagens-rose:

jeg husker jeg leste et så morsomt og pent skrevet innlegg i dagboka di, jeg og samboer leste og lo av dette innlegget for det var så spennende skrevet.

Jeg kjente deg ikke personlig, men jeg kommer til å savne deg likevel.

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skreiv ikkje GreenSky alltid med blått? Eg hugsar innlegga hennar, fekk eit godt inntrykk av ho. Korleis avatar hadde ho som GreenSky? Eg visste ikkje at ho også var Pax.

Kvil i fred :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet.

Marianne Admin

Kan jo legge til at den ble ryddet pga en feilplassert link, ikke fordi noen har skrevet noe stygt. Leit om noen skulle tro en fin minnetråd hadde blitt rydda pga stygge innlegg, men det har altså ikke skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvil i fred kjære Pax, du vil bli dypt savnet. Det gjør vondt å tenke på at vi ikke lengre skal gledes over dine innlegg, men håper du vil sitte på din englesky og våke over oss. Lykke til videre på din ferd, :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Words don`t come easy to me"...Vanligvis gjør de nettopp det, men ikke nå. Tårene derimot....

TAKK, Grønska, for at vi fikk bli kjent med deg. Du er dypt savnet. Jeg får det fortsatt ikke helt inn i hodet at du er borte, jeg går jo ofte forbi der du bodde og kikker stadig etter om jeg kan se deg på verandaen. TAKK for din varme og humor, din innlevelses- og medfølelsesevne.

Og takk til moderatorene for at vi endelig fikk uttrykke sorg og savn, og sende våre tanker til familien og hennes nære og kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...