Gå til innhold

Kjære Pax!


Mette

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på Pax for litt siden..lurte på hvor du var blitt av, husker du hjalp meg til og forstå noe, jeg likte deg.

Visste ikke dette og synes det er forferdelig trist.. kjære Pax, hvil i fred.

Hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satte stor pris på innleggene dine, og det var utrolig hyggelig å møte deg de to gangene vi var på treff sammen. Håper du har det bedre der du er nå. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var utrolig trist å høre.

Hvil i fred :dagens-rose:

Jeg er litt sjokkert. Lurte på hvor det ble av henne på KG.

Jeg møtte henne i fjor. Vi var en gruppe jenter som møttes via Treff Forumet i Oslo. Hun etterlot en utrolig positiv inntrykk på meg. Sånn en livsglad person.

Det er vanskelig å forstå at noen så ung kan bare dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Utrolig leit å høre.

Greensky var en fantastisk person, utrolig snill og grei mot alle hun møtte.

hun var en person som betydde veldig mye for meg en periode i livet mitt, hun betydde nok mer enn hun var klar over selv.

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Utrolig leit å høre.

Greensky var en fantastisk person, utrolig snill og grei mot alle hun møtte.

hun var en person som betydde veldig mye for meg en periode i livet mitt, hun betydde nok mer enn hun var klar over selv.

Må bare si meg enig i dette. Du skriver det jeg ikke klarte å skrive, så jeg henger meg på denne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer berre på ein ting, sidan dette spørsmålet kom opp igjen: Reknar med at både familie, vennar og legar er interesserte i å få svar på kvifor ei så ung jente døydde, heilt uventa - uten noko tegn til skade eller sjukdom. Så spørsmålet mitt er om ho ikkje har blitt obdusert?

Må igjen få seia at eg synst det var utrulig trist å høyra om Pax. :( Blir lei meg når eg tenker på at så unge mennesker pluselig kan dø, heilt uten forvarsel.

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er obdusert ja, det gav ingen klare svar til dødsårsak.

Uff, det må være grusomt. Spesielt når noe sånt skjer, og i hvertfall når man ikke får noe klart svar på hvorfor det har skjedd.

Sender mange gode tanker til familie og nære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt uvirkelig når jeg hørte dette. Beste tanker til deg, Pax, og til din familie og dine nærmeste. :dagens-rose:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er obdusert ja, det gav ingen klare svar til dødsårsak.

Uff, skremmande at det er mulig. :( Må jo følast enda meir uforståeleg og uvirkelig for familien, når dei ikkje eingang får noko forklaring på dødsfallet.

Sender mange varme tankar til Pax sin nærmaste familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...