Gå til innhold

Kjære Pax!


Mette

Anbefalte innlegg

Så trist. :( Kvil i fred! :dagens-rose:

Kjenner ikkje Pax - men eg har lest mange av innlegga hennar, i løpet av den tida eg har vore her på KG.

Er det lov til å spørja kva som skjedde?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peachbud

:dagens-rose: Hvil i fred.

Veldig trist.

Jeg beundret deg for din godhet. Alltid morsom, humoristisk og snill. Gikk aldri for langt. Husker du fortalte at du en dag hadde bestemt deg for å ikke la negative ting rundt deg gå inn på deg. Det inspirerte meg. Jeg er enig med Silmarill - du var nesten litt engleaktig. Du virket så god, kanskje var du for god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste Blondie65

Hvil i fred Pax, du rørte ved flere enn du kanskje ante, og selv om jeg ikke kjente deg, har jeg hatt glede av mange av innleggene dine her.

Mine tanker går til dine nærmeste.

:rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som lurer på hva som skjedde. Pax døde plutselig og uventet uten tydelige tegn til skader eller sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dagens-rose:

Rart hvordan en person man aldri har snakket med på et forum kan gjøre inntrykk... Jeg kjente henne ikke overhodet, men dette var trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cephalus

Kjære Pax,

Takk for at du tok så godt imot meg her på KG og for mange morsomme stunder en lang mørk høst. Du som gjorde oss alle glade liker nok ikke at du nå har gjort oss triste. Derfor har jeg i stedet gledet meg over din genuint gode sjel med en øl i full visshet om at du har det godt der du er.

Pax vobiscum, Pax,

:dagens-rose:

Cephalus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donnie Darko ikke innlogget

Det er rart når noen plutselig blir borte slik. Jeg har ihvertfall mange gode og morsomme minner av deg både i R.L og her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snill gjest

Kjære Pax Greensky :dagens-rose:

Dette var ufattelig trist å lese om :cry:

Hvil i fred sammen med din Humle som Silmarill skrev om i sitt innlegg:cry:

Kondolerer til familien og vennene :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...