Midna Skrevet 1. november 2008 Forfatter #261 Del Skrevet 1. november 2008 Det syntes jeg du skal, MArihan! Jeg gleder meg til å lese. ;D Jeg droppet å jobbe allikevel i dag jeg (det var frivillig). Jeg fant i går ut at 7 dager på rad med jobbing var mer enn nok for meg. HUmøret var nemlig veldig dalende på jobb i går. Men jeg kom meg da igjennom kvelden. Positive ting med gårsdagen: Jeg rakk og shine kjøkken og vaske badet før jobb. Jeg gikk til svømmehallen/jobb (ligger i samme bygg), og svømte 40 lengder i bassenget før jeg begynte på jobb. (helt herlig!) Selvom jeg hadde en tung dag på jobb kom jeg meg greit igjennom den, og jeg klarte til og med å bli ferdig til tiden! ;D Koste meg i sofaen med samboer og snop etter jobb. (første gangen denne uken pga mye å gjøre så dette var etterlengtet) Så alt i alt må jeg si at dagen i går var ganske vellykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. november 2008 Forfatter #262 Del Skrevet 1. november 2008 Dagens te-favoritt: Ricola herb tea. Den både lukter og smaker helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. november 2008 Forfatter #263 Del Skrevet 1. november 2008 Plan for den nærmeste halvtimen: Vinne over klesvasken. Etter det skal jeg sminke meg og fikse håret før det bærer ut på bursdagsgaveshopping og skoshopping (jobbsko, så utrolig kjedelig). KAnskje jeg får unna noen få julegaver med det samme? Ingenting hadde vært bedre enn det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 1. november 2008 #264 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg skjønner godt at du ikke orket å trene idag Syv dager på rad er nok! Håper du koser deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. november 2008 Forfatter #265 Del Skrevet 1. november 2008 Regner med at du mente jobbe, MArihan? Jeg har i alle fall ikke trent 7 dager på rad, SÅ sporty er jeg nok ikke! Denne dagen har vært fin. VAr på shopping med søster og fikk kjøpt to bursdagsgaver + svarte ecco-jobbsko. De skoene var utrolig deilige å gå med, og jeg gleder meg til å jobbe med ordentlige sko. Beina mine har nemlig blitt utrolig ømme under samt at jeg har fått en hard vond kul på den ene siden av hælen. Ikke bra! Så fra nå av skal jeg investere i ordentlig skotøy på jobb. Ellers så fant jeg så mye fint i dag! MEn jeg fikk ikke shoppet noe... Jeg holdt på å kjøpe en kjole som passet både til hverdags og fest, men så var den litt for stor og jeg måtte ha en mindre størrelse. TYpisk. Skal se om jeg finner link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 1. november 2008 #266 Del Skrevet 1. november 2008 Haha, jeg mente selvsagt jobbe :D Er litt opphengt i trening i dag.. Veide meg nemlig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. november 2008 Forfatter #267 Del Skrevet 1. november 2008 Hehe, ikke værst. Du er så flink til å trene og slikt at du bare tenker på det. ;D Kjolen jeg vil ha fant jeg desverre ikke på hm.com. MEn jeg skal få søsteren min til å se etter den i oslo siden hun studerer der. Så da krysser jeg fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. november 2008 Forfatter #268 Del Skrevet 1. november 2008 Positive ting med denne dagen: Fikk handlet to bursdagsgaver til neste helg. (deilig å få det gjort) Har endelig fått kjøpt meg ordentlig jobbsko og jeg gleder meg til å bruke dem til mandagen! Jeg har hatt min første fridag på åtte dager! Jeg sitter i sengen og skal sove nå slik at jeg er våken og uthvilt til i morgen. Jeg har lagt trenings- og husarbeidsplaner for neste uke. Jeg har drukket et par glass rødvin og pyntet meg med tunika/kjole, samt at jeg har en "great hairday". Har også lagd planer for morgendagen men de får jeg komme med i morgen. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 2. november 2008 #269 Del Skrevet 2. november 2008 Innom og hilser på! Du har fremdeles mye å henge fingrene i, skjønner jeg Liker å lese listene dine, fant flere ting som jeg også gleder meg til i desember Først gleder jeg meg til å bli ferdig med eksamen, da Ønsker deg en god søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #270 Del Skrevet 2. november 2008 Så koselig at du tittet innom Fru Luna. Tenker alltid på boken "lasso rundt fra Luna" når jeg leser nicket ditt! I dag har jeg hatt en rolig søndag. HAr ryddet og støvsugd og slikt. HAr også vasket filteret til avtrekksvifta over ovnen, eller hva det heter. HAr en ny og fin vifte som man bare kan klipse av filteret på og slenge det i maskinen. Praktisk! Nå lager jeg middag til meg og samboer; KYllingfileter som stekes hele sammen med rødløk og sukkererter, ovnsbakte potetbåter og kylling bretagnesaus. Vurderer et lite glass rødvin til også. Senere i dag/ kveld så skal jeg gå en tur også hadde jeg planer om å ta en liten økt i hagen, men det blir jo allerede mørkt nå! Så spørs om den utgår! Men da MÅ jeg få tatt det i løpet av uken!! Ellers så har jeg planlagt hele uken når det gjelder husarbeid, jobb og trening og andre aktiviteter med venner osv... Dessuten har jeg og samboer planlagt middager for neste uke samt handleliste. Føler rett og slett at jeg har kontroll!! Jeg har faktisk ikke sliten og føler at jeg har masse energi! (håper det fortsetter neste uke også, for dette er virkelig ikke likt meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 2. november 2008 #271 Del Skrevet 2. november 2008 Hei hei Uff, har vært litt fraværende jeg i en periode nå..men skal prøve å være litt flinkere til å oppdattere meg Syntes de listene dine med hjerter, hvor du skriver om hva som har vært bra denne dagen er utrolig flotte. Når dagene er fulle og man fler at det er masse man skulle ha gjort, er det vanskelig å fokusere og få overblikk på hva som egentlig har vært bra og hva som er blitt gjort. Det er spesielt viktig å ha en positiv vinkling på hverdagen i disse mørkere tider. Det så mye lettere å holde tilbake de berømte vinterdeprisjonene da. Ikke at alle får dette, men de fleste har lettere får å bli litt lettere nedstemt i mørketiden.. (ikke at jeg egentlig kasn skjønne det..hverfall ikke på denne tiden.. Det er jo snart jul og masse å glede seg til/over :) ) Håper du hadde en fantastisk helg Midna, du fortjener å bruke sødagskvelden din til å slappe helt av. Selv tror jeg at jeg skal prøve å være litt flinkere husmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 2. november 2008 Så koselig at du stikker innom igjen Zarabi! Jeg håper virkelig at formen/munnen din er bedre nå! Jeg føler virkelig med deg... Du har rett i at man må prøve å fokusere på alt som er positivt i tiden fremover nå- Denne tiden er egentlig VELDIG fin men pga mørket og kulden er det lett å miste energi og se negativt på ting. Og det må vi gjøre noe med! KOmmer nok med en liste over dagens positive ting litt senere i dag også. I tillegg så må jeg skrive opp hva jeg har som forbedringspotensiale (man kan jo ikke helt glemme det heller hvis man vil komme seg videre). NÅ er maten spist opp og jeg har planer om å lakkere neglene og gå meg en tur i mørket og kulden som egentlig er ganske koselig på sin måte... (må lade opp mp3spilleren før jeg går...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 2. november 2008 #273 Del Skrevet 2. november 2008 Så koselig at du tittet innom Fru Luna. Tenker alltid på boken "lasso rundt fra Luna" når jeg leser nicket ditt! Ja - ikke sant det er en av de beste bøkene?! I hvert fall min yndlingsbok. Derfor navnet. Selv om jeg ikke er fru Har planer om å lese boken igjen - men føler jeg må "spare" den, fordi jeg hadde så positiv opplevelse første gang jeg leste den. Men det er mange, mange år siden nå, så kanskje det er på tide snart. Kanskje i julen? Har du forresten lest ut Mengele zoo? Hva synes du om den? Jeg leste den ut i forgårs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 2. november 2008 Forfatter #274 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Det er kjempelenge siden jeg leste LAsso rundt fra Luna nå, så husker ikke helt handlingen. Meg jeg husker derimot at jeg likte den veldig godt. Tror jeg må lese den igjen jeg også. I begynnelsen gikk det litt sakte med Mengele Zoo, men etterhvert ble den utrolig spennende! Jeg har allerede kjøpt oppfølgeren "himmelblomsttreet", og har kommet et lite stykke på den. Anbefales! Hva syntes du om Mengele? Jeg får så dårlig samvittighet av de bøkene - jeg burde absolutt bli mer miljøvennlig! Nå er svømmebagen for morgendagen pakket, kveldsmaten spist, og jeg og samboer har gått kveldstur. KJempekoselig! Så nå er jeg mer eller mindre klar for å stå opp klokken seks i morgen. Vet at jeg kommer til å slite med å sove i kveld, men får bare gjøre det beste ut av det! Også gleder jeg meg til å teste de nye Ecco skoene mine på jobb i morgen! Krysser fingrene for at det blir en helt ny hverdag for føttene mine i forhold til de forrige billige skoene som hadde verdens flateste og tynneste såler. Endret 2. november 2008 av Midna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. november 2008 Forfatter #275 Del Skrevet 3. november 2008 Dette har faktisk vært en bra mandag! Stod opp klokken 06, jobbet fra 07-15 og gikk rett i svømmehallen etter jobb. Svømte 60 lengder (1500m) og nå er jeg hjemme og har begynt på middag som består av kokte poteter, brun saus, koteletter og surkål. Jeg er i skikkelig julestemning, jeg tror det er pga frosten ute og at det er helt vindstille. Får se om jeg får gått meg en liten tur etterpå også. Akkurat nå er jeg ganske daff i kroppen etter svømmingen. Ellers er planene for kvelden å smårydde litt, ta litt klesvask, se topmodel og legge meg senest 2230. Skal opp klokken 06 i morgen også, og har planer om å være våken og opplagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. november 2008 #276 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg drømte faktisk i natt at jeg var i svømmehallen sammen med deg Har bare såvidt sett bilde av deg i bloggen din, men i drømmen visste jeg at det var deg, hehe.. Hvordan var de nye skoene forresten? Gode å jobbe i? Gleder meg også til top model Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 3. november 2008 Forfatter #277 Del Skrevet 3. november 2008 Så herlig!! Hvem vet, kanskje vi en gang møtes i en svømmehall? Jobbskoene var herlige å gå i! Det eneste som var uvant er at sålen er litt ordentlig formet (eller hva man kan kalle det) og jeg er utrolig plattfot så jeg ble litt sliten under beina der fotbladet skulle ha buet seg litt opp liksom (så flink jeg er til å forklare). Men det må jeg bare venne meg til! Hvem tror du går ut av top model i dag da? Nå er middagen ferdig om noen minutter. Er så sulten at jeg blir helt gal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 3. november 2008 #278 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, kanskje vi gjør det Jeg tror kanskje Frøydis ryker i dag.. Selv om hun tar fantastiske blider, så tror jeg ikke hun har helse som er stabil nok til å jobbe som modell. Men jeg håper egentlig Marita går ut. Hva tror du? Forøvrig heier jeg på Christina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 3. november 2008 #279 Del Skrevet 3. november 2008 Utrolig viktig med gode jobbsko. Jeg bruker selv ofte ecco-sko. Jeg har ganske høy bue under foten (motsatt av plattfot, liksom), så jeg synes alltid det er så deilig med sko som er skikkelig formet inni. Jeg gikk til og fra jobben idag i ecco-skoene mine, men det ble litt kaldt. Imorgen tar jeg på meg støvler, og setter fra meg andre sko på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 3. november 2008 #280 Del Skrevet 3. november 2008 Hei hei Hos oss har de nettopp åpnet ny svømmehall, Jeg har så utrolig lyst til å ta meg en tur dit i løpet av uka. tror jeg skal snakke med sambo om det. Kanskje vi kunne tatt med ei venninne og samboeren hennes også. Sambo og han er kammerater, så det ville passet bra. Det er utrolig deilig å svømme. Man blir på en herlig måte slapp og trøtt etterpå. En total utladning på en måte.. (Ser dere snakker masse om bøker. Kjenner jeg blir litt flau over at jeg nesten aldri leser. Jeg har kjøpt flere bøker, men klare lissom aldri å sitte stille og konsentrere meg lenge nok om boken til å få et tettere forhold til de...Jeg er kasnkje bare ikke en som liker å lese...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå