Midna Skrevet 3. november 2008 Forfatter #281 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Marihan: NÅ er det litt sent å svare, men jeg hadde egentlig håper at MArita går ut. HAr egentlig aldri syns noe om henne, og syntes ikke hun er noe særlig pen heller. Men hver sin smak. Jeg heier også på Christina! KAra W: Hvordan har det vært å begynne i ny jobb? Det er viktig med gode sko. Jeg er spent på hvor lenge mine holder, skal prøve å bare bruke de inne på jobb. Zarabi: Jeg syntes du skal ta deg en tur å svømme da! Det er bare helt utrolig deilig og avslappendes å svømme. Man blir litt daff etterpå, men hvis man klarer å holde kroppen i gang syntes jeg daffheten går over til ekstra energi. Hvis man ikke liker å lese, så er det jo ingen grunn til å gjøre det heller. ;D Men skulle du få lyst har jeg MANGE bøker å anbefale! Nå sitter jeg og vurderer å gå meg en liten kveldstur. Men en del av meg har lyst til å sitte inne i varmen og vente på at samboer kommer hjem fra trening. Tror jeg skal komme meg ut på en tur jeg! Endret 3. november 2008 av Midna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. november 2008 #282 Del Skrevet 4. november 2008 Det er kjempespennende med ny jobb. Gleder meg til å gå tilbake, selv om jeg fortsatt har sommerfugler, kjenner jeg. Hvis du er flink til å pusse ecco-skoene så varer de helt til du blir lei dem. Jeg er skikkelig dårlig til å pusse sko, og jeg hadde mine i 3 år. Jeg brukte de ute og på alle mulige steder, og kvittet meg mest med dem fordi jeg fikk et nytt par. Noen ganger så lønner det seg virkelig å kjøpe litt dyrere sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. november 2008 Forfatter #283 Del Skrevet 4. november 2008 Kara W: Det er godt å høre! Da er jeg spent på hvor lenge mine varer. Vegg-til-vegg teppene vi har på jobben har nemlig en tendens til å slite hull rett igjennom skoene, det har skjedd nesten alle på min avdeling. Målet mitt er at de holder i alle fall i ett år, for da får jeg penger fra jobben til å kjøpe nye. Nå har jeg kommet hjem fra jobb og dette har vært en ganske kaotisk dag pga en del møter + sykdom. Alt i alt i alt bra og etter at sjefen hadde dratt for dagen ringte han og sa at jeg var god å ha! Koselig! Var ganske irritert på slutten men det hjalp å få litt ros. (det skal ikek mye smisk til for å få meg blid igjen ;p ) Gikk rett fra jobb til butikken og gjorde ukeshandlinga og kjørte hjem etter det. Sparte miljøet litt fordi jeg slapp å kjøre en ekstra tur i butikken, og i tillegg så husket jeg å ha med handlenett. Dette må jeg fortsette med! Nå skal jeg rydde på plass varene og så skal jeg en tur ut i hagen før det blir mørkt og gjøre et par ting jeg har utsatt. Jeg gikk foresten en 35 minutters tur i går kveld før jeg la meg, det var kjempeherlig! Jeg tror jeg skal gjøre det samme i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. november 2008 Forfatter #284 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Denne ukens treningsplaner: Mandag: Svømme 1500 meter + gå 35 min tur på kvelden Tirsdag: Gå 45 minutters tur Onsdag: Gå til jobb + svømme 1500 m etter jobb Torsdag Fredag: Svømme 1500 m før jobb Lørdag Søndag: GÅ 1 times tur Endret 4. november 2008 av Midna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 4. november 2008 #285 Del Skrevet 4. november 2008 Fine treningsplaner Er lurt å sette opp en plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 4. november 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Greit med en plan ja. Jeg må få inn mer styrke etterhvert, men det ligger litt på vent intill jobben får ferdig avtalen med treningssenteret (over en måned siden det skulle vært i boks nå...). Endret 4. november 2008 av Midna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 6. november 2008 Forfatter #287 Del Skrevet 6. november 2008 *gjesp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 8. november 2008 #288 Del Skrevet 8. november 2008 Kjempefint å sette opp treningsplan for uken. Kanskje ikke overraskene at jeg også gjør det . Har du en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 8. november 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 8. november 2008 Hei Asti! Det er ikke akkurat overaskende nei! Jeg blir bare mer og mer glad i lister, og jeg rett og slett elsker listebloggen du anbefalte! Nå har jeg i alle fall en fin helg! HAr blitt fryktelig mye jobbing denen uken og jobbet også litt i dag, men nå er det helg på meg også. Sitter og lader opp til i kveld da jeg skal på bursdagsfest med tapasmiddag hos to veninner. Skal drikke hvitvin og kose meg masse! Oppdatering på treningsplaner: Mandag: Svømme 1500 meter + gå 35 min tur på kvelden Tirsdag: Gå 45 minutters tur Onsdag: Gå til jobb + svømme 1000 m etter jobb Torsdag Fredag: Svømme 1500 m før jobb Lørdag Søndag: GÅ 1 times tur Er egentlig veldig fornøyd! I morgen må jeg lage planer for neste uke, samt at det er den store husarbeidsdagen. På søndagskvelden blir det også kinotur for å se på JAmes BOnd. Gelder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. november 2008 Forfatter #290 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg skjønner virkelig ikke gleden av å dra på utesteder stappa av mennesker, skyhøy musikk der det eneste som er mulig er å stå å vrikke på seg, skrike til hverandre og bli sjekket opp av desperate gutter. Jeg kan liksom ikke skjønne logikken i at så mange mennesker liker det! Men bursdagen først var veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 9. november 2008 #291 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg skjønner virkelig ikke gleden av å dra på utesteder stappa av mennesker, skyhøy musikk der det eneste som er mulig er å stå å vrikke på seg, skrike til hverandre og bli sjekket opp av desperate gutter. Jeg kan liksom ikke skjønne logikken i at så mange mennesker liker det! Men bursdagen først var veldig bra!! Enig! Veldig enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. november 2008 Forfatter #292 Del Skrevet 9. november 2008 GOd morgen! Bra det finnes noen der ute som er enig med meg, hehe. I dag tillot jeg meg selv å sove litt ekstra lenge. Formen er på topp og jeg er "klar" for å gjøre masse husarbeid etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. november 2008 Forfatter #293 Del Skrevet 9. november 2008 NÅ har jeg gjort litt enkelt husarbeid og nå er det snart på tide med litt mat. Dagens meny er: - Biff av svin - Ovnsstekte potetbåter - Ovnsstekte tomater - Salat - Peppersaus Får vann i munnen bare av å skrive det, så bør nok gå igang med matlagingen. Etter det får jeg prøve å gjøre litt mer husarbeid og så blir det kino! Behagelig søndag syntes jeg .Burde nok fått trent litt også, men tror jeg hopper over det i dag. Er forholdsvis fornøyd over innsatsen denne uken egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cinzano Asti Skrevet 10. november 2008 #294 Del Skrevet 10. november 2008 Hei Asti! Det er ikke akkurat overaskende nei! Jeg blir bare mer og mer glad i lister, og jeg rett og slett elsker listebloggen du anbefalte! Åh, ja, den listebloggen er helt herlig! Trodde det fantes grenser for hvor mange forskjellige lister man kan lage, men der tok jeg visst feil . Jeg skjønner virkelig ikke gleden av å dra på utesteder stappa av mennesker, skyhøy musikk der det eneste som er mulig er å stå å vrikke på seg, skrike til hverandre og bli sjekket opp av desperate gutter. Jeg kan liksom ikke skjønne logikken i at så mange mennesker liker det! Men bursdagen først var veldig bra!! Det har aldri jeg heller skjønt! --- God uke, kjære Midna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarabi Skrevet 11. november 2008 #295 Del Skrevet 11. november 2008 NÅ har jeg gjort litt enkelt husarbeid og nå er det snart på tide med litt mat. Dagens meny er: - Biff av svin - Ovnsstekte potetbåter - Ovnsstekte tomater - Salat - Peppersaus Får vann i munnen bare av å skrive det, så bør nok gå igang med matlagingen. Etter det får jeg prøve å gjøre litt mer husarbeid og så blir det kino! Behagelig søndag syntes jeg .Burde nok fått trent litt også, men tror jeg hopper over det i dag. Er forholdsvis fornøyd over innsatsen denne uken egentlig. Dette hørtes utrolig godt ut denne er nedskrevet på menyen vår for resten av mnd. tenkte å ha en til helgen eller no. Hvordan går det ellers med deg?? Mye å gjøre på jobben?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 11. november 2008 #296 Del Skrevet 11. november 2008 Bare innom og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 11. november 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 11. november 2008 Hei og hopp! Er bare innom en kjapp tur for å svare før jeg sovner! Dagene går raskt unna, men det har vært ganske rolig på jobb. Det tar seg opp fra i morgen og det er bra! Trenger litt action for å få dagene til å gå. Ellers hadde jeg ukas første trening i stad der jeg svømte 1500 m og fokuserte på å svømme litt med bare armene innimellom for å gjøre det tyngre. (og det ble ganske tungt!)-. HAr en liten plan om å svømme i morgen også. På torsdag har jeg fri, og da har jeg time hos frisøren der jeg skal klippe og farge+stripe håret. Gleder meg utrolig mye. HAr halveis planlagt en ridetur på torsdagen også. Fri fredag og jobber lørdag og søndag... Ellers så har jeg litt (en del)husarbeid jeg skulle gjort også... Dessuten planlegger jeg shopping både til meg selv og julegaver. KOmmer sterkere tilbake senere. ØNsker dere en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 12. november 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 12. november 2008 Ny dag, nye muligheter! Svømmebagen er pakket og jeg skal spise litt før jeg drar på jobb. HAr funnet ut at jeg må stå opp litt tidligere for å få gjort alt jeg bør/har lyst til. Så planen for resten av uken er å prøve å ikke sove for lenge, og legge meg litt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 14. november 2008 Forfatter #299 Del Skrevet 14. november 2008 Gårsdagens fridag ble til jobbedag allikevel. Men nå har jeg fri på søndag isteden, og det er jo egentlig enda bedre. Nå får jeg komme i gang med dagen og gjøre en stor innsats med husarbeid! Jeg må få til en treningsøkt også. Jeg kan ikke svømme fordi jeg farget og klipte håret i går og har ikke lyst til å utsette det for klor med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 14. november 2008 #300 Del Skrevet 14. november 2008 Grattis med nytt hår Blir imponert over hvor mye du jobber. Håper du får en god og avslappende fridag på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå