Gå til innhold

Fiser dere i parforholdet?


Gjest Jente som fiser

Anbefalte innlegg

Gjest Pucifer

Vi fiser ikke ved matbordet e.l., men ellers fiser vi når vi må fise.

Vi sliter ikke med luft i magen av den grunn. Ser ikke noe grunn til å måtte gjemme meg bort hver gang jeg må sleppe en fis :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg ikke fisi, hadde jeg eksplodert. Jeg får mine doser jeg og. Vi fiser om kapp, og om å gjøre å få "siste fisen". Jeg vinner som regel.

Så sjarmerende elegant og feminint...

Dere er 14 år, formoder jeg?

Og du tar deg selv veldig høytidelig, formoder jeg?

:fnise:

Jeg synes det er super skøy når partnere har fiset. Hehe.

Men de kan godt la være å gjøre det i all offentlighet. Hva de gjør hjemme hos meg: Velkommen til familien fis!

Endret av AnneBonny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man, så må man... Men jeg for min del prøver jo å ikke gjøre det helt åpenlyst i hans nærvær heller, selv om jeg egentlig ikke bryr meg. Han bryr seg iallefall ikke, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg syns promp og rap er ekkelt å høre og lukte på - jeg er ganske prippen...

Det har ingenting med å være prippen å gjøre :)

Fising handler om folkeskikk, manerer og omtanke! Fis og rap kan jo bare komme uten at man får stoppet det, men som regel kjenner man vel når man må slippe ut luft. Folk som må fise ofte, kan godt gå på badet eller noe, ikke sitte blant andre mennesker og "slippe seg". Og en rap kan "kveles". Ærlig talt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med å være prippen å gjøre :)

Fising handler om folkeskikk, manerer og omtanke! Fis og rap kan jo bare komme uten at man får stoppet det, men som regel kjenner man vel når man må slippe ut luft. Folk som må fise ofte, kan godt gå på badet eller noe, ikke sitte blant andre mennesker og "slippe seg". Og en rap kan "kveles". Ærlig talt...

Når man er hjemme er det da lov å slappe av.

Hjelpes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Når man er hjemme er det da lov å slappe av.

Hjelpes

Må du kunne fise hjemme for å slappe av?

Alle hjemme hos meg slapper av og er meg selv, men å fise/rape gjør vi bare ikke i nærheten av hverandre. Hvor ofte er det vanlig å fise da? Skulle tro noen gjør det konstant, siden de ikke gidder å gå vekk fra sine samboere når de må fise.

Jeg fiser som regel når jeg uansett er på toalettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han gjør det når han må, og legger ikke skjul på det. Jeg synes bare det er morsomt :ler: Jeg derimot, liker ikke at andre hører på, må jeg, så gjør jeg det veldig stille, og ikke i nærheten av han. Prinsessesyndromet, kaller folk det, siden jeg er så nøye på det. Haha hvis han tuller med at det var meg når det egentlig var han, begynner jeg nesten å grine :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Vi sitter ikke og fiser sammen når vi ser på film akkurat, men jeg er plaget med en del luft i magen. Det er typisk at jeg slipper en, og han SELVSAGT entrer rommet sekundet etterpå. Da hyler jeg som regel at han ikke skal komme inn :fnise:

Er jeg skikkelig dårlig i magen så legger jeg meg på et annet rom når kvelden kommer.

Han kan jeg telle på to fingre hvor mange ganger jeg har hørt fise, og jeg synes det er greit at man ikke går og presser dem ut når man er sammen. Er litt sex-killer for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du kunne fise hjemme for å slappe av?

Alle hjemme hos meg slapper av og er meg selv, men å fise/rape gjør vi bare ikke i nærheten av hverandre. Hvor ofte er det vanlig å fise da? Skulle tro noen gjør det konstant, siden de ikke gidder å gå vekk fra sine samboere når de må fise.

Jeg fiser som regel når jeg uansett er på toalettet.

Om jeg må kunne fise i mitt eget HJEM? hvor ellers skulle jeg gjort dette? I hagen din?

Ja. Vi sitter hele tiden å "fiser" siden vi ikke må løpe inn på "badet". Nemlig!

Du må ha et rart syn/opplevelse med fis. Om du tror at folk som synes det er ok å gjøre det i nærhetn av sin kjære og i sitt eget HJEM, Gjør dette "hele tiden" etc.

HVOR HAR FOLK SLIKE TEORIER FRA? er det et eller annet som går galt hos mennesker, når de opplever at andre er mer avslappet på slike områder enn andre? Jeg mener at en må miste en del i tankefeltet med å komme med slike teorier. Har jeg overdrevet ditt innlegg på noen måte? Har jeg kommet med Inn-på-badet vitser?

Nei. Jeg sa: Man må da kunne slappe av i sitt eget Hjem. Hjelpes.

Greit nok, du skal gjerne være det og la være å fise i ditt eget hjem. Men jeg hadde flirt enda mer om samboeren min, som ikke sitter og raper og fiser som en tulling, løp inn på BADET eller ut av sitt eget hjem for å fise. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

jeg pleier og si at man vet når man er skikkelig komfortabel i et forhold er når man kan fise i hverandres nærvær uten og tenke over det :lur::fise:

også er jeg kanskje litt barnslig også da og ler når andre fiser :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Vi fiser når vi må fise, så lenge det er i hverandres selskap.

Vi vet begge at det ikke gjør noe for den andre og det har blitt mang en latter av rare fiselyder opp gjenom årene.

Så barnslige er vi faktisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg pleier å le av at andre fiser. Det er ganske morsomt å høre "maskingevær"-promping når noen løper opp trappa og må forte seg, eller andre rare lyder som kommer ut av rompehullet, både lyse og høye toner ... hehe ...

Det værste er vel stinkbombene - de er lydløse og smyger seg ut i rommet ... det er til å dø av (skikkelig eggpromp!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niema

Alle dere som sier at det bare er å gå på do; når dere kjenner fisen komme, klarer dere virkelig å reise dere opp av sofaen og gå hele veien bort til badet uten at den finner veien ut selv? :gjeiper:

Endret av Niema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg fiser masse til tider, og de snikerene er virkelig ille. Stakkars mannen min, han har vel med årene blitt imunn.

Det er ikke slik at jeg kan gå på do for å fjerte, fordi jeg ofte er låst i en situasjon, he he. Og så syns jeg faktisk det er litt moro. Løfter på dyna, slik at han også får kjenne. Venter med å fjerte til han er i samme rom og slikt. Er vi på butikk, kan jeg fjerte ved siden av ham, for så å gå. Så år han skylden, he he.

Man får det ikke mer gøy enn mann lager det til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å le av at andre fiser. Det er ganske morsomt å høre "maskingevær"-promping når noen løper opp trappa og må forte seg, eller andre rare lyder som kommer ut av rompehullet, både lyse og høye toner ... hehe ...

Det værste er vel stinkbombene - de er lydløse og smyger seg ut i rommet ... det er til å dø av (skikkelig eggpromp!)

:skratte:

Maskingevær prompig... *ler så jeg griner* Det må jo være de morsomste prompene!

Også svar på TS sitt spørmål - JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, vi fiser ikke foran hverandre. Det går an å styre seg. Og det er ikke alltid nødvendig å løpe på badet når man må heller, holder jo egentlig å bare trekke seg litt unna. Gå inn i rommet ved siden av f.eks.

Jeg synes det er skikkelig avtennende at menn fiser eller raper rundt meg. Hadde mannen gjort det, hadde jeg fått avsmak på han etter en stund.

De mennene jeg har hatt forhold til har alltid tatt hensyn til dette. Jeg har aldri opplevd at noen av dem jeg har vært sammen med har fiset foran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

:skratte:

Maskingevær prompig... *ler så jeg griner* Det må jo være de morsomste prompene!

Også svar på TS sitt spørmål - JA.

Har vokst opp med en bestemor og en mor som det sier RATATATATATATA ut av rompa på - maskingevær-promp :)

Bestemor kunne slippe en skikkelig saftig en, men forskjellig tonehøyde (hun døde i vår, men GUD som jeg savner henne og lydene hun laget) også lo hun så godt etterpå :D Eller når hun gikk bortover gulvet sa det ratatatata også lo hun samtidig, så det ble helt hysterisk morsomt! :D

Moren min pleide ofte å springe opp trappen hjemme, og for hvert trappetrinn kom det en promp, så det sa ratata hele veien opp ;)

Det kom aldri noe lukt, ikke som jeg luktet iallfall. Og de prompet ikke om vi hadde besøk.

Jeg, derimot, kunne få skikkelige gasslekkasjer der egg-prompen sev ut av rompa uten at jeg kunne stoppe det ... Da dånte alle i nærheten. Heldigvis fant vi ut at jeg hadde Cøliaki, så har ikke prompet sånn siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag gör det bra mycket oftare än min sambo, men jag gör det bara när jag glömmer bort att han är med, eller glömmer bort att det kanske inte alls är så passande att fisa inför honom. När vi kom till det stadiet att vi kunde fisa inför varandra blev jag jätteglad - det visar ju att vi är trygga med varandra! Men nu ett par år senare har jag kommit på att man kanske borde lämna lite åt fantasin.. Fisa, plocka bort ansiktsbehåring, raka benen, klämma kviser - allt sådant som är normalt, men som inte är någon större turn-on, sådant försöker jag att inte göra inför honom. :gjeiper: Självklart vet han att jag noppar ögonbrynen och vaxar underlivet, samt klämmer en och annan kvise - men han vill inte veta av det. På samma sätt som jag inte gärna ser på när min han sitter på toaletten, klipper näshåren, petar tånaglarna, rensar öronen med tops och sådant.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...