Gå til innhold

Fiser dere i parforholdet?


Gjest Jente som fiser

Anbefalte innlegg

fiser egentlig ikke foran partneren.. han fiser foran meg, men ja, jeg finner det ganske avtennende.. Det har jo selvfølgelig hendt, men prøver å unngå det.

Til dere som sier dere ikke kan gå på do fordi da hadde dere ikke gjort annet, fiser dere virkelig SÅÅ mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ingen av oss gjør det noe særlig.

Har jeg luft i magen går jeg heller på badet enn å plage andre med lyder og lukt.

Hvorfor skal mannen din utsettes for det, når du skjerper deg i nærheten av andre? Er det ikke så nøye med ham?

Enig i dette.

Men uhell har da skjedd i årenes løp uten at det har vært krise ;) Jeg er likevel glad for at vi begge er litt private på dette området, for det er liksom ikke alt jeg trenger å dele med en partner. Og i motsetning til andre her, så er ikke dette noe problem. Hvis man må fise tredve ganger i løpet av en film, så synes jeg det høres litt unormalt ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fiser ikke i hverandres selskap. Da forlater jeg rommet eller går på badet. Syns ikke noe om å fise i nærheten av andre. Han gjør heller ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker har større problem med tarmgass enn andre - jeg får det mye mer enn samboeren (og vi spiser jo stort sett det samme). Tåler dårlig gluten bl.a. men elsker mye mat med gluten så orker ikke gjøre noe med det heller.

Jeg kniper igjen ofte og går heller på do når det presser skikkelig på. Det er fullt mulig å leve med mye gass uten å måtte slippe dette i nærheten av andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt. For ingen lider her i forholdet. Og avtennende? Hmm tenker ikke på sex i det øyeblikket jeg eller noen andre slipper en bombe. Vi bruker det som humor. Og ler mye. Men ved bordet når vi spiser, så får ingen lov å slippe noen bomber. Vi har da litt dannelse. :dån:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er ikke sånn at jeg lider når samboeren min fiser, eller omvendt. Og om en av oss fiser klokken 17 en dag, så kan vi likevel få lyst på sex klokken 23, eller 17.15 for den saks skyld..

Hvis ikke den ene parten reagerer, og fising heller er en kilde til latter, kan ikke vi få fise i fred uten å bli stemplet som respektløse og uhøfflige mot samboerne våre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, må bare le av denne tråden! :ler:

Jeg får ikke meg selv til å fise med lyd foran samboeren, så det blir noen smygere etterfulgt av å sitte musestille i håp om at han ikke merker noe. :fnise:

Han syns det er fryktelig trist at jeg ikke fiser med høy lyd, fordi han syns det hadde vært fryktelig gøy, samt fryde seg litt over hvor flau jeg hadde blitt.

Det tok nesten ett år ut i forholdet før han begynte å fise med lyd, han var nok litt bekymret for hvordan jeg skulle reagere. Men da han innså at jeg bare ler meg ihjel hver gang (han gjør såklart et stort nummer ut av fisen) forsvant hemningene, gitt! Men hvis jeg tenker meg om, så gjør han det ikke mer enn et par ganger i uka. (Foran meg da såklart, regner med han hadde vært rimelig oppblåst om han ikke fiste mer enn det) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke fisi, hadde jeg eksplodert. Jeg får mine doser jeg og. Vi fiser om kapp, og om å gjøre å få "siste fisen". Jeg vinner som regel.

Så sjarmerende elegant og feminint...

Dere er 14 år, formoder jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiser egentlig ikke foran partneren.. han fiser foran meg, men ja, jeg finner det ganske avtennende.. Det har jo selvfølgelig hendt, men prøver å unngå det.

Til dere som sier dere ikke kan gå på do fordi da hadde dere ikke gjort annet, fiser dere virkelig SÅÅ mye?

Jeg har perioder av og til at jeg kanskje ikke noedvendigvis fiser mye og ofte, men at jeg har magesmerter som gjoer det mest behagelig at jeg ligger i sengen den korte tiden (alt fra noen minutter til et par timer), og da kan det komme en del (og det lukter ikke blomster). Som regel skjer dette i sammenheng med en stresset dag (eller periode) og at jeg har spist noe jeg ikke taalte den dagen (vanligvis noe krydret eller noe med en del ost). Vanligvis unngaar jeg den type mat naar jeg stresser, men noen dager merker jeg ikke stresset saa veldig og da kommer reaksjonen.

Utenom det saa er det ikke saa mye her, og det pleier heller ikke aa lukte saa mye, saa det gaar greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjarmerende elegant og feminint...

Dere er 14 år, formoder jeg?

Og du tar deg selv veldig høytidelig, formoder jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det får jeg meg ikke til å gjøre. Han fiser foran meg støtt men jeg gjør det ikke selv. Jeg spurte han en gang om hva han hadde sagt om jeg holdt på sånn foran han og han svarte "da hadde jeg bare likt deg enda bedre". :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han fiser foran meg-. jeg fiser ikke foran han :P

men det kan hende jeg går til enden av rommet for å slippe meg litt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

ALLE mennesker fiser. De som driver og holder seg, frigjør bare en god del mer gass en hos vanlige under søvn.

Å fise er en helt normal kroppslig funksjon. Og kvinner frigjør like mye gasser som menn. Av en eller annen rar grunn har man i den vestlige verden at det er lite pent og lite kvinnelig å fise (og rape).

Jeg og min mann har ingen grenser for hva vi gjør eller ikke gjør. Vi oppfører oss alltid som om vi var "helt" alene.

Men så er jeg vant med slikt fra barnsben av, at kroppslige funksjoner er ikke noe å være flau av, i alle fall ikke sammen med de man skal kunne slappe av sammen med. Barndomsvenninnene mine (rundt en kjerne på 10 stk) har alltid fiset og rapet åpent når vi er sammen. Samme gjør vi i nærmeste familie. Mange av de nye venninner jeg har fått etter å ha flyttet hjemmenfra for ti år siden, har jeg gått på do med hundrevis av ganger. Deler man rom når man tisser eller bæsjer eller bindskifting (ikke for å snakke om tampongskifting!), så tåler man å dele fis.

Det betyr ikke at vi fiser når vi er i selskap, eller har "fremmede" rundt oss. Det betyr heller ikke at vi raper og fiser i ett kjør. Men når noen kjenner de må rape eller fise, så gjør de det. Og vi er heller ikke beskjeden for å si ifra at vi må fise, ei heller å si fra til hverandre at "nå drapp noen en jævlig en, hvem var det?". Det er mer enn én gang jeg har bedd venninner om å komme seg ut på do å trykke ut skiten, for at det derre lukter ikke bra! :ler:

Ser for meg den gjengen, lystig lag, vanlig diskusjon, noen ler, FIIIS, (ingen reaksjon), jaja, og så var vi på skitur og da PROOOMPDDDDYYYYYYYYYYYYYYYYT tryna jeg i bakken! Stiine, kan du FIIIIIIIIIIIIIS hente en vinflaske til POMMMMP. Yes, nei, den ligger i kjøleskapet. Du guri, hva slags tamponger bruker du om RAAAAAAAAAAAAAAAAAP dagen a? POFFFF.

En gjeng halvaper som burde vært i bleie spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg er malen i et godt forhold at man kan slappe av sammen. Hvis å slappe av betyr at man løfter på skinka og fyrer av en gang i blant er det helt greit!! :fise:

( nå fikk jeg endelig brukt det hysterisk morsomme fiseikonet.....min favoritt sammen med :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Ruth og Lena

våres meninger: Jeg driter noe jævlig!!! hvis ikke får PROMPE, EKSLODERER VI! når jeg er i selskap fiser jeg der også slik at alle hører det. Kirkå går jeg aldri i men i en begravelse FEIS jeg så mye at jeg dreit på meg (DIARE)! av Lena fra Oslo

våres andre meninger:

en dag da jeg var på kino med ruth feis jeg noe jævla faen skap ut av mitt jævla stort ræv hål det var rett og slett en kjepe fis di som satt foran oss glante no jævli og bak fra og alle kanter men jeg brudde meg ikke jeg bare sa hvem hvar det da? hvar det deg ruth?. t.o.m vi må fise eller eksploderer vi... min fis lukter egg... hva lukter din ? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jada. Vi raper og vi fiser :fnise: Men han er mer avslappa enn meg i forhold til det, og når han gjør det er det liksom sånn "hihi, ups!" og så tenker vi ikke mer på den saken. Jeg prøver å holde meg, men noen ganger har det bare..kommet. Og da blir jeg kjempeflau og han synes det er morsomt :ler: Når vi er hjemme hos han hjelper det heller ikke å gå på do, da det er ganske lytt mellom rommene... menmen. Vi er enige om at "det må jo ut", selv om vi ikke går rundt og fiser konstant selvfølgelig :fise: Ute blandt folk og under måltider ogslikt, er det bare å holde seg. Hehehe... for en tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Nei verken jeg eller mannen fiser foran hverandre. Men så sliter ikke vi med luft i magen. heldigvis. Jeg kan jeg godt forstå at hvis man er mye oppblåst så man ikke kan løpe inn på badet hele tiden. Jeg synes ikke noe om folk som promper og raper. Ja det er naturlig og alle gjør det men det går ann å gjøre det på en litt diskre måte. Å ikke høylytt foran andre. Må jeg fise går jeg inn på doen. Samme gjør han også. Å sitte å fise med matborde synes jeg er kvalmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...