Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ærlig talt... nå er jeg helt skutt og lengter bare etter å svette skikkelig og bli sliten i kroppen - og deretter kose meg med kjæresten.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ærlig talt... nå er jeg helt skutt og lengter bare etter å svette skikkelig og bli sliten i kroppen - og deretter kose meg med kjæresten.

God helg!

Det hørtes veldig deilig ut!

Fikk du gjort det?

Uansett; God helg!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig deilig ut!

Fikk du gjort det?

Uansett; God helg!!

:klemmer:

Ja, det fikk jeg - og takk!

I går bare surret jeg rundt. Lå lenge, hørte på Popquiz, hang hos kjæresten, drakk kaffe med noen venner av ham som stakk innom, monterte noen entremøber for mamma og drakk kaffe hos ei venninne - handlet selvsagt - og da jeg var hjemme var det igrunnen kvelden. Hang i sofaen og bare sløvet hele kvelden og det var knallgodt! Det var ikke en eneste bruktbar film, så jeg så på litt her og litt der. Neppe ett helt program på hele kvelden :fnise:

Våknet tidlig i dag av at det blåste helt vannvittig, men sovnet igjen og sto ikke opp før halv ni. Har spist deilig frokost og stekt elgkjøtt i en og en halv time nå. Skal lage gryterett for neste helg. Da skal jeg nemlig feire mamma og vi har bedt 14 til middag, men gryta tenkte jeg å lage ferdig i dag og fryse ned, så trenger jeg ikke å tenke noe mer på den før til helga. Blir mer enn nok annet å gjøre så lenge.

Har tatt på meg å ha en vikar-spining i dag lokka 13. Passet så bra for jeg hadde tenkt å trene uansett, så skal jeg svinge meg hjem, bake litt og spise litt middag før div venninner og pappa kommer på kaffe tidlig i kveld. Jeg har jo bursdag i morgen, men da skal jeg sykle på kvelden, så jeg rekker jo ikke feire noe. Ettersom mamma og pappa er skilt er det jo heller ikke naturlig å be ham til helga da mamma skal feires, og dermed blir det han og venninner på kaffe i dag. Koselig å invitere!

Får kanskje kjøre en tur med støvsugeren nå som jeg fremdeles har tid... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og gratulerer med dagen til meg ;)

Jeg liker å ha bursdag. Det er så koselig å bli gratulert og smilt til og klemt på. Koselig med gaver også, men aller triveligst bare å bli sett.

Litt rart å begynne å nærme seg 40 så innmari, men det er vel ikke noe å gjøre noe med. Det går uunngåelig den vegen samme hva :fnise:

Synd man ikke kan være 37 år klok i hodet og 17 år ung i kroppen på en gang.

I går hadde jeg en effektiv dag - fikk laget litervis med elggryte (som ble god). Den er plassert i bokser og frosset behørlig ned, slik at den er klar til helga. Vurderer om det er lettest å klargjøre alt av grønnsaker på forhånd også og fryse ned, slik at det bare er å varme opp på lørdag. Jeg har jo jobb hver dag og mere til - og det er greit med alt som er ordnet. Potetene kan jeg ta en kveld, gulrøtter og broccoli og evt annet en annen kveld og kaker for seg selv. Det blir mye å fikse!

Men det skal nok gå og jeg gleder meg til å stelle istand for mamman min.

Sjef denne uka. Litt usikker på om vi får det til å gli litt lettere denne uka, men håper virkelig det. Forrige uke var så stressende at det rett og slett ikek var moro. Jeg skal stå på for at det skal bli bedre - det er i allefall sikkert.

Sukkel igjen i kveld. Ble virkelig sliten av økta i går, så i dag kan det blir litt tungt, men det får bare gå. Skal nok få opp dampen i dag og, tenker jeg. Føler jeg virkelig har begynt å finne formen nå. Forrige uke trente jeg fire dager - det er jeg fornøyd med. Blir jeg litt flinkere til å bruke tid på styrke nå, så blir dette kanonbra.

Nå få må jeg nok ringe etter et par kollegaer - det kommer jo ingen på jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

Gratulerer med dagen!!

:blomst:

Håper du får en superfin dag med koselige hilsner og gaver, nydelig vær, herlig kjæreste og en tøff og trivelig sykkeltime! Og ikke for mye stress på jobb... Også på en mandag a gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen, kjære Super-Suzy. Jeg har en følelse at at vi bare blir bedre og bedre, år for år! Håper du får en fantastisk flott dag, med masse god oppmerksomhet. :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd man ikke kan være 37 år klok i hodet og 17 år ung i kroppen på en gang.

Så sant som det er sagt... Bortsett fra at jeg BARE er 34 år da. Gratulerer med dagen :roser::bursdag::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.. det ble en travel bursdag og enda har denne uka akkurat startet...

I dag skal jeg i bursdag til datteren til venninna mi. Hun blir 3 år. Men jeg har veldig lyst til å få kilt inn trening mellom jobb og bursdag klokka fem - så det kan nok hende jeg kommer litt for sent på den feiringa. Det gjør jo ingenting - masse folk hele tiden likevel.

Har med meg brownies og Nigellas peanøttsjokoladesaus på jobb i dag, så det skal bli litt hygge her og. Blir nok kaker om dagen, men så lenge jeg kompenserer med å være aktiv, så går det vel bra.

Datteren begynner i barnevaktjobb i dag og jeg er kjempespent på hennes vegne. Dessuten har hun bestilt seg ny pc - et lån fra kjæresten min, som hun skal betale tilbake av egen lønn (han er kjempesnill). Hun har spart opp littegran sjøl og skal altså bruke lønna si på den etterhvert. Det er ikke snakk om mer enn 2.500 kr for pc'en, så hun skal greie det ganske kjapt. Morsomt at hun er fornuftig og målbevisst - tror hun lærer å verdsette tingene på denne måten.

Bestilt møte i banken i morgen om lån og verdi av huset osv. Har tenkt å be dem om å innfri studielånet mitt på 13.000, så jeg slipper med bare en ting å betale på. Er lei av å bli "overrasket" av det hver gang... Det er jo ikke en overraskelse, men det velter budsjettet alltid. Vil heller spytte i litt mer hver måned og ha bedre orden på sakene. Jeg vet at jeg ikke er flink med økonomi, så jeg må bare sørge for å gjøre det lettest mulig for meg sjøl slik at jeg ikke glipper. Kort og godt.

Nei nå er det morgenmøte.

På'a igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

God morgen. Her er morgenmøtet nettopp ferdig, og kaffekoppen tom. Jeg får alltid lyst til å trene når jeg leser her, men i kveld tror jeg heller at jeg slenger meg med på en tur med mannen. Hundene skal også ha sitt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Å så deilig det er å våkne med kjæresten sin! Det eneste problemet er at det blir litt for sent for meg de kveldene han er hos meg - han vil helst legge seg litt senere enn meg, også blir det jo... :rodme::kline:

Så i dag er jeg trøtt.

Rakk trening i går - mellom slagene - og i dag har jeg sagt ja til å være vikar for en av de andre instruktørene på en sykkeltime og en styrketime. Litt dumt er det, for jeg har egentlig blitt invitert til en bekjent i dag også, OG jeg burde bruke kvelden på å kutte opp grønnsaker til lørdagens stormiddag, samt å se over hvor mange kaker som må bakes og hvilke jeg evt kan lage i dag.... :sukk:

Trening prioriterer jeg alltid uansett, men å være sosial lurer jeg på om må legges på hylla for i dag, rett og slett. Jeg trenger å sove også - på toppen av det hele.

Var i 3 årsdag i går til verdens søteste snuppe :fnise: Full rulle og høyt lydnivå. Jeg kjenner at jeg ikke syns det er så farlig med småbarn igjen gitt....

Hm.... tenker brownies, angel food kake, og gulrotkake - så baker mamma en valnøttkake. Holder det som kaffemat til 17 stk? :klø:

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Suzyyy!

Høres ut som at det er mye action hos deg for tiden. :) Kjenner godt igjen den herlige følelsen av å våkne med sin kjære, ingenting er bedre enn det. Spesielt hvis man ikke MÅ stå opp øyeblikkelig. :rødme:

3 år gamle snupper.. Høres fantastisk ut! De er så herlige syns jeg .. Kjenner egentlig jeg gleder meg til det som ligger foran meg. :)

Syns egentlig det hørtes nok ut til 17 stk jeg.. Du kunne jo evt hatt is eller noe som supplement hvis det blir lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig det hørtes nok ut til 17 stk jeg.. Du kunne jo evt hatt is eller noe som supplement hvis det blir lite?

Har tenkt på å ha krem og sjokoladesaus til browniene - også skal vi ha frukt etter middagen - og kaffe/kaker etter det igjen, så det kan fort hende folk ikke er supersultne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...