Supramundane Skrevet 30. september 2008 #141 Del Skrevet 30. september 2008 Ønsker deg en god tirsdagsmorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2008 Forfatter #142 Del Skrevet 30. september 2008 Åh for en trivelig start på morran!! Takk Supra Fortsatt vondt i ryggen. Faktisk var det skikkelig vondt når jeg hadde timer i går også, men etterpå kjente jeg det nesten ikke, så det er helt klart muskulært. Spørs om jeg skal kontakte massøren min og høre om hun kan bidra med litt nødhjelp. Det pleier å ordne seg om det er helt krise. Bare synd å bruke penger på det.... (høres jo helt håpløst gnient ut å ikke ha 400 kroner til over for sånt, men jeg forsøker å spare inn i alle ender nå). I dag lurer jeg på om jeg skal være flink jente og gå på trening igjen. Som vanlig er jeg ikke særlig lysten på spinning på tirsdager, etter å ha hatt dobbeltime dagen før, men kanskje jeg skal presse meg litt og gå på det først og deretter favoritten: Balltime. Det er skikkelig deilig! Vekta står veldig stille om dagen og jeg er ikke veldig flink til å passe på heller. Bør i det minste holde dampen oppe på trening. Fire ganger i uka bør jeg egentlig greie - og jeg liker det godt nok til at jeg godt kan trene så mye - men det er bare det at det tar vekk så inderlig mye tid fra andre ting Vel, vel.. i dag kommer naturvernerbekjentskapene til datteren for å sove over i den nyfiksede kjelleren. De trenger bare et sted å krasje for et par netter for de er på no slags informasjonsrunde blant skoleklasser. Jeg er vel ikke helt i hundre for å ha folk der nede foreløpig, men det var nød og da får man bare trå til. Jeg har sagt at jeg nesten er nødt til å trekke om sovesofaen før noen kan ligge på den, så det skal jeg nok få til. Dessuten bør det støvsuges litt og malingsspannene kan jo ryddes til den andre enden av rommet i det minste Puh... nå kom trøtten snikende. Må ha litt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. september 2008 #143 Del Skrevet 30. september 2008 Ang spinning på tirsdag... tenk på flink-jente-følelsen etterpå! Synes forøvrig ikke det med de 400 kronene høres gnient ut. Må man spare så må man jo hele tiden vurdere hva som er nødvendig og hva som er "luksus" Da kan en deilig ting til 400 fort være luksus. Også føles slikt mye bedre når en kan betale for det med god samvittighet.... Ha en fiiiin dag ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2008 Forfatter #144 Del Skrevet 30. september 2008 Ang spinning på tirsdag... tenk på flink-jente-følelsen etterpå! Ha en fiiiin dag ellers! Det er ikke motivasjonen det står på når det gjelder spinninga egentlig - bare at jeg er så tung i beina etter å ha hatt en spinn en og en spinn 3 time i går Men jo - jeg tror jeg skal dra likevel. For jeg er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 30. september 2008 #145 Del Skrevet 30. september 2008 Massasje høres lurt ut! Jeg skal selv denne uka, blir bare nødt til å prioritere det noen ganger, det er nesten sånn nødvendig ont Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 30. september 2008 #146 Del Skrevet 30. september 2008 Takk for oppskrift, Suzy! Da blir det pannekaker til middag i dag. Men hva bruker du å ha oppå? Sukker er jo fy-fy...eller? Kanskje blåbærsyltetøy med kunstig sukker? Har du smakt det? Jeg spiser fedonsk, ikke så langt unna ditt kosthold har jeg skjønt. Kan bruke litt fruktose i ny og ne, kanskje i dag, til pannekakene? Men det er ikke like godt da.. Ikke for det, sukker i små mengder er sikkert ok, problemet for meg er at det trigger appetitten og suget etter noe godt, derfor er det like greit å holde seg unna. Jeje, dagens sukkerpreik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. september 2008 Forfatter #147 Del Skrevet 30. september 2008 Hei Emile! Jeg pleier å blande litt krydder i pannekakene jeg - f.eks pepper - også smører jeg magerost på dem og legger på dem crabsticks, eller skinke, eller rent kjøtt (middagsrester). De fungerer med noe søtt på også, men da kan de gjerne lages med litt splenda i røren og/eller litt kanel. Jeg merker også at jeg blir sulten på mer mat om jeg spiser sukker - det er helt klart at det kødder til hele fordøyelses/mat-senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. september 2008 #148 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kommer ikke over at vi har bursdag på samme dag! Så utrolig pussig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. oktober 2008 #149 Del Skrevet 1. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #150 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kommer ikke over at vi har bursdag på samme dag! Så utrolig pussig! Ja er ikke det det snodigste.... :klø: Festlig sammentreff da! Jeg var flink jente i går og rakk sykkeltimen med et nødskrik etter å ha slengt hjemom og trukket om en sovesofa i mellomtiden Gikk på balltime etterpå, ankom hjemmet alldeles utsultet, for jeg rakk jo ikke å spise mellom jobb og trim og laget meg deilig stekt svin med wokgrønnsaker til middag... mmmmmmmmm! Fikk skikkelig vondt i ryggen etter en stund og sent i går kveld gjorde det regelrett vondt å gå, men det er bedre i dag, så jeg antar det hjelper med trening. Driver fremdeles og vurderer å be massøren min om litt nødhjelp. Ringe i dag og høre kanskje. Om hun ikke har noen mulighet før neste uke uansett så har det kanskje gått over. Kjæresten kom i går kveld og har sovet hos meg i natt :rødme: Jeg er så heldig som har truffet en som han. Blir glad bare jeg ser ham (men det er klart jeg er vel fremdeles å regne for nyforelsket..?) I natt tror jeg at jeg skal sove hos ham. I dag annonserte datteren at hun ikke var sikker på om hun rakk å trene i dag for hun har en stil hun skal levere, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre i dag. Jeg skal trene, men jeg er ikke sikker på om jeg gidder gå på den vanlige timen klokka sju. Vurderer utover dagen, tenker jeg, hva det blir. Det blir i allefall ikke sykkel i dag, for to dager på rad var nok. Blir så tung i beina av å sykle hardt mange dager etter hverandre. Var på lett time i går, men kjente at jeg var sliten i beina gitt. Er litt fornøyd med at jeg nå holder vekta veldig stabil forresten. Har ikke vært flink egentlig - skeiet ut med litt av hvert - men ligger på samme sted. Fire kilo til hadde virkelig gjort seg, men da må jeg kutte karbo helt totalt og det er innmari tungt. Etter bursdagen tenker jeg. Kan jo ikke ikke være 37 og feit Nei fanken, nå MÅ jeg jobbe. Fortsatt stand-in sjef og føler presset i dag. Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. oktober 2008 #151 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så herlig forelsket du er! :rødme: Det er en vannvittig deilig følelse.. Og jeg tror egentlig man kan holde på den følelsen lenge jeg. Er jo litt hva man gjør det til selv ! Det høres ut som at dere har det skikkelig fint sammen i alle fall! Syns du er så flink til å trene.. Jeg må jammen fortsette med det jeg og. Tror jeg skal ta meg en tur i joggeløypa her i dag, det er strålende sol! Ha en fin dag som stand-in-sjef, Suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #152 Del Skrevet 1. oktober 2008 Å fy satan så stressa jeg er nå... Vi lå milevis etter i dagtidlig når vi startet på jobb på grunn av møter halve dagen i går, så jeg har mer eller mindre pisket kolleaene mine rundt i hele dag. Selvsagt dukket det opp et par fullstendig uforutsette ting (som at Statsministeren skulle besøke stedet.. ) og et kommunalt møte, så det har vært usannsynlig stress her. Jeg syns det er så leit å kjøre dem alle sånn, men de er så flinke og presterer noe helt vannvittig. Vi er snart i mål nå faktisk... Det blir ikke noe trening på dattern i kveld - litt for mye skolearbeid på gang, men det er greit. Får bare ta det en annen dag. Kanskje hun vil være med i morgen om jeg spør pent? Vi får se. Akkurat nå er jeg forresten så sliten i hodet at det ikke kjennes som jeg kommer til å klare noe i kveld Jeg liker ikke stress jeg. Det kler meg ikke, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #153 Del Skrevet 2. oktober 2008 I dag er jeg sliten i hodet alt fra start. Var en kjempestressa dag i går. Jobbet fra halv åtte til halv fem og det var full rulle hele veien. I dag fikk jeg melding fra sjefen om at en av ungene hennes var sjuk, så da er jeg jammen stand-in i dag og. Hadde foretrukket å slippe, men skal nå fungere for henne hele neste uke, så da kan jeg vel like godt ta denne uka ut også. Det betyr jo litt ekstra penger da. Det er et pluss. Ble ikke noe trening heller. Gikk for å kjøpe vinter/høstjakke til datteren etter jobben og var ikke hjemme før halv seks nesten. Prioriterte å lage middag og lande etter dagen. Har tenkt å ta ei styrkeøkt i kveld istedet, før jeg skal på styremøte. Det går liksom unna om dagen. Skulle ha skrevet av strømmen i går, men husket jeg det? Neida. De sier litt om hodets tilstand i går. Fikk tilbrakt natten hos kjæresten da. Det var stas :rødme: Nå får jeg vel begynne å planlegge dagen... må ha mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. oktober 2008 #154 Del Skrevet 2. oktober 2008 Høres ut som at det går i ett hos deg for tiden. Syns det virker spennende å være stand-in for sjefen jeg, og mer lønn er jo en super bonus. Håper du får en fin dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #155 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jo takk, alt går i ett.... Jeg er liksom sliten inni. Mer enn sliten kroppen, som vanligvis bare er godt. Ble ikke noe noe trening i dag heller. Jeg er sulten og værsjuk, sliten og lei av stress. Fyttefaen... Har lyst til å fylle badekaret og ligge der en stund. Må på styremøte klokka sju, men skal hjem og sitte stille etter det. Må legge meg tidlig også så jeg er våken og opplagt for hardt arbeid i morgen. Litt blandede følelser også.. Kjæresten snakket tidlig i uka om å reise til by'n denne helga (altså hjem dit han bodde før, for å besøke folk) og det syns jeg normalt ville vært helt supert, men nå kjenner jeg at jeg blir litt lei meg. Jeg forstår at han vil hilse på venner og kjente, og kanskje få sett ungene litt ekstra, men.... Jeg har bursdag på mandag og hadde kanskje ønsket at han ville tilbringe litt tid med meg. Dessuten har vi ikke hatt en eneste helg sammen i fred og ro siden han flyttet opp hit. Forrige helg holdt jeg meg vekk fordi han skulle få tid med datteren sin. Helga før det var vi på hyttetur med tjue andre. Helga før det hadde jeg jobbehelg og han var i byen mye av helga. Denne helga drar datteren bort fra fredag til søndag, og jeg har alle muligheter for å "bosette meg" hjemme hos ham hele helga. Jeg har dessuten en stående invitasjon på en fest på lørdag, som vi kunne gå på om vi hadde lyst osv osv... Når alt dette er sagt, så har jeg ikke kommunisert dette til ham Jeg vil at han skal ønske å være her sammen med meg, ikke at han skal føle seg skyldig og bli her. Jeg vil at han skal komme på selv at vi kan gjøre noe sammen i anledning bursdagen min, ikke at jeg skal stresse ham til det. Jeg vil at han skal velge - ikke at jeg skal velge for ham Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Snakket sammen i sted og jeg spurte om han fortsatt hadde tenkt seg innover. Ja, han lurte på å dra på lørdag og bli til søndag, men vi kunne jo gjøre noe fint sammen på fredag, sier han. Vel, ja.. vi kan jo det. Jeg føler meg stygg og ego som er depp nå. Kanskje det er fordi jeg er så sliten? Nå er fiskegratengen ferdig Kanskje jeg blir gladere av mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. oktober 2008 #156 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg skjønner egentlig følelsen du har veldig godt. Ofte så ønsker man at kjæresten skulle ha tenkt på forskjellige ting av seg selv, fordi det ikke blir det samme hvis man skal minne de på noe, eller be de om noe, selv. Det er mest verdt når de kommer på ting av seg selv. Det var jo tross at fint at han ville finne på noe fint samme på fredag, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 3. oktober 2008 #157 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes det høres ut som du trenger litt hvile jeg, ro og fred - og helg rett og slett? Du kan jo kose deg og lade batteriene alene også, kan du ikke? Det er mulig det er den armkrokmisunnelsen min som snakker der altså, men det jeg liker med singellivet er jo nettopp at man kan ta hensyn til seg selv - alltid, på en litt annen måte. Men uansett da: Når alt dette er sagt, så har jeg ikke kommunisert dette til ham Jeg vil at han skal ønske å være her sammen med meg, ikke at han skal føle seg skyldig og bli her. Jeg vil at han skal komme på selv at vi kan gjøre noe sammen i anledning bursdagen min, ikke at jeg skal stresse ham til det. Jeg vil at han skal velge - ikke at jeg skal velge for ham Jeg skjønner tankene dine her, men hva med en slags mellomting? Du trenger jo ikke å mase og presse for å likevel formidle at du syntes det hadde vært hyggelig mener jeg, type "det hadde vært kjempekoselig om..." Håper du får en deilig avslappende og hyggelig helg, uansett hva det blir til da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #158 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mornings, mornings! På jobb, fortsatt stand in-sjef, men mindre stressa og mer kontroll enn på leeenge. Bra. Satser på å bli ferdig i rimelig tid uten altfor mye stress og gå ei fredelig helg i møte. Bedre humør i dag og kanskje litt mer realistisk syn på ting. Jeg vil at kjæresten skal være sammen med meg i helga, men jeg skjønner også at han har behov for å holde kontakten med sine gamle venner og at han kanskje føler en viss ensomhet her på en helt nye plass. Jeg kan jo ikke legge beslag på ham heller - og om han ikke får holdt på vennene sine, så har han det ikke bra. Jeg mistenker forøvrig at jeg er litt premenstruell og at jeg kanskje er litt ekstra kort i lunta av den grunn.... Sikkert derfor jeg føler sånn på at han skal dra bort. Vi kan kose oss i kveld og jeg kan gå på fest i morra, så kan han dra hvor han vil I dag skal jeg trene. Kollaps to dager på rad er ikke bra. Det holder ikke om man skal bli fast i fisken. Bør vel strengt tatt sette inn mer krefter jeg som snart er sjuogtredve (angst!). Nå - så jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #159 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg synes det høres ut som du trenger litt hvile jeg, ro og fred - og helg rett og slett? Du kan jo kose deg og lade batteriene alene også, kan du ikke? Det er mulig det er den armkrokmisunnelsen min som snakker der altså, men det jeg liker med singellivet er jo nettopp at man kan ta hensyn til seg selv - alltid, på en litt annen måte. Du har helt rett! Jeg kan ligge en time i badekaret - leie meg filmer ingen andre vil se - drikke Cosmopolitan til jeg stuper i seng - vaske huset - fikse enda mer i kjelleren - lage gryterett og fryse ned til neste helg..... Det går fint! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 3. oktober 2008 #160 Del Skrevet 3. oktober 2008 Klart det går fint, du er Super-Suzy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå