Suzy Skrevet 9. september 2008 Forfatter #61 Del Skrevet 9. september 2008 Koselig at du ser innom meg også, Supra Nå er fryseskapet innstallert og står hjemme på kjøkkenet og blir kaldt, helt for seg selv. Pappa hjalp meg å hente det i dag og å hengsle om døra før vi satte det på plass slik at det fikk håndtaket mot kjøleskapet. Det ser veldig fint ut, syns jeg og nå kan jeg altså begynne å benytte meg av div tilbud Akkurat kommet på jobben og er litt sjokkmett etter tidlig middag, men det får nå bare være. Dattern var tidlig ferdig i dag og kom hjem så vi rakk å spise sammen også. Koselig det når det går, men ofte vanskelig på kveldsarbeidsuker. Kjæresten hadde sin første arbeidsdag i ny jobb i går og det hadde gått greit. Det var nok uvant på mange måter, men han mente det skulel går greit. Han sov over hos meg fra i går til i dag. Deilig Jeg er skrekkelig forelska og lykkelig om dagen Fikk endelig syklet gjennom den nye timen min i går og fikk veldig god tilbakemelding på den. Det var stas det! Var skikkelig sliten etterpå sjøl, så den er tøff nok, tror jeg. Men fikk ros for spennende og drivende musikk og harde tak - som det skal være. Herlig! Blir flott når jeg begynner å få skikkelig rutine på timen så den glir lettere, men det er bare et tidsspørsmål det. Nå får jeg starte opp her. Litt søvnig, så jeg må ta meg sammen og begynne å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 10. september 2008 Tungt å komme seg ut av senga i dag... Ville bare sove. Men nå har jeg fått ned litt kaffe og er snart klar for å gå ut og kutte hekk. Gruer, for det er en jævla jobb, men det må jo bare gjøres.... Egentlig skulle jeg ha trent i dag også, men det tror jeg rett og slett ikke jeg rekker.. Hater kveldsjobb. Jeg fungerer ikke bra med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 10. september 2008 #63 Del Skrevet 10. september 2008 Har du fast kveldsjobb? Eller er det turnus e.l.? Jeg hadde kveldsjobb før, men det tok nesten knekken på meg. Det føltes som at jeg gikk hele dagen og bare ventet på å gå på jobb. Fikk aldri slappet av, følte alt dreide seg om jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 10. september 2008 Det er turnus - og det er heldigvis sjeldent fordi jeg deler turnusen med en annen. Det betyr at jeg har helg og kveld hver åttende uke (istedet for hver fjerde som jeg hadde tidligere...). Det er på en måte ålreit med kveld, for da får jeg faktisk gjort noe på dagen (som i dag - klippet masse hekk), men mest venter jeg på at dagen skal gå og arbeidsdagen begynne. Også er det jo ingen andre som er hjemme når jeg er det og jeg blir fryktelig trøtt utover kvelden (er A-menneske) og dermed gjør jeg er sørgelig dårlig jobb mot slutten av arbeidskvelden, som regel. Vel, vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 10. september 2008 #65 Del Skrevet 10. september 2008 Har lyst til å ha denne dagboken på "mine innlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2008 Forfatter #66 Del Skrevet 10. september 2008 Kosemose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. september 2008 #67 Del Skrevet 10. september 2008 Hei Suzy. Jeg ville ha deg på mine innlegg, så her er jeg. Forresten har jeg hatt en spinningtime idag, og jeg synes jeg begynner å få dreisen på det. Det er veldig gøy iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2008 Forfatter #68 Del Skrevet 10. september 2008 Kult å høre, Elastica! Det er skikkelig gøy å instruere - og særlig når det er litt folk i salen for da blir det skikkelig trøkk i rommet og dt blir lett å rope og oppmuntre. Jeg hadde ny time for første gang på mandag og det gikk skikkelig bra - gode tilbakemeldinger og helt numne lår etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 10. september 2008 #69 Del Skrevet 10. september 2008 Hei Suzy. Jeg ville ha deg på mine innlegg, så her er jeg. Forresten har jeg hatt en spinningtime idag, og jeg synes jeg begynner å få dreisen på det. Det er veldig gøy iallefall! Oh, spinning... Jeg har en venninne som maser om at jeg må være med på spinning. Tidlige morgentimer... Jeg har en følelse av at spinning er oppskrytt, men det er kanskje bare en dårlig unnskyldning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2008 Forfatter #70 Del Skrevet 10. september 2008 Oh, spinning... Jeg har en venninne som maser om at jeg må være med på spinning. Tidlige morgentimer... Jeg har en følelse av at spinning er oppskrytt, men det er kanskje bare en dårlig unnskyldning? Om det er oppskrytt om morran kommer nok veldig an på om du er et morgenmenneske gitt - men det er absolutt ikke oppskrytt ellers. Jeg syns spinning er supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 10. september 2008 #71 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg har timer mandager klokken ni, men ville nok kviet meg for noe særlig tidligere enn det. Spinning er veldig gøy, men jeg foretrekker løping - som jeg ikke kan drive med lenger. Hersens kneskade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 11. september 2008 #72 Del Skrevet 11. september 2008 Emilie: Du fikser det - garantert - og etterpå kan du fornøyd konstatere at du gjorde til tross for at du var redd Garantert? I dag er dagen og nå er jeg litt sånn 'nææsj, det er ikke så nøye, hva skal jeg der liksom'. Søren heller, jeg må. Kan ikke feige ut. Dessuten trenger jeg en jobb... Og en bijobb er en begynnelse i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 11. september 2008 #73 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg digger også spinning, men veldig tidlig pleier ikke å være optimalt for meg. Skal helst være ettermiddags- eller kveldstimer ja, sånn at kroppen er våken og klar for innsats Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. september 2008 Forfatter #74 Del Skrevet 11. september 2008 Da var det siste kveld på jobb på ei stund. I morgen har jeg fri heldigvis, men rakk ikke komme så langt med hekken min i dag, så jeg må vel opp i otta for å få gjort ferdig... Hatt besøk av ei venninne og hatt et par "stoppe i grinda og skravle litt" i dag og da får man jo ikke gjort stort - sjøl om det er hyggelig. Nå må jeg visst hente meg bil og komme meg avgårde. Har flere ting på tapetet denne arbeidsdagen, så jeg må nok få rumpa i gear Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 11. september 2008 #75 Del Skrevet 11. september 2008 Get to woooork, suzy!! :klø: hjalp det....? Hei hei forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. september 2008 Forfatter #76 Del Skrevet 11. september 2008 IIIIK! Men joda - det hjalp. I dag har jeg vært skikkelig effektiv og fått gjort alt jeg skulle og enda mere til *stolt* Storesky som tar meg fatt når det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 11. september 2008 #77 Del Skrevet 11. september 2008 Sånn laget jeg elggryten min i går: Først kokte jeg kraft av rådyrben, gulrøtter, løk, hvitløk, einebær, laurbærblad, hel pepper, litt salt. Bena hadde fått brunet seg litt i ovnen først. Deretter stekte jeg bitene med elgkjøtt, men etter tips fra pøbelsara hadde jeg de i en pose med mel, litt salt og pepper, slik at de var melbelagte da jeg stekte de. Litt av gangen i pannen, og sterk varme. Etter at kraften var ferdig hadde jeg det stekte kjøttet oppi og lot det koke på svak varme i noen timer. Til slutt jevnet jeg med litt hvetemel og vann, hadde i fløte, geitost og tørkede tranebær. Jeg har aldri fått til så god saus før, og tilskriver det pøbelsaras melposetips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. september 2008 Forfatter #78 Del Skrevet 12. september 2008 Å jummy! Det hørtes godt ut altså - tusen takk. Skal prøves ved første anledning Puh.. endelig fridag, men i dag skal vi kjøre til Bø (og det er langt), så det blir ikke så veldig fri likevel. Må pakke, vaske div klær, bake litt osv før vi drar og den hersens hekken har jeg jo enda ikke kommet gjennom. F*ck! Men deigen hever, første maskin går i kjelleren og jeg skal bare bøtte i meg kaffen så er det klippe, klipp en times tid før jeg dusjer og pakker. Skulle rekke det fint bare jeg ikke stresser med det... Datteren skal også på tur i dag, så jeg må kjøre henne på bussen klokka 14 og være helt klar for vår tur klokka 15. Tenkte hun ville like nybakte boller, så derfor driver jeg og baker på toppen av det hele. Øff.. snakker om å legge opp til overambesiøse opplegg Nå må jeg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 12. september 2008 #79 Del Skrevet 12. september 2008 Så flink du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. september 2008 Forfatter #80 Del Skrevet 12. september 2008 Å det er jo fredag! Takk... Boller i ovnen, to maskiner hengt opp, to meter hekk hakket ned og jeg på vei i dusjen - mesteparten av ting er pakket. PUH! Jeg kommer til å rekke å ta meg litt skikkelig mat og kaffe før jeg drar jo *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå