Suzy Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #5961 Skrevet 9. februar 2011 Snille RR! Og som ei klok dame skrev i boka mi: Er han god til å kline? Dritgo!
Suzy Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #5963 Skrevet 9. februar 2011 Problem solved Hva skulle jeg vel gjort uten deg?
Gjest Purple Haze Skrevet 9. februar 2011 #5964 Skrevet 9. februar 2011 Hei frøken tankefull Skjønner det er mye å ta stilling til nå, men sånn sett utenfra, så har du nå verdens beste utgangspunkt for å lande trygt på alle måter. Kjærligheten er vel det største sjansespillet man deltar i her i livet, så jeg skjønner tankene dine. Tryggheten er kjempeviktig, men samtidig vinner man lite om man ikke tør satse. Ingen har noen garantier i livet, uansett.
Supramundane Skrevet 9. februar 2011 #5965 Skrevet 9. februar 2011 Hei frøken tankefull Skjønner det er mye å ta stilling til nå, men sånn sett utenfra, så har du nå verdens beste utgangspunkt for å lande trygt på alle måter. Kjærligheten er vel det største sjansespillet man deltar i her i livet, så jeg skjønner tankene dine. Tryggheten er kjempeviktig, men samtidig vinner man lite om man ikke tør satse. Ingen har noen garantier i livet, uansett. Jeg skulle svare noe lurt, men PH sier alt så mye bedre. Jeg signerer 110%. Du fortjener å være lykkelig, elsket og tatt vare på. Selv om ting har skjedd i fortiden så trenger ikke det nødvendigvis å bety reprise, eller noe annet jævlig. Du er flott, og det virker som at kjæresten din er klinkende klar over det!
Suzy Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #5966 Skrevet 9. februar 2011 Hei frøken tankefull Skjønner det er mye å ta stilling til nå, men sånn sett utenfra, så har du nå verdens beste utgangspunkt for å lande trygt på alle måter. Kjærligheten er vel det største sjansespillet man deltar i her i livet, så jeg skjønner tankene dine. Tryggheten er kjempeviktig, men samtidig vinner man lite om man ikke tør satse. Ingen har noen garantier i livet, uansett. Jeg ser jo også det - at jeg nå har en ganske unik mulighet til å gjøre et stort sprang med minimal risiko - og jeg ser at jeg er utrolig heldig som har fått en slik sjanse som jeg har fått - på alle vis. Herregud... Og jeg heller jo mer og mer over mot å ville dette. Må bare på intervju i morgen og snakke med Pappa om husplaner, så tror jeg det er avgjort.
Suzy Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #5967 Skrevet 9. februar 2011 Jeg skulle svare noe lurt, men PH sier alt så mye bedre. Jeg signerer 110%. Du fortjener å være lykkelig, elsket og tatt vare på. Selv om ting har skjedd i fortiden så trenger ikke det nødvendigvis å bety reprise, eller noe annet jævlig. Du er flott, og det virker som at kjæresten din er klinkende klar over det! Søte snille damer... det er veldig godt å ha dere å dele tanker med altså!
Gjest Purple Haze Skrevet 9. februar 2011 #5968 Skrevet 9. februar 2011 Jeg vet jo hvor skummelt det er, og tro meg, enkelte ganger har jeg hatt lyst til å reise tilbake. Men så er det den gevinsten da. Den er så bra, at jeg vil bare være her. Og jeg tror at det ordner seg for deg med pappa og alt, så da er du liksom i mål. Det må jo være litt rart å tenke på. Jeg føler liksom aldri at jeg kommer dit. Det er alltid noe...
Suzy Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #5969 Skrevet 9. februar 2011 Jeg vet jo hvor skummelt det er, og tro meg, enkelte ganger har jeg hatt lyst til å reise tilbake. Men så er det den gevinsten da. Den er så bra, at jeg vil bare være her. Og jeg tror at det ordner seg for deg med pappa og alt, så da er du liksom i mål. Det må jo være litt rart å tenke på. Jeg føler liksom aldri at jeg kommer dit. Det er alltid noe... Det er veldig rart dette her - jeg er sikker på at det kommer til å ordne seg med pappa og hele opplegget og at jeg kommer til å ha god tid til å fikse det praktiske etter det - så kan vi finne oss et hjem sammen og få saker og ting på plass. Men i mål? Det er nesten så jeg ikke tør tenke det, for jeg har følt jeg har vært der en gang før og da ble jeg så grundig lurt at jeg knapt har vært borti maken. Jeg tror jeg må tenke at jeg fremdeles er på vei jeg.. men jeg må innrømme at jeg dagdrømmer litt nå, om en dag å få datteren på besøk og finne på noe koselig sammen med henne, kunne innstallere henne på et trivelig gjesterom så hun kan overnatte og servere frokost dagen etter. Om å kunne innrede slik jeg også vil, finne løsninger og pusle med kjæresten. Lage og fikse... *drømme* Men det kan være mulig dette gitt. Livet fører meg stadig til helt nye steder
Suzy Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #5970 Skrevet 9. februar 2011 Men nå skal jeg jammen meg pakke sammen og dra i svømmehalen før jeg ombestemmer meg.
Skravla Skrevet 9. februar 2011 #5971 Skrevet 9. februar 2011 Men nå skal jeg jammen meg pakke sammen og dra i svømmehalen før jeg ombestemmer meg. Det er ikke pent å dra noen i halen..... uavhengig om de svømmer eller ei.....
Gjest Purple Haze Skrevet 9. februar 2011 #5973 Skrevet 9. februar 2011 Det er veldig rart dette her - jeg er sikker på at det kommer til å ordne seg med pappa og hele opplegget og at jeg kommer til å ha god tid til å fikse det praktiske etter det - så kan vi finne oss et hjem sammen og få saker og ting på plass. Men i mål? Det er nesten så jeg ikke tør tenke det, for jeg har følt jeg har vært der en gang før og da ble jeg så grundig lurt at jeg knapt har vært borti maken. Jeg tror jeg må tenke at jeg fremdeles er på vei jeg.. men jeg må innrømme at jeg dagdrømmer litt nå, om en dag å få datteren på besøk og finne på noe koselig sammen med henne, kunne innstallere henne på et trivelig gjesterom så hun kan overnatte og servere frokost dagen etter. Om å kunne innrede slik jeg også vil, finne løsninger og pusle med kjæresten. Lage og fikse... *drømme* Men det kan være mulig dette gitt. Livet fører meg stadig til helt nye steder I mål kommer man vel egentlig aldri, og det er i grunnen det som gjør livet spennende å leve
Roadrunner Skrevet 9. februar 2011 #5974 Skrevet 9. februar 2011 I mål kommer man vel egentlig aldri, og det er i grunnen det som gjør livet spennende å leve Sant... Man er vel underveis hele livet Og du? Jeg synes det er helt greit at du drar i svømmehalen jeg
Scorpina Skrevet 9. februar 2011 #5975 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Gå for magefølelsen sin, sier nå jeg ....også skal du på enda et intervju i morgen?! Jøssenavn... Spennende!!! *krysser alt jeg har, pupper og lår* Endret 9. februar 2011 av Scorpina
Suzy Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #5976 Skrevet 10. februar 2011 Svømmehalen ja.. jeg dro på Tøyenbadet da. Og dro ingen i halen, men var veldig flink jente (syns jeg sjøl) og svømte 1500 meter. Koste meg lenge i badstua og var hjemme rett før halv seks. Da hadde kjæresten kommet hjem rett før meg og akkurat begynt på middagen. Bare sløving og henging i sofaen resten av gårsdagen. Var flink og gikk og la meg midt i en film for jeg tenkte at jeg trengte å få meg ei skikkelig natt med søvn. Det var deilig og lurt, kjenner jeg i dag. Jah - seminar og intervju i dag. Spennende begge deler, på hver sitt vis. Det første er jobb og kan bli interessant, tror jeg - det andre.. ja vi får nå se da. Men først en hel del
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 #5977 Skrevet 10. februar 2011 Lykke til i dag! Krysser ivei for deg jeg også (ikke akkurat puppene kanskje - de er lange nok om ikke de skal henge i kryss også ), men armer og bein, fingre og tær Sender noen varme tanker din vei, Suzy!
Gjest Purple Haze Skrevet 10. februar 2011 #5980 Skrevet 10. februar 2011 Oi, jeg rakk ikke innom for å ønske lykke til, men jeg har faktisk tenkt på deg i dag! Håper intervjuet gikk bra *spent*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå