Skravla Skrevet 10. februar 2011 #5981 Skrevet 10. februar 2011 Burde ikke Suzy stikke innom for å fortelle hvordan det gikk idag?????
Roadrunner Skrevet 10. februar 2011 #5982 Skrevet 10. februar 2011 Burde ikke Suzy stikke innom for å fortelle hvordan det gikk idag????? Åo jess!!! Og gratulerer så mye med 300 sider!!!!
Supramundane Skrevet 10. februar 2011 #5984 Skrevet 10. februar 2011 *tromme med fingrene* Hvordan gikk det?
Scorpina Skrevet 11. februar 2011 #5985 Skrevet 11. februar 2011 (endret) *lager fest for tre hundre sider* Juhuuuuuhhh.... :skaale: Sååå..hvordan gikk det?????? *tvinner tommeltotter* Endret 11. februar 2011 av Scorpina
Suzy Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #5986 Skrevet 11. februar 2011 Beklager manglende oppfølging i går, men jeg så ikke en pc igjen i går etter at jeg var her inne sist. Åhhh.. jeg er så trøtt i dag. Helt på felgen og aner ikke hvorfor, men det er vel antagelig antiklimks etter ei uke full av spenning og styr. Intervjuet gikk kjempefint, syns jeg. Hadde god følelse og god kontakt - litt som jeg hadde da jeg var her på intervju faktisk. kjentes som de skjønte hva jeg sa og likte det de hørte. Jeg hadde mye å komme med fordi jeg har lest bladet og kjenner det godt og dermed kunne jeg si mye om hvorfor jeg ville jobbe der, hva jeg likte osv. Det føltes rett og slett veldig bra. Lønn hørtes fin ut, det er jobb på dagtid og det kommer til å bli avgjørelser på de største stillingene innen 1. mars - resten etter det - og får jeg et tilbud derfra kommer jeg til å få et helvetes luksusproblem En sjanse som dette kommer antagelig bare en gang i livet (om jeg får den) og en sjanse som det andre tilbudet kommer nok ikke akkurat ukentlig den heller Fy flate så heldig jeg er! Ellers var gårsdagen en stressdag av dimensjoner. Skulle på seminar og alle tbaner sto, så det ble trikk som ikke kom i snøkavet, buss for trikk og vassing i dypsnø.. herre... Kom tjue minutter for sent og hadde egentlig beregnet meg 25 minutter til en tur som gjerne tar tretten... Men jeg kom da frem. Festlig sammentreff var at den som kjørte AV (lyd, lys, presentasjon) på seminaret var pappaen til datteren, så da hadde jeg lunsjkompis også. Snakket litt om datteren og ble enige om å ta en prat en efta om hennes felles beste og hvordan vi bør støtte opp om osv. Helt ok for meg. Han er veldig opptatt av å snakke om og legge planer og det er jo fint det, men det blir sjelden noe av disse pratene - elelr noe resultat om vi faktisk får satt oss ned men jeg jatter med og vi er jo gode venner, så greit for meg. Spiste middag m ei venninne etter intervju og var hjemme litt over seks og sløvet på sofaen resten av kvelden. I dag er jeg overlykkelig det er fredag - og gleder meg bare til å komme meg hjem og slappe av i kveld. MYE
Roadrunner Skrevet 11. februar 2011 #5987 Skrevet 11. februar 2011 for positiv intervjuopplevelse! Kan jo bli tidenes luksusproblem det der ja... og fredags-
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2011 #5988 Skrevet 11. februar 2011 :kaffekopp: Fyller på med litt fjøskaffe. Blir spennende framover mot 1.mars nå da. Tenk om du får enda et godt jobbtilbud.
Skravla Skrevet 11. februar 2011 #5989 Skrevet 11. februar 2011 Herlig med mulig luksusproblem.... Er forresten litt mer enn nysgjerrig på andre tilbudet....
Scorpina Skrevet 11. februar 2011 #5990 Skrevet 11. februar 2011 Føler også for en bøtte med fjøskaffe .... Luksusproblem bare digger jeg! De kommer sjeldent forbi min adresse, men når det skjer bare nyyyter jeg anledningen!! Når tid får du vite noe mer ang jobben? *tvinner og trommer tommeltotter* Og jaaahhhh - ENDELIG helg!!!!
Roadrunner Skrevet 11. februar 2011 #5991 Skrevet 11. februar 2011 Holder du hodet i gang? Eller er det kaputt-fredag i dag?
Suzy Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #5992 Skrevet 11. februar 2011 Holder du hodet i gang? Eller er det kaputt-fredag i dag? Åh SOM jeg holder hodet i gang! Jeg startet dagen med møte klokka ni og fortsatte med å forsøke å ta meg til Grorud med t-bane og taxi i storm, og å ta meg derfra i samme stormen m tog. Helsike! Jeg er vindblåst og lett sjokkskadd, men absolutt våken ja. Nå har jeg endelig fått meg lunsj også, så nå kan jeg vel begynne å puste igjen Scorpina: Får vite mer om jobben rundt 1. mars, tenker jeg, eller rett etter det. Kan jo ikke regne med at jeg får et luksusproblem da, men bare å være med i beregningen.. det gjør meg fornøyd
Gjest Purple Haze Skrevet 11. februar 2011 #5993 Skrevet 11. februar 2011 Så flott at intervjuet gikk så bra! Tenker du får et luksusproblem, jeg Ha en deilig og avslappende fredag, Suzy
Suzy Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #5994 Skrevet 12. februar 2011 Så flott at intervjuet gikk så bra! Tenker du får et luksusproblem, jeg Ha en deilig og avslappende fredag, Suzy Jeg er litt usikker på hva jeg håper på, må jeg si Men gøy å være med i beregningen til en spennende jobb uanett. Stille dag i dag. Jeg har vasket hus, skiftet på senga og pusset litt på meg sjøl også, mens kjæresten har jobbet overtid. Han kom hjem og var ikke i form, så jeg får vel klappe litt ekstra snilt på ham i dag. Satt på ovnen og skal snart begynne å lage middag. Men nå er det hopprenn og det er gøy *tv-slavesmily*
Gjest Purple Haze Skrevet 13. februar 2011 #5995 Skrevet 13. februar 2011 God morgen Gratulerer med mammadagen! Ser ut til at vi har en ganske lik helg. Rolig og avslappende, og med en kjæreste som ikke er helt i form. Vi får pusle litt ekstra med dem Når får du tilbakemelding om jobben du var på intervju til? Har du tenkt på hvilken av dem du kommer til å velge, om du kommer i den situasjonen? Ha en flott søndag
Roadrunner Skrevet 13. februar 2011 #5996 Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer med morsdagen! Håper du har en fin søndag, og får slappet godt av!
Suzy Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #5997 Skrevet 13. februar 2011 God morgen Gratulerer med mammadagen! Ser ut til at vi har en ganske lik helg. Rolig og avslappende, og med en kjæreste som ikke er helt i form. Vi får pusle litt ekstra med dem Pleier så godt jeg kan gitt Når får du tilbakemelding om jobben du var på intervju til? Har du tenkt på hvilken av dem du kommer til å velge, om du kommer i den situasjonen? Som sagt hører jeg antagelig noe rundt den 1. mars og jeg har tenkt, men ikke konkludert angående hva jeg skal velge. Den ukebladjobben ville jo være en drøm i oppfyllelse og virkelig en sjanse jeg ikke vil få igjen - alderen tatt i betraktning og markedet lige så. Det er hardt i mediebransjen og lite faste jobber, så noe sånt ville vært en sjanse for livet... Men den andre er også attraktiv og bra og vil se knallgod ut på CV'n og bety god lønn og stor trygghet og frihet. Jah.. Det er et vanskelig valg, rett og slett. Men jeg tror ikke jeg får ukebladet - det er så mange om beinet at det ikke er veldig sannsynlig, rett og slett - så jeg holder meg til tanker om den andre foreløpig og tar det andre som en eventuell overraskelse. Gratulerer med morsdagen! Håper du har en fin søndag, og får slappet godt av! Takk Jeg har sovet på sofaen i natt for kjæresten er tett og snorket fra første innpust da vi la oss, så jeg sparte meg selv for irritasjon og flyttet meg med en gang Tyder på at det blir en stille og trivelig søndag ja.
Scorpina Skrevet 13. februar 2011 #5998 Skrevet 13. februar 2011 Ukeblad jobb?!?! WOW!!! Steike ta! Ja det er vel neppe et tilbud som kommer rekende forbi på ei fjøl ofte! Krysser alt jeg har for deg! (men det må være ugruelig å måtte vente helt til 1. mars før du vet noe )
Suzy Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #5999 Skrevet 13. februar 2011 Ukeblad jobb?!?! WOW!!! Steike ta! Ja det er vel neppe et tilbud som kommer rekende forbi på ei fjøl ofte! Krysser alt jeg har for deg! (men det må være ugruelig å måtte vente helt til 1. mars før du vet noe ) Det er en sjanse for livet ja... Fytterakkern. Men det går helt fint å vente til 1. mars. Jeg kommer til å ha det vanvittig travelt i nåværende jobb uansett, så den tiden kommer til å gå fort. Nå må jeg skryte: Jeg har gått på ski!! Jeg har gått 45 minutter på ski og kost meg ganske bra med det. Deilig å gå for seg selv og bestemme tempoet selv - null gli og tryna i samme bakke to ganger - men bedre med ingen gli enn bakglatt, tross alt. Nå skal jeg bare lade litt i sofaen før jeg begynner med middag - laks i dag
Skravla Skrevet 13. februar 2011 #6000 Skrevet 13. februar 2011 Flink du er som har gått på ski. Og laks til middag....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå