Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Gleder meg til lørdag :hoppe:

Jeg og :hoppendeglad:

Endret av Suzy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Bøyer meg i støvet over at du kommer deg på trening selv om motivasjonen er laber. Imponerende! Jeg SKAL trene i dag jeg også, er bare nødt til å få beveget litt på skrotten...

Skrevet

God morgen!

I dag er jeg i knallhumør, for jeg har sovet så utrolig godt i natt. Våknet nesten overrasket i dag tidlig og kjente at jeg ikke hadde gløttet på et øyelokk i løpet av natta. Perfeksjon :nigo:

Det føles litt deilig å ikke skulle noe rett etter jobb i dag heller, og i morra får jeg lønning, så da er det jammen bare herlighet å se frem til :hoppendeglad:

Vet ikke om det blir noe trening i dag, men vurderer en liten skitur i ettermiddag - om det ikke er altfor surt og fælt - og så sant jeg ikke må smøre om :fnise:

Dagbokrunde!

:bond: <- ikke helt rett uttrykk nei...

Skrevet

Hvilket herlig humør!! :hoppendeglad:

Blir jo rent smittet av sånt! Herlig!

:kaffekopp:

Skrevet

Hvilket herlig humør!! :hoppendeglad:

Blir jo rent smittet av sånt! Herlig!

Søvnkvalitet er tingen! :hoppendeglad:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God søvn er kjempeviktig, men en skjønner det liksom ikke helt før en er i minus på søvn.

Jammen drar det seg mot fredag og lønningsdag for oss begge. Det er overhodet ikke feil med noen av delene akkurat nå!

Ha en fin kveld :)

Skrevet

Lønningsdag her også i morra :hoppendeglad: Trengs!!!

Skrevet

:hoppendeglad: Ikke lønningsdag her men dette var smittsomt!

Hvilken reklamefilm forresten? :sjenert:

Skrevet

God morgen!

Fredag ---> Lønningsdag ---> 1 uke igjen!!! :hoppendeglad:

Skrevet

Fredag ---> Lønningsdag ---> 1 uke igjen!!! :hoppendeglad:

Å ja!!!

Dvs ikke en uke igjen, men bare fire dager til jeg flytter på hotell for 11 dager eller så :ler: Det blir en skikkelig unntaktstilværerelse altså. Det er i forbindelse med jobben og vårt "oppdrag" under VM. Heldigvis er det svømmebasseng og trimrom på hotellet, så det skal nok bli bra.

Men lønningsdag. I dag skal jeg til hudpleier og har ikke kunnet priroritere det siden før jul, så det er på høy tid. Blir deilig, rett og slett.

Så har jeg ambisjoner om å snike meg unna tidlig i dag, men skal vel ikke si det engang, for da blir det umulig.

Må handle bursdagsgave til fadderbarnet mitt (to faktisk) i dag, hente sølvtøy jeg har bestilt, kjøpe mer dusjsåpe og kanskje ei god flaske vin til kvelden?

Men nå - :kaffekopp:

Skrevet

11 hotelldøgn høres jo ikke dumt ut det heller da :nigo: God frokost, ferdig oppredd seng og basseng/trimrom i tøffel-avstand? Nice! :ler:

Skrevet

11 hotelldøgn høres jo ikke dumt ut det heller da :nigo: God frokost, ferdig oppredd seng og basseng/trimrom i tøffel-avstand? Nice! :ler:

Neida.. men det betyr også at jeg er på jobb 24 timer i døgnet i 11 dager og det er ikke fullt så kult... Tror det kan bli litt slitsomt.

Blir nok litt snodig å være vekk fra kjæresten så lenge også, men det går jo fint- vi er vant til det, men har blitt en smule bortskjemt i det siste.

Skrevet

Neida.. men det betyr også at jeg er på jobb 24 timer i døgnet i 11 dager og det er ikke fullt så kult... Tror det kan bli litt slitsomt.

Høres ikke så kult ut nei... :bond:

Må ikke slite deg helt ut nå da... :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Høres ut som en fullpakket fredag, men det var jo en del hyggelige gjøremål der så jeg, så detta blir bra :)

11 dager på hotell høres jo i utgangspunktet fantastisk ut, men hvis det blir bare jobb, er det ikke sååååå kult...

Ha en strålende dag, Suzy :)

Skrevet

Skal ikke slite meg ut - det er helt sikkert. Har bestmt meg for å benytte anledningene til å ha litt skikkelig alenetid, få trent hver eneste dag (kanskje flere ganger om dagen) og spise godt, variert og sunt uten å måtte anstrenge meg i det hele tatt.

Det blir jobb mye av dagen, men det blir også mye moro og masse muligheter til å være med på utrolig mye gøy.

Får ta det som en slags jobbtur?

Skrevet

Det kunne jo vært en eller annen konferanse på en eller annen avsidesliggende plass som ikke var all verdens til interessant også... Kunne vært verre! :ler:

Skrevet

Det kunne jo vært en eller annen konferanse på en eller annen avsidesliggende plass som ikke var all verdens til interessant også... Kunne vært verre! :ler:

Definitivt :ler:

Skrevet

11 dager på hotel høres helt herlig ut, selv om du skal jobbe mye. :jepp:

God helg Suzy. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...