Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt av en kombinasjon. Fortell!

Jeg er enig med PH - fortell! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Signerer PH og Supra - spent på hva :bond: og :hoppendeglad: skyldes!

:klem:

Skrevet

God morgen folkens :)

Jo.... :bond: og :hoppendeglad: betydde at jeg har fått et jobbtilbud. Et bra et. Og det betyr at jeg .. ja.. det betyr jo at jeg virkelig er nødt til å ta et aktivt valg, for nå har jeg muligheten. Det gjør meg hoppende for muligheten og stressa for muligheten - på en gang.

Jeg er en tanke overveldet, rett og slett :trist:

Fortalte det så klart til kjæresten i går også, og ble god prat og litt tårer og trøst. Han syns jeg skal tenke riktig nøye på dette og håper veldig at jeg virkelig vil bli. Men samtidig så er han villig til å fortsette slik det har vært før, om jeg ikke vil bo her og er nøye på å si at han forstår det utrolig godt om jeg ikke vil. Han er ganske fin :sjenert:

Så... nå er det tenkeboksen for alle panga. Pappa er på tur til Thailand og ikke tilbake før uti mars, så jeg får ikke snakket med ham om hus og hjem før etter det - uansett må vi jo ikke ordne det med en gang heller, men det er en viktig suksessfaktor. Skal jeg flytte hit så trenger jeg den økonomiske friheten og muligheten til å kjøpe meg noe sammen med kjæresten sånn at vi får oss noe sammen, der jeg også er med, der det er plass til meg og rom for mine ting.... Ja, mange tanke, masse styr inni hodet og litt svimmel av tanker og muligheter nå...

Har snakket med kjæresten og ei venninne om det og ellers er det ingen som vet om dette. Det er ikke offisielt enda (dvs tilbudet er reelt, men det er ikke offisielt og derfor litt hysj, hysj).

Nei nå må jeg ha :kaffekopp:

Skrevet

Wow!!! :bolledeig:

Gratulerer med jobbtilbud! Så moro!

Men skjønner godt at det medfører en god del tanker og avgjørelser. :klemmer:

Når må de ha beskjed om du tar jobben? Og drar du allikevel på intervju på torsdag? Spennende dette altså...!

Høres forresten ut som om kjæresten er en skikkelig god en...

:klem:

Skrevet

Wow!!! :bolledeig:

Gratulerer med jobbtilbud! Så moro!

Men skjønner godt at det medfører en god del tanker og avgjørelser. :klemmer:

Når må de ha beskjed om du tar jobben? Og drar du allikevel på intervju på torsdag? Spennende dette altså...!

Det haster ikke med tilbakemelding enda, heldigvis, og ja jeg går på intervju torsdag uansett - det er jo selveste drømmejobben og derfor veldig moro og interessant uansett. Det sa jeg fra om også.

Høres forresten ut som om kjæresten er en skikkelig god en...

Han ække så verst :hjerter:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Gratulerer med jobbtilbud! Og attpåtil intervju på drømmejobben. Du kan ligge an til å få et skikkelig luksusproblem. Men jeg forstår godt at du har mye å tenke på, og at det er mange faktorer som skal på plass før alt er i boks.

Og fine kjæresten, da. Du er nå ei heldig ei :)

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Gratulerer med jobbtilbud! Og attpåtil intervju på drømmejobben. Du kan ligge an til å få et skikkelig luksusproblem. Men jeg forstår godt at du har mye å tenke på, og at det er mange faktorer som skal på plass før alt er i boks.

Og fine kjæresten, da. Du er nå ei heldig ei :)

Mmm, jeg er heldig, men det er jammen han og, som har noen som gidder forsøke å endre hele livet sitt for å være sammen med ham. Da bør han jaggu være bra også :ler:

Ja det kan jo bli et luksusproblem - men det vil på en måte bare bli toppen av kransekaka. Oppå alt annet av tanker og teorier og ideer osv osv... Du verden... :overrasket:

Skrevet

OI. Så spennende! :hoppe:

Synes liksom jeg kjenner den følelsen av skrekkblandet fryd du sitter med nå. Skummelt og spennende på en gang...

Skrevet

OI. Så spennende! :hoppe:

Synes liksom jeg kjenner den følelsen av skrekkblandet fryd du sitter med nå. Skummelt og spennende på en gang...

Ja der sa du det - skrekkblandet fryd. Jeg er hyperstressa og fortvilt, og helt rolig og lyjkkelig på EN gang. Det er sprøtt!

Skrevet

Pfff...

Har med meg svømmebagen i dag, men vet du, det kommer ikke til å bli noe trening. Jeg gidder ikke.

Mens på gang og altfor mye i hodet mitt akkurat nå til å orke. Jeg vil ikke være sammen med andre, kjenner jeg. Stikker heller tidlig hjem og trener litt med Wii'en foran tv'n før kjæresten kommer hjem.

Kanskje jeg rekker å lage litt middag til han kommer også - for å være litt snill. Han skal jobbe overtid i dag og jeg syns det hadde vært koselig at han slapp å begynne med mat i dag.

Også har jeg skrekkelig lyst på appelsiner :ler:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Klart han kjæresten din er heldig! Tenkte det var ikke vits å nevne en gang, for det sier seg jo sjøl :nigo:

Skrevet

Klart han kjæresten din er heldig! Tenkte det var ikke vits å nevne en gang, for det sier seg jo sjøl :nigo:

Åffkårs!!! :nigo:

Og appelsiner er gruelig godt! :sikle:

Skrevet

Steike ta!! :) Her kommer jeg seilende inn og leser om spennende jobbtilbud!!! Så artig!! :jepp: Du takker ja vel?!

(Ja, forresten; hei og slikt :sjarmor: )

Skrevet

Oi! Så fantastisk å høre om jobbtilbud! Det må være utrooolig kjekt!

Da jeg måtte b estemme meg for om jeg skulle gi opp alt og flytte så spurte jeg meg selv hva jeg egentlig hadde å tape. Okei, jeg eide ikke egen bolig, men røtter har man jo alikevel. Jeg fant ut at funker det ikke så "flytter jeg bare igjen". Kjærligheten er verdt å satse på.. :rodmer:

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!

Dagen før intervjudagen! *spent*

Skrevet

God morgen!

Det vil si... i dag har jeg hatt en litt heftig start på dagen. Goood tid på morran i dag inntil jeg skulle ut døra. Da fant jeg nemlig ikke nøklene mine :hakeslepp:

jeg fikk selvsagt stressanfall og helt dilla - løp rundt og lette som en gal :bond: Svettet og styra - ringte kjæresten, som ikke visste hvor de kunne være.. også etter ti minutter og lett hyperventilering, fant jeg ut at jeg kunen riste på jakka.... hm..? joda, der var de, men i feil lomme :flau:

Det ble neste bane på meg i dag gitt :roll:

Det ble hjem og ikke noe trening i går. Laget middag til kjæresten og vasket klær istedet - også dro vi til noen venner og drakk kaffe utpå kvelden. Ble til halv ti også dro vi hjem og så på The Pacific.

:sjarmor:

Åffkårs!!! :nigo:

Og appelsiner er gruelig godt! :sikle:

Handla appelsiner og sjaua dem hjem, men rakk jeg spise noen i går? Næh! Blir nok kveldskos i dag, tenker jeg :spise:

Steike ta!! :) Her kommer jeg seilende inn og leser om spennende jobbtilbud!!! Så artig!! :jepp: Du takker ja vel?!

(Ja, forresten; hei og slikt :sjarmor: )

Hei og slikt :ler:

Jeg vet ikke om jeg takker ja - jeg tror det, men vet ikke.. Syns jeg må ha ting mer på plass ellers. Har jo en plan, men har lyst til å snakke med Pappa (som er en vital del av planen) og med Mamma (som er en vital del av meg) osv før jeg takker ja.

men oj... jeg er fristet. Diskuterte lønn med kollegaer i går og ei mener jeg må be om 100.000 mer enn jeg har i dag - det vil i tilfelle være et kjempepluss :overrasket:

Oi! Så fantastisk å høre om jobbtilbud! Det må være utrooolig kjekt!

Da jeg måtte bestemme meg for om jeg skulle gi opp alt og flytte så spurte jeg meg selv hva jeg egentlig hadde å tape. Okei, jeg eide ikke egen bolig, men røtter har man jo alikevel. Jeg fant ut at funker det ikke så "flytter jeg bare igjen". Kjærligheten er verdt å satse på.. :rodmer:

I utgangspunktet er jeg jo enig med deg. Kjærligheten er verdt å satse på og noe å virkelig ta store valg for, men kjærlighet er også (for meg) noe som gjør deg sårbar for tap, som fører til sorg og til ruin.. og derfor er jeg fryktelig redd samtidig som jeg ønsker meg veldig å kunne leve med kjæresten min.

Han er fin og vi har det bra, men samtidig har jeg hatt det bra før og det har endt så galt, så galt.. Jeg er så trøtt av å mislykkes og så ferdig med å begynne på nytt for meg selv og jeg bare må være trygg. Jeg kjenner at sikringsbehovet mitt er enormt stort.

Jeg trenger å kjøpe meg inn så jeg har et økonomisk bein å stå på. Jeg trenger å beholde huset så jeg har en trygghet hjemme.

Og samtidig trenger jeg å skape et helt nytt hjem sammen med ham her - med mine ting og mine systemer - med vår felles tanke om hvordan ting skal være.

Puh.. det er virkelig fullt oppe i hodet...

Tror jeg må ha mere :kaffekopp: og i morra er det jobbintervju :bond:

Skrevet

Det er ingen enkel avgjørelse du står overfor nå. Men jeg er sikker på at du og kjæresten klarer å finne fram til det som er best. :hug:

Skrevet

Det er ingen enkel avgjørelse du står overfor nå. Men jeg er sikker på at du og kjæresten klarer å finne fram til det som er best. :hug:

Tusen takk - vi snakker og klør oss i hodet, men det er jo en veldig god start :ler:

Diskuterte lånemuligheter og hvor mye vi har å gå på til evt innkjøp av felles hjem - og det ser bra ut. Veldig bra egentlig.

Det gode er jo at vi ikke trenger å skynde oss. Vi kan vente for vi har et sted å bo nå og trenger ikke styre det første vi gjør. Det er en fordel.

Jeg tror jeg blir mer og mer vant til tanken etterhvert.. Jeg heller virkelig mot å ta spranget gitt. Jeg gjør det.

Skrevet (endret)

:klemmer:

Synes du har kloke tanker og gjennomtenkte vurderinger. Det ER et stort sprang å ta, spesielt med tøffe erfaringer i bagasjen. Men du er ei klok og tøff dame, så dette kommer til å ordne seg! :strix:

Og som ei klok dame skrev i boka mi:

Er han god til å kline? :kline:

:fnise:

Endret av Roadrunner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...