Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ahhhh.... FREDAG!! :hoppendeglad:

Ukene går fort som fy, men jammen er det herlig når det er fredag igjen uansett.

Bagen står pakket og klar bak meg her og jeg har skrevet liste over gjøremål som må huskes når jeg kommer frem. Skal til massøren min (det kommer antagelig til å bli et sant helvete så støl som jeg er!), handle linser, hente resept osv. Skal spise middag med datteren i kveld og deretter på quiz med henne og venninne.

I morra skal jeg på utstillingsåpning på kunstgalleriet. Utrolig spennende fotograf som stiller ut og Morten Kroghvold skal åpne den, så det blir sikkert moro. Også har jeg jo invitert noen venninner på kos og vin på kvelden - har tenkt å lage tapas, så jeg tenker at handlingen skal gjøres unna i dag helst - eller i allefall mye av den, så kan jeg bare kose meg i morra. Sove lenge og dusje og pleie meg...

Ah.. dette blir fint!

Nevnte vel at jeg er uhyggelig støl i kroppen etter treninga denne uka. Herregud som jeg har jobbet.... tydeligvis :fnise: Tror at det kommer til å bli et helvete med massasje, men antagelig himmelrike etterpå.

Jobbe litt først kanskje?

Og litt :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp: trengs selv på en fredag!

Håper du får en strålende helg i hjemtraktene, Suzy! Kos deg masse!!! Og massasje høres inderlig vondgodt ut :jepp:

Skrevet

Nesten så jeg gruer meg litt til den massasjen altså... :overrasket: Er så støl i overarmene at jeg nesten ikke fikk stroppen på bagen over hodet i dag tidlig :fnise:

Forresten - på yogaen på onsdag så spurte en av de andre om jeg hadde vært turner da jeg var yngre :hoho: Jeg hadde så fin holdning og så sterk ut i skuldre og bryst. Tok det som et kompliment, selv om jeg kunne forsikre at jeg absolutt ikke hadde turnet en dag. Folk ser og lurer på mye rart egentlig.

Skrevet

:ler:

Ikke dårlig kompliment å få det da!

Meg ville INGEN beskylde for å ha drevet med noe i nærheten av turning :fnise:

Men folk ser og lurer på de utroligste ting, det er sant!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God tur til hjemlige trakter! Håper du får ei fin helg sammen med familie og venner :)

Skrevet

I heimen :hjerte:

Laget lavkarbomiddag til datteren og skravlet en masse. Blitt knadd så det holder (auuuuh..) og regner med å være litt mjukere i skrotten i morra. Skal snart ut på quiz og gleder meg til å komme meg i seng på et bruktbart tidspunkt i dag. Trenger å sove ei lang natt nå altså...

Men en veldig spennende nyhet. Jeg har blitt innkalt på intervju på drømmejobben til uka :hoppendeglad: Virkelig drømmejobben og det er dødspennende!! Fytte! :overrasket:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Så deilig å komme hjem. Ser på hele innlegget at du koser deg. Det er flott :)

Og gosj, så spennende med intervju på drømmejobben! Så utrolig bra :)

Skrevet

Så deilig å komme hjem. Ser på hele innlegget at du koser deg. Det er flott :)

Og gosj, så spennende med intervju på drømmejobben! Så utrolig bra :)

Ja jeg koser meg veldig og det er avslappende og fint å være her. Godt med et par dager for seg selv og til å pleie vennskap og datterforhold og alt.

Og utrolig spennende med intervju.

Jeg fikk helt hjerteklapp og nå har jeg begynt å tenke på hve jeg skal foreberede meg på - og HA på meg :trist:

Skrevet

:hoppendeglad: SÅ spennende med intervju på drømmejobben! *krysser fingre og tær*

Kos deg masse hjemme, og NYT helga! :klemmer:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja jeg koser meg veldig og det er avslappende og fint å være her. Godt med et par dager for seg selv og til å pleie vennskap og datterforhold og alt.

Og utrolig spennende med intervju.

Jeg fikk helt hjerteklapp og nå har jeg begynt å tenke på hve jeg skal foreberede meg på - og HA på meg :trist:

Hva man skal ha på seg, kan jo gi litt hodebry ;) Tenker du finner noe i skapet ditt som er passende. Hvis ikke, må du jo nesten ut på shopping :sjarmor:

God morgen, forresten :kaffekopp:

Håper du har sovet godt, og får en fin lørdag på gamle trakter :)

Skrevet

Oi oi oi, drømmejobben med stor D! Så vannvittig spennende! Er helt sikker på at du klarer å finne noe passende å ha på. Dette fikser du! :klem:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du har hatt en flott helg på hjemlige trakter :)

Skrevet

God morgen!

Hr spist tapasrester til frokost og skal straks avgårde for å drikke kaffe med ei venninne. Så får jeg vet slenge sammen noe mat og pakke sakene min - og finne bussen.

Har vært ei fin helg. Veldig koselig samling med venninner i går. Spiste tapas til vi nesten sprakk og koste oss. Skravlet, sladret og fniste - veldig bra.

Hadde ryddet opp alt og tuslet meg i seng omtrent halv to og vaåknet av meg selv klokka halv ti. Lå litt og latet meg, så har jeg badet, puslet og epilert osv - spist frokost og ryddet ut av oppvaskmaskina.

Har ikke råd til å shoppe klær til intervju, så jeg får bare grave i skapet og håpe på det beste. Phu....

Sukk.. nå må jeg visst røre på meg for å rekke bort, ser jeg... Lat i dag.

Skrevet

Takk for turen. Kjekt å skravle et par timer på bussen. :hoppe:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Godt å se at du har hatt en fin helg på hjemlige trakter! Når skal du på spennende intervju, forresten?

Ha en fin dag, Suzy :)

Skrevet

God morgen. :perebrus:

Jobbintervju da gitt. Og på selveste drømmejobben. :duskedame:

Skrevet

Takk for turen. Kjekt å skravle et par timer på bussen. :hoppe:

I lige måde! Det var en trivelig, uplanlagt date :nigo:

Det spennende intervjuet er på torsdag og nå har jeg antagelig klart å lande på noe å ha på meg også (etter diverse konsultasjoner). Må bare sørge for at skjorta er strøket og nyvasket, og kanskje prøve det, så jeg vet jeg ikke ser helt dust ut.

Jeg er skikkelig spent på dette her altså :overrasket:

Og utrolig nok litt kul også. Jeg kjenner at dette er så far out og så utrolig at jeg faktisk er innkalt, at det nesten ikke kan gå galt :ler: Får se hvordan nervene er når det nærmer seg da... :roll:

Ei god helg og godt å komme hjem til kjæresten også. Alltid trivelig å kjenne at man har vært savnet og å ha savnet litt sjøl. Ble nesten litt bekymret, for jeg sov faktisk litt urolig i helga og merket at det var uvant å ligge alene (herregud, tenk om jeg begynner å bli avhengig av fyren :overrasket:).

Yoga igjen i dag - ellers ikke mye å melde.

Møkkaforumet har vært helt umulig i dag og derfor har jeg ikke vært innom før nå.

Skrevet

:vinke:

Først møkkaforum i morges (trengte jo nesten kart for å finne veien her!), og så har det gått i ett på jobb... Men jeg svinger da innom til slutt!

Høres ut som en finfin helg i hjemtraktene! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...