Gjest Purple Haze Skrevet 1. februar 2011 #5901 Skrevet 1. februar 2011 God morgen Så bra at du syns trening hjelper på både kropp og sinn. Godt når man føler humøret letter litt. Og faktisk så tenkte jeg tanken på hormonenen dine da jeg leste innlegget ditt i går. Ikke sikkert du tenker over det selv, men jeg som følger med her, ser et lite mønster. Vil bare ikke påpeke det over for en hormonell kvinne. Det er jo å be om bråk Jeg syns jo det er smart å skrive ned litt tanker når en går og grubler og bærer på noe. Lettere å sortere i hodet sitt da. Kan gjerne brenne opp det jeg har skrevet ned, men det er noe med å få det ned på papiret. Ha en fin dag
Suzy Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #5902 Skrevet 1. februar 2011 Så bra at du syns trening hjelper på både kropp og sinn. Godt når man føler humøret letter litt. Og faktisk så tenkte jeg tanken på hormonenen dine da jeg leste innlegget ditt i går. Ikke sikkert du tenker over det selv, men jeg som følger med her, ser et lite mønster. Vil bare ikke påpeke det over for en hormonell kvinne. Det er jo å be om bråk Det er lov å hinte frempå altså. Jeg når deg jo ikke Jeg syns jo det er smart å skrive ned litt tanker når en går og grubler og bærer på noe. Lettere å sortere i hodet sitt da. Kan gjerne brenne opp det jeg har skrevet ned, men det er noe med å få det ned på papiret. Det er akkurat det - det hjelper på sorteringen bare å få det ned på papiret også kan jeg heller, som du sier, brenne det etterpå. Dessuten skal jeg hjem til helga og skal samle noen gode venninner til mat og vin på lørdag - og da tror jeg ganske sikkert at jeg kommer til å få luftet hodet litt og få litt hjelp. Det er noe med gode venninner altså. Og jeg er jo alt lysere i humøret i dag
Roadrunner Skrevet 1. februar 2011 #5903 Skrevet 1. februar 2011 Mens jeg derimot, ikke eier takt og tone når det kommer til hormoner, så jeg stuper uti og håper på det beste Det vil jo gjerne gå bra? Eller?
Suzy Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #5904 Skrevet 1. februar 2011 Mens jeg derimot, ikke eier takt og tone når det kommer til hormoner, så jeg stuper uti og håper på det beste Det vil jo gjerne gå bra? Eller? Jeg syns det gikk fint jeg Også tenker jeg på at jeg skal svømme etter jobben og få pannekaker til middag.
Supramundane Skrevet 1. februar 2011 #5905 Skrevet 1. februar 2011 Så deilig at trening kan hjelpe til med å klarne hodet! Merker det samme selv, skolearbeidet ligger igjen hjemme og jeg kobler det helt ut når jeg trener. Litt fordi jeg må konsentrere meg om å få inn nok oksygen..
Gjest Purple Haze Skrevet 1. februar 2011 #5906 Skrevet 1. februar 2011 Godt å høre at du har det bedre i dag! Og venninnehelg kan helt klart hjelpe på å få ryddet litt i tanker og grublerier. Gode venner er bare gull verdt
Roadrunner Skrevet 1. februar 2011 #5907 Skrevet 1. februar 2011 Håper du har hatt en fin svømmeøkt og koser deg med pannekaker! Jeg burde gjøre litt i heimen...
Skravla Skrevet 1. februar 2011 #5908 Skrevet 1. februar 2011 Du får si fra om du vil ha en grublepartner å sortere tingene med.
Suzy Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5909 Skrevet 2. februar 2011 ÅÅhhh.. i dag er det jeg som har t-dag Skikkelig tung i hodet i dag og vet at dagen blir laaang (det hjelper selvsagt ikke). Skal holde foredrag på jobb i dag og er merkelig unervøs, men har vel lært med tiden at det bare er å kjøre pås å får det gå som det går... Det er ting som jeg kan relativt godt og jeg har jobbet skikkelig med det, så det går vel helst bra. Håper å kunne vise sjefen at jeg behersker også dette. Det ville være en fjær i hatten lissom... Svømminga var herlig i går, men jeg ble skikkelig skutt etterpå og bare slepte meg opp trappene hjem. Ble sittende og se på The Pacific før vi tok kvelden og da ble det litt vel sent også. Kjennes slik i dag i allefall. I dag skal jeg på yoga har jeg tenkt. Kommer til å bli en litt "fort" dag på jobben (tiden kommer nok til å fly), så da blir det vel ok å være borte til langt på kveld igjen en dag - og jeg vet jeg får så veldig igjen for det ellers. Og i morra er det jo alt torsdag og jeg skal snart på tur hjemover Takk Skravla! Det kan nok trengs NÅ skal jeg ha
Roadrunner Skrevet 2. februar 2011 #5910 Skrevet 2. februar 2011 Mårnings! Også t-dag midt i uka da gitt... Jeg får vel t-dag i morgen tenker jeg, etter en laaaang dag i dag. Men så langt har det gått greit denne uka, har kommet meg i seng i høvelig tid og fungert ganske greit på dagtid. Deilig! for hjemtur til helga! Det trenger du nok midt i grublingen, godt å treffe datter og venninner!
Suzy Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5911 Skrevet 2. februar 2011 Kommer til å bli utrolig deilig med ei helg i eget hus, tror jeg. Rett og slett.
Gjest Purple Haze Skrevet 2. februar 2011 #5912 Skrevet 2. februar 2011 God morgen Lykke til med foredrag i dag. Det går nok veldig bra, det er jeg overbevist om Kan tenke meg det blir godt med en helg hjemme i eget hus. Få alt litt på avstand og få sortert tanker og følelser
Skravla Skrevet 2. februar 2011 #5913 Skrevet 2. februar 2011 Godt med tur hjemover. Jeg drar oppover på fredag. Håper dagen blir full av både inne og ute.
Roadrunner Skrevet 2. februar 2011 #5914 Skrevet 2. februar 2011 Mer ? Vært litt effektiv i dag jeg, men nå kommer jeg liksom ikke helt igang igjen her...
Suzy Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5915 Skrevet 2. februar 2011 Jeg naila foredrag i dag - det satt som et skudd og folk var med og tok poenget. Veldig kult! Og jeg fikk ros av sjefen - Veldig bra jobba i dag Suz, sa han
Supramundane Skrevet 2. februar 2011 #5916 Skrevet 2. februar 2011 Hurra! Det er så deilig når man nailer sånne ting!
Suzy Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5917 Skrevet 3. februar 2011 (endret) God morgen! Fortsatt ekstremt fornøyd med gårsdagens innsats. Det er moro når man føler man har kontroll og får til ting man har langt litt arbeid i. Kom meg på yoga også og det var den tøffeste timen jeg har vært med på på lenge. Fy flate som vi jobba og sleit! Var helt mørbanka etterpå og skikkelig sliten. Har sovet som en stein i natt i allefall. Men det var deilig. Fytte! Blant annet øvde vi på Chaturanga og det er den absolutt tøffeste stillingen jeg vet! Jeg klarer ikke å holde meg oppe mer enn kanskje tre sekunder på den måten. Ikke sjans! På tide med push up-trening, ble jeg og ei til enige om Nå må jeg ha og si hei rundt omkring Endret 3. februar 2011 av Suzy
Gjest Purple Haze Skrevet 3. februar 2011 #5918 Skrevet 3. februar 2011 Hei Så deilig at du gjorde så god innsats i går at du kan flyte på det i flere dager! Sånt gir virkelig en god følelse Yoga er virkelig tungt altså, selv om mange nok tror det er sånn slappe-av-trening. Den ene gangen jeg hadde en yogatime, var jeg helt ødelagt etterpå. Selvfølgelig var timen før jobb, og jeg holdt på å sovne flere ganger bak kontorpulten Ha en fin torsdagskveld, Suzy
Suzy Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #5919 Skrevet 3. februar 2011 Hei Purple Yoga er definitivt ikke noen avslappende greie nei - nå har jeg akkurat komemt meg på nett igjen etter å ha hatt dagens time. Og nå tror jeg det er slutt på treninga for denne uka altså.. puh... helt vissen i skrotten nå og gleder meg til en kveld i sofakroken, rett og slett. Skal fikse noen småting og stikke herfra tidlig skal jeg også. Hjem og pakke bagen og forberede meg på turen hjemover. Må vel pakke litt romslig så jeg har plass til boblebuksa og slikt tilbake. Og ute er det
Roadrunner Skrevet 3. februar 2011 #5920 Skrevet 3. februar 2011 Herlig med en skikkelig gjennomkjøring! Du er dyktig!! Jeg sliter max med flere øvelser på yogaen, men kjenner da at det tar, og strekker meg så godt jeg kan. Ingen dum trening den yogaen altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå