Gjest Purple Haze Skrevet 12. januar 2011 #5721 Skrevet 12. januar 2011 Grattis med ny jakke Wii tror jeg er morsomt, og er noe jeg kunne tenkt meg også. Spesielt den Wii-fit. Da kunne jeg trimme her hjemme! (Sikkert til stor underholdning for resten av gjengen, men pytt)
Skravla Skrevet 12. januar 2011 #5722 Skrevet 12. januar 2011 Grattis med ny jakke Wii tror jeg er morsomt, og er noe jeg kunne tenkt meg også. Spesielt den Wii-fit. Da kunne jeg trimme her hjemme! (Sikkert til stor underholdning for resten av gjengen, men pytt) Signeres.... minus underholdning for andre.
Suzy Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #5723 Skrevet 13. januar 2011 God morgen! I går kom jeg meg i selg halv elleve og en time ekstra søvn gjør underverker. Mye morsommere å være meg i dag Har reist til jobb i nye jakka, varm og god, med nye lua ppå og nye vottene (julegaver) vært ekstremt fornøyd i dag. Det ble så klart Wii hele ettermiddagen i går. Kjæresten hadde prøvd bordtennis da jeg kom hjem også ble det litt av hvert annet før vi slo golf i noen timer. Det var moro! Først spilte vi minigolf og deretter vanlig gold og tiden fløy fort, men jeg måtte dusje, så vi ga oss i nitiden også så vi litt tv, før jeg var disiplinert og dro meg til sengs. I dag har jeg med meg yogaklær og er litt spent på om jeg kommer til å rekke timen klokka 12 - krysser alt jeg har for det. Vi skal nemlig på åpningen av reiselivsmessa klokka 10 og da må jeg jo være her igjen til halv tolv - senest - men vi satser på at det går. Fortsatt støl fra mandag og trenger å få varmet opp alt på nytt Nå:
Roadrunner Skrevet 13. januar 2011 #5724 Skrevet 13. januar 2011 God morgen! Kos deg på reiselivsmessa
Sauen Shaun Skrevet 13. januar 2011 #5725 Skrevet 13. januar 2011 Håper du koser deg på messe, og at du rekker yogaen.
Suzy Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #5726 Skrevet 13. januar 2011 Håper du koser deg på messe, og at du rekker yogaen. Takk jeg rakk begge deler og begge deler var veldig bra Nå forsøker jeg å få unna meg litt på jobben før jeg stikker hjemover.
Suzy Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #5727 Skrevet 13. januar 2011 Nå bærer det hjemover. Effektiv og livlig dag - og i morra skal jeg lunsje med bestekusina og ha kontoret helt for meg selv
Gjest Purple Haze Skrevet 13. januar 2011 #5728 Skrevet 13. januar 2011 Hei! De Wii-greiene høres veldig morsomt ut. Jeg får mer og mer lyst på det altså!
Suzy Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #5729 Skrevet 14. januar 2011 God fredagsmorgen - og takk og lov at det er fredag! Våknet med dundrende hodepine i dag og like trøtt som hele uka ellers. Gleder meg til å synke dypt ned i sofaen i kveld og ikke minst å sove leeeeenge i morra. Fytterakkern... Savner treningstilbudet hjemme noe helt inderlig akkurat nå. Skjønner ikke hva folk gjør her om de ikke går på ski, for det er jo et stykke til nærmeste treningssenter og alt koster skjorta. Har vurdert Friskis og Svettis faktisk, men de har tilbud bare to ganger i uka her - og det er fader meg ikke stort når man må betale like mye som de som har fler. Sukk. Tror det blir godt med helg jeg nå, så kan jeg få tenkt litt på hvordan jeg skal få til dette. Jeg trenger trening så veldig. Føler meg som ei fleskebolle av dimensjoner og føler kroppen bare råtner under meg uten at jeg får gjort noe. Jeg må egentlig ta tak i alt på en gang her, men jeg kjenner jeg blir sliten bare ved tanken på å ta tak i maten igjen. Jeg vet jo at det nytter å kutte karber, men jeg syns det er skikkelig vanskelig når jeg bor med kjøæresten og det ikke er jeg som står for maten mesteparten av tiden Kanskje jeg bare konstruerer problemer, jeg har jo greid det før, men da var det bare jeg som styrte mat og innkjøp - og da er det mye lettere. Jeg får gruble litt og snakke litt med kjæresten. Jeg trenger rett og slett støtte på det om jeg skal gjøre det - og det betyr ikke at han skal måtte hjelpe meg eller kutte ut noe, men at han må ta hensyn til at jeg ikke skal ha ris, pasta eller potet og at jeg trenger et alternativ (og at jeg ikke trenger å bli tullet med når jeg må velge vekk ting, for jeg syns det er vanskelig nok som jeg gjør). Vi får se... nå sitter jeg og surfer på Fedon her. Mye produkter etterhvert ser jeg, som kanskje kan hjelpe til? Men nå må jeg ha mer kaffe og slutte å surve, tror jeg
Suzy Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #5730 Skrevet 14. januar 2011 Og Wii er fortsatt morsomt, men bør spilles med to - for det er ikke så gøy alene altså.
Sauen Shaun Skrevet 14. januar 2011 #5731 Skrevet 14. januar 2011 Høres virkelig ut som du trenger en god helg nå ja. Med hvile, Wii og gode samtaler. Fedon er ikke dumt å tenke nærmere på. Har begynt å studere det han skriver jeg også. Svogeren min, som er sykelige overvektig, har nå begynt å legge om til Fedon-kost. Og jeg håper av hele mitt hjerte at det hjelper ham.
Gjest Purple Haze Skrevet 14. januar 2011 #5732 Skrevet 14. januar 2011 Hei Jeg følger Fedon nå, og det kan virkelig anbefales om man vil leve lavkarbo. Det er ganske lett å kombinere med kosten til resten av husholdningen også. Det er jo et mye større spekter av matvarer å velge i, enn på de mer strenge diettene. Vraktendenser her i dag også, så nå var det jammen godt med helg! God helg, Suzy
Gjest Purple Haze Skrevet 15. januar 2011 #5733 Skrevet 15. januar 2011 God lørdag! Håper du har fått sovet skikkelig ut i dag
Sauen Shaun Skrevet 15. januar 2011 #5734 Skrevet 15. januar 2011 *serverer kaffe i termokopp, slik at den er varm når tigern våkner*
Roadrunner Skrevet 15. januar 2011 #5735 Skrevet 15. januar 2011 Håper du har en fin helg, Suzy! Serverer litt på lørdagskvelden
Suzy Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #5736 Skrevet 15. januar 2011 Hei søte damer! Jeg fikk sovet skikkelig ut i dag ja. Ramlet i seng omtrent akkurat klokka tolv og sov tvers gjennom til klokka ti. Herlig og skikkelig nødvendig. I dag har jeg vasket bad, handlet vin, kokt chili con carne fra bunnen og laget hjemmelaget potetmos - og føler meg flink og flitting som bare det. På toppen av det hele fant jeg Wii active på tilbud til 99 kroner i en butikk, så i morra skal jeg teste. Spennende! Ingen planer annet enn å ta meg av tv'n i kveld og det blir fint det. Har vin i glasset og er mett i magen
Roadrunner Skrevet 15. januar 2011 #5738 Skrevet 15. januar 2011 Høres ut som en fin lørdag og en finfin lørdagskveld!
Gjest Purple Haze Skrevet 15. januar 2011 #5739 Skrevet 15. januar 2011 Vi har visst ganske lik lørdagskveld, Suzy. Håper du koser deg like mye som jeg gjør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå