Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

:forkjola:

Der har du meg i dag....

Har bøttet nedpå Kan Jang i store mengder, drukket mye og drukket varmt, men nix. I dag klarte jeg bare ikke å gå på jobb. Sliten etter å ha spist frokost og skrevet noen setninger her, så da er det ikke mye poeng i å pine seg til jobben. MEN jeg har dårlig samvittighet fordi jeg vet at det blir mye på de andre i dag... :sukk:

Gikk på trening i går, mn ble helt på felgen etter 30 minutter med mage ryggtrening og da erman vel ikke i form nei....

Tilbrakte kvelden hos kjæresten og det var bare deilig. Da trodde jeg nesten at jeg var helt frisk og fin igjen, men det var nok ikke helt sånn. Bare armkroken hans som har healervirkning, antar jeg :rødme:

Nå må jeg finne sofaen litt og hvile så jeg orker å tømme oppvaskmaskina og pusse tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Prinsæssa

God bedring! Er ikke i kjempeform selv heller, bestemte meg for å droppe trening i går, men i dag må jeg igjen altså. Har håp om å fordrive det, men det spørs da.

Hadde ikke vært vondt med en healerarmkrok akkurat, litt misunnelig på den, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk...hørtes himmelsk ut med en varm armkrok! :hjerte:

Jeg instruerer spinning ja og jeg fyller 37 ganske straks, så jeg syns absolutt ikke du er for gammel. Må bare innrømme atjeg ikke tenker over alderen min i det hele tatt i den sammenhengen - er mer opptatt av å prestere og oppmuntre de som er med på timene mine.

Jeg har instruert i fire år nå - tror jeg... (senil) og det er veldig gøy. Prøv det da vel!

Vi er på samme alder vi da! :)

Ja, det er jo bare tull å henge seg opp i det med alder. Men som sagt, har ikke for vane å gjøre det. ;)

Du synes det er gøy ja, så bra. Jeg liker høy puls-timer, jeg.

Jeg skal mote meg opp, og høre litt om ståa, om det er ledige plasser og sånt.

God bedring, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armkroken er stas - har bedt ham på fårikål i dag, så det blir kanskje enda litt mer arm..? :sjenert:

Snørra renner og jeg er svett og sliten hele tiden. Begynner å tvile på at jeg kommer meg på jobb i morgen heller.. Sukk.. det er så kjett, men er man dårlig så er man det. Får bare stå opp tidlig i morgen også og kjenne etter :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... her sitter jeg i dag også :forkjola:

Kjedelig å ikke være på jobb, kjedelig å føle at jeg gjør det vanskelig for de andre på jobben, kjedelig å ikke kunne kline med kjæresten (redd for å smitte ham og) og kjedelig å ikke kunne trene. :sukk: Sukk...

Satser på at jeg er i farta igjen i morra, men i dag blir det vel mest sånn... :veslejenta:

Emilie:

Syns helt klart du må spørre på senteret du går. De trenger sikkert stadig flere instruktører og det er skikkelig moro :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb igjen i dag, men kun med samvittighet som motor. Helt svett av å sykle fem minutter til jobben, sette på kaffe og slå på pc'n... sukk... :forkjola:

Håper virkelig det kommer til å bli ei stille helg, for jeg kunne egentlig trengt den til å bli helt bra og ikke til å jobbe.

Kjæresten skal i datterens konfirmasjon i helga og jeg tror han gruer litt for det. Han og eksen har ikke snakket sammen på ett år og det er rimelig spent stemning mellom dem (og familiene), for å si det sånn. Jeg syns det er håpløst tåpelig og at de faktisk bare er nødt til å ta seg sammen og kommunisere for ungenes skyld, men jeg kommer ikke langt med det - foreløpig.

Jeg skal heldigvis jobbe, så jeg har en god unnskyldning - uansett så ville ikke datteren at den nye kjæresten til mora skulle være med og da syns jeg det er like greit at ikke jeg er med heller - sjøl om hun syntes jeg kunne komme.

Morens nye er min kjærestes tidligere bestekamerat - og det er bakgrunnen for hele konflikten. Jeg syns vel igrunnen det er greit å slippe å bli involvert i dramatikken. Dette er ting som har skjedd før jeg kom inn i bildet og da er jeg like fornøyd utenfor. Føler med ham, men mener også at han håndterer ting litt dumt - og det sier jeg.

Vel, de får bare finne ut av det.

Jeg fant uansett gave tilslutt - smykkeskrin - så får vi håpe hun blir fornøyd med det.

Natt til i dag sov kjæresten hos meg og i kveld skal jeg være hos ham. Det er så fantistisk stas å ha ham så nær og kunne være sammen.... Venninna mi ringte i går og jeg satt i sofaen og skravlet med henne, mens han satt på pc'n og fikset noe småtteri og det var så hverdagslig, avslappet og fint. Jeg er bare :nigo: om dagen.

Åh, nå smakte det godt med :kaffe:

Får vel begynne å rydde i mailen min. Det hoper seg fort opp etter et par dager.

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prinsæssa

God fredag!

Ikke sant det hadde vært greit om alle folk bare kunne oppføre seg sivilisert og ordentlig? Familiestyr er noe herk noen ganger. Bra du bare lener deg tilbake og lar dem styre på...

Og så gidder jeg ikke å være misunnelig på deg, :fnise: men det høres jo ut som du og kjæresten har det bra om dagen! Herlig!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: - hopper litt her også jeg.

Det er synd på ungene når de havner i sånne konflikter.

For selv om de voksne ofte må svelge kamelene mothårs (det er ikke alltid like behagelig) - er de som regel begge glade i ungene sine - og må bare få til en viss form for kommunikasjon.

(Selv om jeg godt skjønner at barna ikke alltid ønsker foreldrenes nye inn i en del settinger)

:nigo: - og for en strålende smily :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: - og for en strålende smily :ler:

Ja den likt jeg og :nigo:

Det er fruktelig dumt når foreldrene blir så uvenner over et brudd som de har blitt og det faktisk går utover ungene. Jeg skjønner at han ble såret og sint - og at han sikkert har mest lyst til å hoppe på henne til hun slutter å pipe, men det nytter liksom ikke når man har barn. Det er store unger og de skjønner mye, men nettopp derfor blir det utrolig unødig at unger skal måtte bekymre seg for om foreldrene begynner full krig på en dag som skal være deres dag.

(Tror du jeg har holdt denne talen et par ganger... :roll:)

Men de er jo ikke meg - og jeg kan ikke få dem til å reagere slik jeg ville gjort. Jeg kan bare si til ham hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har sagt det noen ganger ja ...

Og det er vel mange av oss som gjerne kunne kaldkvelt/kjølhalt eller karnøflet exen (og ofte med god grunn :sjenert:) - men det er ikke barnas feil - og de burde helt opplagt slippe å bekymre seg for full krig på sånne dager.

Men - du kan ikke gjøre annet enn å repetere tale - og håpe at ting går inn. Vi kan ikke forandre andre - men det er ikke grunn nok til å ikke fortsette å prøve å få dem til å innse at ungene er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie:

Syns helt klart du må spørre på senteret du går. De trenger sikkert stadig flere instruktører og det er skikkelig moro :tommel:

Takk for oppmuntringen! :)

Til uka blir det infomøte og prøvetime. :redd: Men hva er det de sier; 80-90 % av alle valgene vi tar er basert på frykt. Normalt sett ville jeg ha feiga ut, fordi jeg var skitredd. Men ikke denne gangen, jeg fikser det sikkert like bra som de andre! :trene:

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie: Du fikser det - garantert - og etterpå kan du fornøyd konstatere at du gjorde til tross for at du var redd :fnise:

Jeg er på helgevakt i dag og syns det er KJIPT!

Haaater å jobbe helg. Ikke bare er det skikkelig kjett å bruke tid osm jeg ellers kunne tenkt meg å ha fri på å jobbe, men det er alltid så mye mer å gjøre enn det er på vanlige ukedager. Har vært hele byen rundt i dag har jkeg på følelsen av - også har jeg fått en så "ta det om du rekker det" beskjed og det hater jeg, for jeg har ikke samvittighet til å ikke prøve å rekke og da blir det stress... :sukk:

Dessuten er arbeidstida dum, egentlig fra 11- 18, men i dag blir det mer fra 12 -19, og jeg er litt sliten etter sjukeuka. Nei nå skal jeg gi meg med å surve, for det hjelper i allefall ikke på noe vis. Får vel bare ta meg sammen og jobbe på. Det er roligere i morgen i det minste.

Har skaffet meg nøklekort til treningssenteret - endelig - og skal jammen meg komme meg dit i morra. Hadde trengt å trene gjennom styrkeprogrammet mitt og sykle gjennom det nye sykkelprogrammet, men vi får se hva jeg rekker midt på en arbeidsdag.

Nå er jeg sliten. Savner kjæresten også - og tenker på hvordan det kommer til å gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg her og knatrer og skriver så det bare spruter av meg. Skal på kino i kveld med venninna mi - og døtrene våre - så nå må jeg bare bli ferdig i skikkelig tid.

Kom meg innom trening i dag og er veldig stolt av det. Rakk ikke å sykle gjennom programmet mitt, men får vel bare "wing it" i morra også. Rakk å trene gjennom styrke og det er jeg fornøyd med, for jeg har nemlig skulket unna styrketreninga mi lenge. Har et todelt kjapt program så det er bare tull å ikke dra gjennom det flere ganger i uka, men det har bare ikke blitt sånn git. Hadde tenkt å få det til i uka som var, men da var jeg jo sjuk :sukk:

Meldte kjæresten i dag tidlig og ønsket ham lykke til - og formante ham til å heve seg over alle respektløse mennesker. Spent på hvordan det har gått må jeg si. Han kommer nok innom en tur når han kommer opp igjen, så får jeg høre. Veldig, veldig spent.

I morgen har han sin første dag i ny jobb. Jeg håper så inderlig han kommer til å trives. Jeg tror det, men man vet jo ikke. Det er så fint å ha ham her og jeg vil bare at alt skal være så bra som mulig for ham - alt som ikke er meg og er utenfor min kontroll altså. Vi får bare se.

Åh jeg er glad jeg avspaserer fredag (ettersom jeg jobber helg i dag). Det kommer til å bli godt. Sliten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Ikke våken enda. Feilberegnet noe alldeles grusomt og var på jobb for tidlig. Tenk å være så dum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg synes ikke komme for tidlig er så dumt jeg - for da kan jeg med god samvittighet gå tidlig også. Men har du ikke mulighet til det er det jo kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Prinsæssa

:fnise:

Enn å gjøre en sånn tabbe a gitt!

Jeg må innrømme at dette er den beste mandagsmorgenen jeg har hatt på lenge, så jeg deler gjerne litt energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Har våknet litt nå, så nå kan jeg forklare litt bedre. Jeg pleier å steke meg omelett eller noe annet på morgenen, men i dag så hadde jeg bare lyst på All Bran og kesam og det gikk utrolig mye fortere å tilberede enn omelett gitt :gjeiper: - ergo var jeg klar for jobb en halvtime før jeg hadde tenkt og ettersom det er enda teitere å sitte hjemme og glo i veggen, enn å dra hit og begynne... ja da dro jeg hit.

Teoretisk sett har jeg mulighet til å gå tidligere - i praksis blir det sjelden sånn... men i dag skal jeg virkelig prøve, for jeg har tenkt å rekke å få i meg middag før trening i dag - og da må jeg hjem tidlig så den rekker å søkke ned før jeg skal streve.

I kveld er det sykkel igjen og jeg gleder meg. Det er ikke veldig godt vær i dag, så da er det håp om at utesyklistene trekker inn til meg igjen og blir med på spinn. Tror programmet mitt er ganske ålreit også, så det blir spennende å prøve det ut på noen.

Konfirmasjonen hadde gått bra og kjæresten kom trøtt men ganske fornøyd innom på vei hjem i går. Han konstaterte at han igrunnen syntes eksen var blit stusselig og slett ikke så godt ut lenger "Hun er jo dradd i ansiktet og ser gammal ut jo!" Ganske klassisk opplevelse av å være over noen, tror jeg :ler:

Godt helga fra helvete er over. Neste helg skal vi på tur med noen venner og det blir kos.

Nå har jeg nisykla bort på Elkjøp og reservert et fryseskap. Har supertilbud på Whirlpool i dag - bare 2700 for et veldig ålreit fryseskap, men jeg har jo ingen penger, så mamma har tilbudt meg å låne meg summen og gi meg litt av det i bursdagsgave (fyller år først i oktober) og jeg sa jublende ja, sjøl om jeg egentlig ikke burde. Jeg skylder pappa 2.500 også nemlig. Så dumt å låne når man ikke har nok til å få det til å gå rundt uansett - når jo aldri igjen meg sjøl... Men jeg trenger fryser. Det teite med å ha dårlig råd er at man ikek har råd til å være sparsommelig heller. For når det er halv pris på kjøttdeig, så har jeg ikke noe sted å fryse den ned. Og når det er halv pris på frossengrønnsaker, så har jeg ikke noe sted å oppbevare den - og når jeg får elgkjøttet til høsten, ja så har jeg ikke noe sted å ha det heller! Så dette gjør jeg.

Og nå må jeg visst ta meg sammen og jobbe litt mer. Puh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Suzy!

Tusen takk for god hilsen i dagboken min. Det varmer med noen virtuelle klemmer av og til. :)

Syns det var fornuftig å investere i et fryseskap jeg. Å kunne fryse rester og mat man kjøper på tilbud åpner for å spare utrolig mye. Jeg har blitt litt flinkere til det etterhvert, og nå har vi i en hel uke levd på mat fra fryseren. Og det har ikke vært mat til å kimse av heller, det har vært sunn og ordentlig middag. Alt fra kyllingfileter, grønsaker og kotletter til fiskepinner. I tillegg pleier vi å fryse litt bær, det er alltid herlig å dra opp litt blåbær og tine, ikke like godt som nyplukket, men med litt melk på så gjør det susen!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...