Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Anbefalte innlegg

Spennende med eventuelle jobbmuligheter (nå har du alle fall tatt det første steget) og husplaner :hoppe: Det kan jo gå veldig fint hvis dere har kjøreregler som fungerer for begge parter.

Mai er jo ikke lenge til :) Så flott at det ble fremskyndet :)

Håper du er i bedre form i morgen :klemmer:

:Nikke: Var innom Adecco i dag, og de skal prøve å finne noe til meg. Håper på å begynne så smått med noe iallfall, nesten hva som helst. :jepp: Ellers må jeg kansje gå innom noen butikker og ta med cv-en min og spørre om de trenger jobb ... :sjenert:

Ja, veldig spent på barnehagen til S! :biggrin:

:klemmer:

Tror ikke barnehagen lot S begynne tidligere bare for å være snill, enten så har de plass elle så har de ikke plass. Og siden de har plass tjener de jo penger på at han begynner tidligere, så ville ikke hatt noe dårlig samvittigheter overfor barnehagen iallfall!

Nei, du sier noe der. Det eneste er at jeg blir litt betenkelig, tenk om de tar i mot han selv om de ikke har nok voksne i forhold til barn? Hm, de må jo ta godt vare på S ...

Nei, jeg skal ikke ha dårlig samvittighet for barnehagen, det er bare den samvittigheten min som blir litt overdrevet av og til ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skjer det ting, både barnehageplass, Adeccomuligheter, hustanker og flyttende mødre :hoppe: Ser jo ut som dere er på gang mot en slik hverdag du ønsker deg nå, Knøttet :)

D storkoser seg på turn, men det kan jo være at man trenger litt tid til å venne seg til det, kanskje spesielt siden S ikke er vane med så mange barn samlet på et sted?

Håper du har det bra om dagen, og at hodepinen er borte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite innlegg på bloggen min nå. ;)

Her går livet som vanlig, S løper rundt, vi prøver å følge etter og i tillegg ha tid til alt annet som skal gjøres. :fnise:

I dag var jeg hos Adecco, som virket positive og hyggelige. De skulle se hva de får til, om jeg så må begynne med matvarebutikker i starten. Akkurat nå er jeg lei av å ikke jobbe og vil ta det meste av jobb, så det er greit, det. Jeg vil bare begynne i noe snart! :kjefte:

Det er så nydelig vær her for tida, strålende sol og det varmer faktisk litt også! :biggrin: Så i dag var jeg sprek og gikk til byen og hjem igjen. Det ble faktisk så varmt at jeg måtte åpne jakka for å ikke smelte bort. Deilig og vårlig vær! :sol:

Jeg gleder meg til fredag, for da skal jeg til Oslo! :biggrin: Hovedgrunnen er at jeg skal bli behandlet av homeopatstudenter, blant annet ei venninne. Spennende om det fungerer da, og hva jeg må fortelle om meg selv og sånt, skremmende ... Så skal jeg overnatte hos nevnt venninne, gå i byen, møte venner og bare kose meg! Planen er hittil fra fredag til lørdag, men vi får se om jeg blir til søndag, spørs hva mannen sier og hun jeg skal overnatte hos ... ;)

S er så utrolig hermete for tida, vi kan nesten ikke si noe som helst før han hermer etter oss. :fnise: Han har sagt alt mulig i dag: tall, ukedager, "natt natt", "du da", "hei", "hallo", "æsj" osv osv osv. ;) Det søteste er når jeg sier "god natt" og han svarer "natt natt". :rødme:

Kjempemorsomt med gutt som begynner å snakke, og som lærer så utrolig fort! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker mer positiv og optimistisk nå, Knøttet. Så bra :hoppe:

Håper du får en jobb snart, skulle tro det var gode muligheter for det.

Så flink S er da. Moro når de jabber i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Var innom Adecco i dag, og de skal prøve å finne noe til meg. Håper på å begynne så smått med noe iallfall, nesten hva som helst. :jepp: Ellers må jeg kansje gå innom noen butikker og ta med cv-en min og spørre om de trenger jobb ... :sjenert:

Så bra det ser ut som de kan hjelpe deg :) Prøvde sistnevnte når jeg var student jeg, gikk en runde på noen kjøpesenter og leverte søknader på omtrent alle butikkene. Prøvde å snakke med daglig leder, men lot seg ikke gjøre mange plassene akkurat når jeg var innom. Men fikk faktisk 3-4 telefoner og to jobbtilbud :)

(Men å jobbe på klesbutikk var lite økonomisk for meg altså, ble jo så fristet av alt i butikken at lønnen forsvant fort :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Koselig å lese her inne nå - ting ordner seg for snille jenter, vettu ;)

Høres ut som en hyggelig helg! Skal jo bli så fint vær også :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker mer positiv og optimistisk nå, Knøttet. Så bra :hoppe:

Håper du får en jobb snart, skulle tro det var gode muligheter for det.

Så flink S er da. Moro når de jabber i vei :)

Håper jeg også, den som lever får se ... ;)

Så bra det ser ut som de kan hjelpe deg :) Prøvde sistnevnte når jeg var student jeg, gikk en runde på noen kjøpesenter og leverte søknader på omtrent alle butikkene. Prøvde å snakke med daglig leder, men lot seg ikke gjøre mange plassene akkurat når jeg var innom. Men fikk faktisk 3-4 telefoner og to jobbtilbud :)

(Men å jobbe på klesbutikk var lite økonomisk for meg altså, ble jo så fristet av alt i butikken at lønnen forsvant fort :fnise: )

Jeg må nok ta meg en tur med cv og godt mot innom butikker jeg kunne tenkt meg å jobbe i, vi får se. Hater å gjøre slike ting, føler meg så dum ... :sjenert:

Hehe ... Lønner seg å jobbe i en butikk man ikke blir alt for fristet. ;)

:hallo:

Koselig å lese her inne nå - ting ordner seg for snille jenter, vettu ;)

Høres ut som en hyggelig helg! Skal jo bli så fint vær også :sol:

Håper iallfall det .. ;)

Ble ikke så mye sol, men hadde ei koselig helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg skikkelig i Oslo i helga, til tross for at tingene ikke ble helt som de skulle. På formiddagen på fredag gikk jeg og ei veninne rundt, innom butikkene vi liker, spiste lunch, var på kafé osv. Så skulle jeg ha time hos homeopatklassen hennes, var rånervøs! Ble spurt om alt mulig rart, så nå har jeg fått navnet på et middel jeg skal prøve ut, spennende! På kvelden skulle venninna mi noen skoleting, så da skulle jeg møte en kamerat, men han var syk så da ble jeg gående alene. Heldigvis fikk venninna mi tidligere fri, så vi gikk ut og tok oss et glass vin. :) Jeg fikk vite at S hadde blitt syk, han hadde skikkelig oppkast og mannen var rimelig fortvilt. Nå er jeg lei av sykdom her i familien, håper det går fort over!

På lørdag spiste jeg og venninna frokost på Kaffebrenneriet, kjempekoselig og kjempegod "mat" og kaffe. :) Så gikk jeg til byen og møtte ei venninne jeg ikke har sett på mange år, vi tuslet i byen,gikk på kafé på Bislett og fant ut at vi skulle se Vigelandsparken, siden jeg ikke var sikker på om jeg har vært der før. :rodme: Etterpå møtte jeg en venn som hadde vært i Bærum for å hente bil til broren sin, så møtte vi venninna mi igjen og spiste på Peppe´s. Kom hjem i går kveld, sliten men fornøyd, til et sykdomspreget hus ... Heldigvis har ikke mannen blitt smittet, håper ikke vi blir det heller.

I natt våknet S flere ganger og ville drikke, noe som resulterte i at han kastet opp. Stakkars gutten vår ... Mannen fikk sove litt utover morningen i dag, siden jeg har vært i Oslo og sovet ut der og han har tatt vare på gutten vår alene. I går hadde S 39.2 i feber, men i dag hadde han bare 38, heldigvis. :) Men han har vært i så varierende form i dag, han var tidvis så slapp at vi ikke kjente han igjen, han bruker aldri å være så slapp at han nesten blir apatisk. Sovet mye mer har han også gjort, sovnet i fanget vårt og på gulvet flere ganger. Så vi tok turen til legevakta, hvor vi måtte vente 1 1/2 time, til tross for at vi hadde time halv ett! :kjefte: Legen beklaget seg veldig da vi kom inn, for det var gjort en feil og vi skulle ikke ventet så lenge. S var heldigvis ikke dehydrert, selv om han kastet opp nesten hver gang han har drukket. Så vi fikk oppskriften på en blanding (GEM) som du får kjøpt på apoteket som skal stoppe oppkast. Så nå gir vi S blandingen med skje for at han ikke skal drikke for mye av gangen, og heldigvis har han litt mer matlyst også, mannen har fått i han noen biter brødskive. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt det veldig koselig i Oslo :)

Får håpe formen til S kommer seg fort. Dere har jo vært så mye syke alle tre, stakkars :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt det veldig koselig i Oslo :)

Får håpe formen til S kommer seg fort. Dere har jo vært så mye syke alle tre, stakkars :kose:

:Nikke: Veldig koselig helg i Oslo, og herlig å ha litt fri! :biggrin:

S er heldigvis bedre i dag, håper det ikke blir verre igjen heller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S er mye bedre form i dag, han har ikke feber og er nesten så hyper som han bruker å være, bare litt ekstra sytete. Dessverre har han fått skikkelig diare nå da, håper det går over fort, stakkar.

I dag har ikke jeg følt meg helt topp ... Det startet med at jeg følte meg veldig slapp, så slapp at jeg måtte sette meg ned og etterhvert legge meg ned. Så ble jeg småkvalm. :spy: Det har gått litt opp og ned, men jeg har tilbrakt mesteparten av ettermiddagen med å ligge. Greide å karre meg opp etter at S la seg, og tok en dusj og fikk endelig i meg litt mat og drikke. Har ikke kastet opp eller noe, men føler meg litt småkvalm fortsatt ... Håper virkelig ikke jeg blir dårlig heller, jeg hater virkelig å kaste opp. :sukk:

Har jo nettopp hatt mensen også, så jeg er vel neppe gravid ... For selv om mensen man får på hormonprevensjon er vel "jukse"mensen, men man får den vel selv om man skulle bli gravid? :vetikke:

Nå sitter jeg under dyna i sofaen i stua, eneste som mangler nå er å overbevise mannen om å dra på butikken og kjøpe Cola ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig helg! Selv om sola glimret med sitt fravær på søndag :kjefte: Hva synes du om Frognerparken? :)

Kjedelig med sykdom igjen - vi har det sånn her, vi også. Håper S snart blir frisk, sånn kvalmestillende blanding var lurt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig helg! Selv om sola glimret med sitt fravær på søndag :kjefte: Hva synes du om Frognerparken? :)

Kjedelig med sykdom igjen - vi har det sånn her, vi også. Håper S snart blir frisk, sånn kvalmestillende blanding var lurt! :jepp:

:Nikke: super helg i Oslo! :biggrin: Var ikke så mye sol på lørdagen heller, dessverre, men hadde derimot snø! :dåne: Frognerparken var fin, morsomt å gå å kikke. :)

Veldig kjedelig med sykdom, er lei nå! :kjefte: S er i mye bedre form, bare litt sutrete og har ikke så mye matlyst enda. Han og pappaen tok en tur til farmor nå, drittlei av å bare gå inne helt siden lørdag ... Jeg føler meg heldigvis litt bedre selv, men i natt våknet jeg en del ganger og var kvalm og måtte skifte sovestilling ørten ganger ... Merkelig nok har jeg ikke kastet opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, synes dere har vært nok syk nå. :klemmer:

Så koselig at du hadde en fin helg i Oslo. Vigelandsparken er jo veldig flott.

Nå er det vel ikke lenge til moren din flytter heller? Jeg tror dere får en fin vår foran dere, krysser alt jeg har for at hvertfall en av dere er i jobb snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dårligere utover kvelden i går, så det endte med at jeg sovnet i sofaen og da jeg våknet krabbet jeg meg i seng. Våknet mange ganger om natta og følte meg kvalm, forandret stilling og sov videre. Merkelig at jeg er kvalm men ikke kaster opp, men for all del- fornøyd med å slippe å kaste opp jeg, altså! Da jeg våknet i dag følte jeg meg dårlig, men da jeg fikk sove litt lengre og fikk litt tid på meg så ble jeg bedre og greide å stå opp. Men nå er jeg dårlig i magen da, hurra ... :roll: Nå er mannen og S hos farmor, og jeg slapper av under dyna mi med Cola, MacBooken og tv. :) Jeg må bare være frisk i morgen, for da skal mannen kjøre oppover og hente mamma, som skal flytte hit. Føler meg jo betydelig bedre nå, så håper det går bra, tross at formen gikk veldig opp og ned i går også ...

Uff, nå syter jeg masse her! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:Nikke: super helg i Oslo! :biggrin: Var ikke så mye sol på lørdagen heller, dessverre, men hadde derimot snø! :dåne: Frognerparken var fin, morsomt å gå å kikke. :)

Veldig kjedelig med sykdom, er lei nå! :kjefte: S er i mye bedre form, bare litt sutrete og har ikke så mye matlyst enda. Han og pappaen tok en tur til farmor nå, drittlei av å bare gå inne helt siden lørdag ... Jeg føler meg heldigvis litt bedre selv, men i natt våknet jeg en del ganger og var kvalm og måtte skifte sovestilling ørten ganger ... Merkelig nok har jeg ikke kastet opp. :)

Jeg mente lørdag! :klaske: På søndag VAR det jo faktisk ålreit vær, i hvert fall på ettermiddagen ...

Håper ikke du også blir syk nå, da - round and round it goes ... :sukk:

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å sutre litt når man er syk :klemmer: Får håpe formen blir bedre!

:)

God bedring :klem:

Takk. :)

God bedring!!!!

Takk. :)

Jeg mente lørdag! :klaske: På søndag VAR det jo faktisk ålreit vær, i hvert fall på ettermiddagen ...

Håper ikke du også blir syk nå, da - round and round it goes ... :sukk:

God bedring! :klem:

joa, jeg ble syk, jeg. Men jeg slapp å kaste opp, da, jeg var bare veldig kvalm og dårlig ellers ... :roll:

Takk. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...