Lady Lovelylocks Skrevet 29. oktober 2009 #61 Skrevet 29. oktober 2009 http://www.comfortinn.com/hotel-new_york-new_york-NY325 Bodde her sist gsng, og skal bo der igjen i februar. Lå like ved Times Square. Eneste minuset var fokosten og frokossalen.
gard Skrevet 30. oktober 2009 #62 Skrevet 30. oktober 2009 Vi skal også til NY i februar. Gleder meg masse. Sitter og ser etter hotell nå. Noen å anbefale? Det spørs helt hva du ønsker å betale. Se denne artikkelen fra DinSide der de påpeker at man ikke trenger å bo på Manhattan - hotellet som beskrives her ligger rett ved siden av det hotellet som kona og jeg bodde på sist og det er et helt greit område å bo i. Her er mitt reisebrev med beskrivelse av hotellet som vi brukte: http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm
Siiw Skrevet 1. november 2009 #63 Skrevet 1. november 2009 (endret) .... Endret 23. januar 2010 av Siiw
Purple Basil Skrevet 21. november 2009 #64 Skrevet 21. november 2009 Lurer på hvordan man kan bestille Sex and the City-turen. Må man gjøre det gjennom nett, på hotellet eller finnes det boder i byer? Woodbury Common, finnes det egne turer dit? Noen som vil skrive en liten guide?
Mischa Skrevet 25. november 2009 #65 Skrevet 25. november 2009 Lurer på hvordan man kan bestille Sex and the City-turen. Må man gjøre det gjennom nett, på hotellet eller finnes det boder i byer? Woodbury Common, finnes det egne turer dit? Noen som vil skrive en liten guide? Du kan hvertfall gjøre det på nett, eks. nyc.com
Purple Basil Skrevet 11. desember 2009 #66 Skrevet 11. desember 2009 (endret) Lurer på om noen vet om man kan rekke å bytte fra terminal 3 på Heathrow til terminal 5 på to og en halv time? Da tenker jeg på om man evt. må hente bagasje og sjekke den inn på nytt i den andre terminalen. (Vi reiser først med Virgin fra NY og bytter til BA i London) Noen som vet? Virgin har byttet flytidene sine, det har gjort sånn at vi får dårligere tid. Irriterende! Endret 11. desember 2009 av josefin88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå