Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

å!! nå får jeg lyst å bestillemeg reise til New York!! :-) Er det dyrt??

God tur, thePink:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
å!! nå får jeg lyst å bestillemeg reise til New York!! :-) Er det dyrt??

God tur, thePink:)

Jeg og! :ler:

Skrevet

Vi bestillte turen i sommer. Da betalte vi litt over 7000kr for to personer t/r. Nå er det jo nyttårssalg også. Regner med at det blir litt shopping da ja ;)

Skrevet
Vi bestillte turen i sommer. Da betalte vi litt over 7000kr for to personer t/r. Nå er det jo nyttårssalg også. Regner med at det blir litt shopping da ja ;)

Med eller uten hotel?

Skrevet

Det er uten hotell. Ble ca 14000 tilsammen. Hotell rett ved Times Square. Ser bra ut iallfall. Syns ikke 7000 pr pers er så ille jeg. Blir borte en uke.

Skrevet

New York-turene deres har akkurat blitt vesentlig dyrere, pga den dyre dollaren. Men sånt kan jo svinge tilbake igjen også, så det nytter ikke å tenke så mye på det. Men man bør legge inn litt slingringsmonn på den økonomiske biten. New York er fantastisk, har vært der tre ganger og vil tilbake :jepp:

Skrevet
Det er uten hotell. Ble ca 14000 tilsammen. Hotell rett ved Times Square. Ser bra ut iallfall. Syns ikke 7000 pr pers er så ille jeg. Blir borte en uke.

Ca det samme som vi betalte.. jeg synes heller ikke det er så verst.

Skrevet
New York-turene deres har akkurat blitt vesentlig dyrere, pga den dyre dollaren. Men sånt kan jo svinge tilbake igjen også, så det nytter ikke å tenke så mye på det. Men man bør legge inn litt slingringsmonn på den økonomiske biten. New York er fantastisk, har vært der tre ganger og vil tilbake :jepp:

Men så lenge det er billigere enn her hjemme og salg i tillegg så regner jeg med at det skal gå bra. Vi klarer oss nok ;)

Endelig skal ferie- og skattepengene få bein og gå på..

Men hvordan er det med tips? Noen som kan fortelle meg?

Skrevet
Men hvordan er det med tips? Noen som kan fortelle meg?

Tips om hva da?

Skrevet

Tips, ekstra penger til feks. servitører..

Skrevet
Tips, ekstra penger til feks. servitører..

Det er vanlig å gi minst 15% tips. Men ofte så er tipsen allerede regnet med, spesielt på restauranter. Det kan du evt. se på regningen.

Skrevet

Ok. Takk for svar, og godt nyttår..

Hjelp! Idag reiser jeg :sjokkert:

Skrevet
Ok. Takk for svar, og godt nyttår..

Hjelp! Idag reiser jeg :sjokkert:

Bare hyggelig! Godt nytt år til deg og.

God tur igjen!

• 9 måneder senere...
Skrevet

NY turen var så bra at jeg skal dit igjen. Idag kjøpte jeg billetter. Reiser i februar, og gleder meg kjempemasse :)

Skrevet

Har bestilt NY tur til juni 2010 :D gleder meg som en unge :hoppe:

Skrevet

Jeg skal i bryllup i New York i juni :D

Skrevet

Jeg melder meg på denne tråden, siden jeg skal til New York i november. Takk for mange gode tips!

• 4 uker senere...
Gjest Revenka
Skrevet

Vi skal også til NY i februar. Gleder meg masse. Sitter og ser etter hotell nå. Noen å anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...