Gå til innhold

Så han hadde sex med en annen


Gjest Gjest_trist_*

Anbefalte innlegg

Sikker på at han drev og dunket pikken i henne bakfra med vilje? Kan jo være at han bare bøyde seg over henne for å hjelpe til å finne ørepynten hun mistet og samtidig mistet buksa ned på knærne, han hadde tilfeldigvis reisning og den bare skled inn i henne ved et uhell?

Nettopp!!

Helt håpløst med folk som alltid skal tenke det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobilian
Sikker på at han drev og dunket pikken i henne bakfra med vilje? Kan jo være at han bare bøyde seg over henne for å hjelpe til å finne ørepynten hun mistet og samtidig mistet buksa ned på knærne, han hadde tilfeldigvis reisning og den bare skled inn i henne ved et uhell?

***

Fj.nisse...sånne som deg gjør meg stolt over å være mann.. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet han på en måte ikke skylder meg noen ting, og jeg vet jeg gjorde en feil. Men det er faktisk mennskelig å feile, og det er jo nettopp det jeg vil innrømme for han, at jeg har gjort en feil og at jeg har skjønt hvor bra det vi hadde var.

Det var ikke noe som manglet i forholdet, det var bare hverdagen som kom, ikke så rart etter 5 år sammen kanskje???

Selvfølgelig forventer jeg ikke at han skal sitte hjemme i årevis å vente på meg, men det er ikke ett halvt år siden det er slutt en gang og han driver med romantske treff og ute sex??? Så ikke dama kjempegodt men hun så blond ut med store pupper, sånn vulgær aktig. Og det er absolutt ikke hans type dame, derfor det stygge ordet. Dessuten skrev jeg i affekt. Ville ikke dere kalt en som knullet deres kjære for hore kanskje?

Jeg trenger vireklig å snakke med han, han vet ikke at jeg angrer og vil ha han tilbake og det er det jeg må fortelle han.

Han har sagt 1000000000000 ganger at han elsker meg og vil ha meg tilbake, da skjønner jeg ikke at han bare kan gå ut å ha seg med andre. Jeg kunne aldri hatt meg med noen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet han på en måte ikke skylder meg noen ting, og jeg vet jeg gjorde en feil. Men det er faktisk mennskelig å feile, og det er jo nettopp det jeg vil innrømme for han, at jeg har gjort en feil og at jeg har skjønt hvor bra det vi hadde var.

Det var ikke noe som manglet i forholdet, det var bare hverdagen som kom, ikke så rart etter 5 år sammen kanskje???

Selvfølgelig forventer jeg ikke at han skal sitte hjemme i årevis å vente på meg, men det er ikke ett halvt år siden det er slutt en gang og han driver med romantske treff og ute sex??? Så ikke dama kjempegodt men hun så blond ut med store pupper, sånn vulgær aktig. Og det er absolutt ikke hans type dame, derfor det stygge ordet. Dessuten skrev jeg i affekt. Ville ikke dere kalt en som knullet deres kjære for hore kanskje?

Jeg trenger vireklig å snakke med han, han vet ikke at jeg angrer og vil ha han tilbake og det er det jeg må fortelle han.

Han har sagt 1000000000000 ganger at han elsker meg og vil ha meg tilbake, da skjønner jeg ikke at han bare kan gå ut å ha seg med andre. Jeg kunne aldri hatt meg med noen nå

Jeg skal bare svare på det jeg har uthevet.

Han er ikke din kjære, du gjorde det slutt. Synd, men sant!

Han driter i om du angrer og vil ha ham tilbake. Han har gått videre med livet sitt, fornuftig nok.

Han elsket deg. Kan du ikke forstå at kjærlighet kan ta slutt? Du kunne ikke hatt deg med noen nå, nei. Men du kunne da du gjorde det slutt og ba ham holde seg unna, kunne du ikke?

La ham i fred, både for hans og for din egen skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty89
Jeg vet han på en måte ikke skylder meg noen ting, og jeg vet jeg gjorde en feil. Men det er faktisk mennskelig å feile, og det er jo nettopp det jeg vil innrømme for han, at jeg har gjort en feil og at jeg har skjønt hvor bra det vi hadde var.

Det var ikke noe som manglet i forholdet, det var bare hverdagen som kom, ikke så rart etter 5 år sammen kanskje???

Selvfølgelig forventer jeg ikke at han skal sitte hjemme i årevis å vente på meg, men det er ikke ett halvt år siden det er slutt en gang og han driver med romantske treff og ute sex??? Så ikke dama kjempegodt men hun så blond ut med store pupper, sånn vulgær aktig. Og det er absolutt ikke hans type dame, derfor det stygge ordet. Dessuten skrev jeg i affekt. Ville ikke dere kalt en som knullet deres kjære for hore kanskje?

Jeg trenger vireklig å snakke med han, han vet ikke at jeg angrer og vil ha han tilbake og det er det jeg må fortelle han.

Han har sagt 1000000000000 ganger at han elsker meg og vil ha meg tilbake, da skjønner jeg ikke at han bare kan gå ut å ha seg med andre. Jeg kunne aldri hatt meg med noen nå

Jeg forstår deg godt! Hadde jeg vært deg hadde jeg besøket ham å tatt en alvorsprat med han... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt
Selvfølgelig forventer jeg ikke at han skal sitte hjemme i årevis å vente på meg, men det er ikke ett halvt år siden det er slutt en gang og han driver med romantske treff og ute sex???

Hva gjorde du da?! Du fant deg jo en ny med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår deg godt! Hadde jeg vært deg hadde jeg besøket ham å tatt en alvorsprat med han... =)

Hva foreslår du at hun tar opp i den alvorspraten da?

Og forresten, hvilken grunn har hun til å troppe opp hos eksen for å ta en alvorsprat?

Har han gjort noe galt, som ikke satt og ventet på henne etter at hun sa hun ikke ville ha noe mer å gjøre med ham, og gikk inn i et forhold med en annen mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt! Hadde jeg vært deg hadde jeg besøket ham å tatt en alvorsprat med han... =)

Enig + gi den bitcha som har seg med han duden,som ikke lenger er typen til trådstarter, en skikkelig omgang juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til egoistisk tankegang. DU slo opp, DU fikk deg ny type, DU valgte å gå videre når hverdagen tok over forholdet deres. Og nå forventer du at han skal sitte på gjerdet å vente i 6 mnd på at du kanskje kommer tilbake?

Han skylder deg overhode ingen forklaring, du møtte opp uanmeldt og får tåle det du eventuelt får se. Hvorfor skulle du liksom ta en alvorsprat med han? Hva skal du si? At du ikke finner deg i at han faktisk kommer seg videre i livet fordi du kanskje vil ha han tilbake når du har prøvd gresset på den andre siden og funnet ut at det ikke var like fint som forventet?

Skjerp deg jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt provosert over oppførselen din jeg TS, du sier at du ikke forstår hvordan han kunne gjøre noe sånt etter 5 år sammen.- Hva gjorde du da? Det var da sannelig ikke noe problem?

Er drittlei å høre om denne typen saker, der folk tester ut gresset på den andre siden for så å finne ut at det var best hjemme.. Det er lov å tenke seg om før man prøver, for som regel har man det best der man er. Syns også etter 5 år så var det en rimelig billig løsning du valgte, bare gjøre det slutt og flytte ut liksom, nei tenk deg om neste gang når hverdagene kommer, de vil alltid komme uansett.

Ønsker typen din alt godt, og håper den blonde var så god at han glemte alt annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det DU føler for, ikke det de sier her inne. Det er godt mulig du har gjort noe dumt, men det er enda dummere å la anonyme på nett bestemme over ditt liv!

Og vil man noe virkelig skal man aldri la noe være uprøvd.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke dere kalt en som knullet deres kjære for hore kanskje?

Han er ikke DIN lengre. Du gjorde det slutt. Det er ingen ting som tilsier at han skulle sitte hjemmer og sture mens du var ute og holdt på med en annen. Hvoror skulle ikke han få gjøre det samme?

Følelsen du fikk da du så eksen din og henne blonde, er kanskje noe av den samme følelsen han følte, da du fant deg en ny.

Hvordan han kan ha kommet seg videre så fort? Du kom deg videre fortere enn han..beklager, ingen medlidenhet fra meg. Men ønsker deg fortsatt lykke til, du finner deg en ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet han på en måte ikke skylder meg noen ting, og jeg vet jeg gjorde en feil. Men det er faktisk mennskelig å feile, og det er jo nettopp det jeg vil innrømme for han, at jeg har gjort en feil og at jeg har skjønt hvor bra det vi hadde var.

Det var ikke noe som manglet i forholdet, det var bare hverdagen som kom, ikke så rart etter 5 år sammen kanskje???

Selvfølgelig forventer jeg ikke at han skal sitte hjemme i årevis å vente på meg, men det er ikke ett halvt år siden det er slutt en gang og han driver med romantske treff og ute sex??? Så ikke dama kjempegodt men hun så blond ut med store pupper, sånn vulgær aktig. Og det er absolutt ikke hans type dame, derfor det stygge ordet. Dessuten skrev jeg i affekt. Ville ikke dere kalt en som knullet deres kjære for hore kanskje?

Jeg trenger vireklig å snakke med han, han vet ikke at jeg angrer og vil ha han tilbake og det er det jeg må fortelle han.

Han har sagt 1000000000000 ganger at han elsker meg og vil ha meg tilbake, da skjønner jeg ikke at han bare kan gå ut å ha seg med andre. Jeg kunne aldri hatt meg med noen nå

det er ikke slik at han "på en måte" ikke skylder deg noe, han skylder deg faktisk ikke noe.

Uansett hvor lenge dere har vært sammen, og uansett hvor mange ganger FØR han har sagt at han ville ha deg tilbake og elsket deg, så sa DU klart ifra at du ikke var interessert og syntes det manglet noe mellom dere som du trengte, og mente å ha funnet hos en annen.

Når hadde du sex med den nye kjæresten din? hvor lang tid ventet DU?

Hvor lang tid ga DU deg selv tid til å vente å se om du kanskje angret deg og ville ha tilbake eksen?

hva har du på noe tidspunkt gjort av det du krever og forventer av din eks?

på hvilket tidspunkt i dette styret, tok du det minste lille hensyn til HAM og ikke bare deg selv?

Klart du kan gå tilbake og fortelle ham at du angrer, men det kan du faktisk bare gjøre dersom han lar deg. Det er ikke noe du har krav til å få lov til, det er noe han må la deg, dersom det passer ham, NÅ.

og dersom denne blonde med store pupper, er den han har valgt, så er det faktisk revnende likegyldig at du mener at hun ikke er hans type. Du har jo faktisk bare sett henne ha sex med ham, du kjenner henne ikke, du aner ikke noe om henne what so ever.

Jeg kjenner flere med blondt hår og store pupper, og ingen av de er verken horer eller noe som kan minne om det. Begge er skikkelige, seriøse og flotte kvinner, selv om de da altså har både store pupper og langt, blondt hår, og ser flotte ut.

å kalle noen for hore er totalt uakseptabelt uansett, og nei, om min EKS, som jeg hadde dumpet lett som bare det etter 5 år sammen, og bedt klart om å holde seg unna, hadde hatt sex med ei anna, så hadde jeg ikke engang TENKT ett stygt ord om henne, men håpet han hadde det bra med henne.

Og, kanskje jeg hadde klappet meg selv litt i bakhodet og bannet over hvor dum JEG hadde vært, men det er kun du som gikk som har noe å angre på her, kun du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om han elsker deg eller ikke, så har du ingenting med om han ligger med noen andre. Det får da være måte på hvor lenge denne stakkars mannen skal leve i sølibat! Bra at han ikke sitter hjemme og sturer!

Og de fordommene du har mot blondiner med store pupper får du bare legge bak deg! Jeg tar vel ikke skammelig feil hvis jeg tror at de er pga misunnelse. Jeg kjenner forresten mange blondiner med store pupper, og de er intelligente og greie hele bunten.

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okay, greit, jeg regner med (håper på) at du er 18-19, så jeg kan forstå det er forvirrende.

Kroppen er full av hormoner, og du vet ikke helt hvordan du skal håndtere det.

Du kan prøve å snakke med han, men ikke regn med at han kommer til å høre noe særlig etter.

Det er du som har gjort noe feil her, ikke han.

Du satte han fri, og selv om han elsker deg, så har han behov han også, og siden du ikke ville ha noe mer med han å gjøre, så finner han noen andre som kan stille de.

Sex og kjærlighet er ikke det samme.

Dessuten så har jo du også hatt sex med noen andre, så du har ikke lov til å være sur. Ja også spionerte du på han. Ikke bra.

Men, bare tropp opp hos han. Kanskje han tar deg i mot. Kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:

-Det var du som gjorde det slutt, så du har ingen grunn til å oppføre deg som om han har vært utro

-Du hadde sex med en annen først

-Du bør ikke snike deg inn i huset til ekser. Hadde du tenkt å gå inn den åpne verandadøra, du eller? Stalking kalles det, du skal være glad han ikke oppdaget deg

-Du bør ikke kalle andre kvinner for horer eller vulgære

-Du kan ikke forvente at han skal ta hensyn til dine følelser og forbli singel når du har sagt du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre

-Du vet ingenting om hva hans type dame er. Han trodde du var hans type dame, men du gjorde det slutt og ville ikke ha noe å gjøre med ham. Er det rart han finner seg en dame som ikke ligner deg?

Nå er jeg veldig direkte mot deg, men jeg synes du bør slutte å framstille deg selv som det store offeret i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Beklager ts, men du har satt deg selv i denne situasjonen. Jeg ser ingen grunn til at han skulle sitte og vente på en som har såret ham og forlatt ham på den måten du har gjort. Jeg kan forstå at du angrer og er kjempelei deg, men han må få leve sitt liv uten deg, og han skylder deg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, etter så mange år så skylder man vel hverandre litt gjensidig respekt? Jeg pratet med han flere ganger etter bruddet, og når jeg da har behov for at han skulle være der for meg så gidder han ikke en gang å ta telefonen???

Jeg er 25 og han er 30, de er det første ordentlig seriøse forholdet for begge, er vel ikke rart man får litt panikk da vel?? Og jeg vil jo be om unnskyldning for det. Poenget var jo ikke å snike meg inn i huset da. Men jeg VET at om jeg bare får pratet med han, så vi ting ordne seg. Så derfor gjorde jeg det, jeg vet at om han hadde vært alene hjemme og sittet foran tv og jeg hadde kommet inn så hadde alt blitt bra. Dessuten har han alltid sagt at sex er så spesielt for han, skjønner ikke hvordan han da kan holde på med en ukjent dame utendørs.

Jeg vet jeg gjorde noe kjempedumt, men jeg skjønte ikke hvor bra det jeg hadde var. Kan ikke miste han, er han jeg elsker over alt på denne gjord. Samtidig så vet jeg ikke om jeg greier å se han i øynene i gjen når jeg vet han har hatt sex med noen andre. Jeg vet jo at jeg har gjort det samme, men det betydde jo ingen ting.

Jeg prøver å ringe og sende meldinger, men han svarer ikke. Er ikke det respektløst??

ÅÅÅÅÅ, hater tanken på at det ligger en annen dame i min seng, sitter i min stue i mitt hus som jeg har brukt mange timer på å pusse opp. Skjønner ikke at han ikke bare kan gi men muligheten til å prate med han, sånn at vi kan ordne opp. Det er ingen som passer bedre for han en meg og det vet han.

Gjør så vondt, hva skal jeg gjøre`???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...