Gå til innhold

Så han hadde sex med en annen


Gjest Gjest_trist_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trist_*

Hei.

Er redd jeg kommer til å få litt pepper, men håper noen forstår meg også, er så utrolig lei meg nå, tårene bare renner og renner.

For noen mnd siden så gikk jeg i fra kjæresten min, hadde tvilt en stund, følte noe manglet og ble betatt av en annen. Kjæresten min ble kjempelei seg, sa at han aldri hadde følt så mye for noen som for meg og at han ville gjøre alt for å få meg tilbake. Hadde endel kontak på starten, flyttet jo fra haverandre, han sendte blomster på jobben, gråt m.m. Jeg innledet ett forhold til han andre og sa jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre.

Det med han andre var bare tull og gjorde at jeg skjønte hvor høyt jeg elsket kjæresten min. Han har ikke svart på telefonen eller meldinger, så jeg bestemte meg for å dra hjem til han i går, slik at vi i det miste fikk snakket.

Kom hjem til han og så at bilen hans stod der, så regnet med at han var hjemme. Bestemte meg for å gå rundt huset og til baksiden, siden jeg regnet med at han var i stuen og hadde hveranda døren åpen. Da jeg kom rundt huset så jeg at det var tent stearinlys ol i "vindfanget" også så jeg at han drev å knullet en eller annen blond h*re bakfra. Ble bare stående å se på de mens tårene rant, før jeg snek meg bort igjen. Sendte han melding, men han har ikke svart. Er helt knust her nå, bare gråter og gråter. Skjønner ikke hvordan han kan glemme meg og alt vi har hatt sammen så fort. Han kan jo ikke ha elsket meg så høyt som han sa når han kan gjøre noe sånt???

Vet jeg var dum som gjorde det slutt, men jeg fortjener vel i det minste at han svarer når jeg prøver å ta kontakt, og at han hører på hva jeg har å si???

Har det så vondt nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest solnedgang

Hmmmmmm beklager men hvem glemte hva dere delte? det var vel du.....og nå som du fant ut at gresset ikke var grønnere på den andre siden så furter du fordi han også tar seg en tur på den andre siden :filer: Nei du snakker om å være selvsentrert.........skal han sette sitt liv på vent til du finner ut av følelsene dine? Lurt på hvordan han hadde det mens du dro på middager, turer, kino, overnattet, koste , sendte sms, flørtet og pratet med din nye utkårede.

Nei du burde straks ringe å gi ham huden full fordi han har gått videre med livet sitt..... fy for en egostisk skapning han må være :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Skjønner at du synes det er trist. Men, du slo opp og han måtte komme seg videre! Så vidt jeg forsto ut ifra det du skrev, så sa jo du til han at du hadde en annen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_champ5_*

Du har dessverre ikke noe krav på svar fra han siden dere ikke lengre er kjærester :/ slik er livet.. du får trøste deg selv med at du har lært til neste gang.. og du får tenke positivt at du før eller siden vil møte en mann du elsker like høyt om ikke høyere.

Det gjør vondt nå, alt som strider imot at du får kontakt med han igjen, får han tilbake vil man som regel ikke høre etter. Men prøv å tenk positivt at du må videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, ingen medlidenhet fra meg.

Men det som manglet i forholdet, og som visst var så avgjørende at du forlot ham, hva var det? Og ville det ikke fortsatt ha manglet?

Er det ikke bare det at han er den trygge, som du alltid har kunnet regne med som gjør at du vil ha han tilbake? Hva har forandret seg siden du oppdaget at du elsket han så høyt likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk fra han, han kom seg videre.

Du sa du hadde funnet en annen og ikke ville ha mer med han å gjøre.

Hallo ?!

Hvorfor i all verden skulle han brukte tid på å svare deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forståelig at du er trist. Men nå må du huske hvem som valgte å ende dette forholdet i første omgang. Nå må du være rettferdig her. Du fant deg en ny type, så hvorfor i all verden kan ikke han gjøre det samme, og finne seg en ny dame?

Det er godt mulig han er over deg. Enkelte ganger er ikke gresser grønnere på den andre siden, men heller spenningen som skaper nysgjerrighet. Men husk at den spennigen går over, og der sitten du igjen med kalde føtter.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du dumper en type, så er det ikke slik at han forplikter seg til å sitte trofast hjemme som en hund og grine i x antall måneder, sånn tilfelle du ombestemmer deg.

Kanskje det bare var trøstesex. Men egentlig håper jeg at han har kommet seg over deg, og funnet seg en kjempekjekk kjæreste (det heter ikke hore), som ikke vingler frem og tilbake og forventer at alle x'er skal elske dem for evig og alltid.

Kanskje du lærer at for å beholde den man elsker, så skal man respektere vedkommende og ikke si ting som at du aldri mer vil ha noe med han å gjøre. Det er vanligvis en "turn-off"...

Beklager... Ingen medlidenhet fra meg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er redd jeg kommer til å få litt pepper, men håper noen forstår meg også, er så utrolig lei meg nå, tårene bare renner og renner.

Vet jeg var dum som gjorde det slutt, men jeg fortjener vel i det minste at han svarer når jeg prøver å ta kontakt, og at han hører på hva jeg har å si???

Har det så vondt nå

Hu-hei! Denne har jeg ventet lenge på! Ja, du får pepper i denne tråden, og lite eller ingen medlidenhet.

Gresset er ikke grønnere på den andre siden av gjerdet (i 99% av tilfellene).

Jeg vil gjerne få avslutte med en setning jeg har ventet lenge på å få bruke:

What goes around, comes around!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er redd jeg kommer til å få litt pepper, men håper noen forstår meg også, er så utrolig lei meg nå, tårene bare renner og renner.

Bra. Kanskje du lærer noe.

Kom hjem til han og så at bilen hans stod der, så regnet med at han var hjemme. Bestemte meg for å gå rundt huset og til baksiden, siden jeg regnet med at han var i stuen og hadde hveranda døren åpen. Da jeg kom rundt huset så jeg at det var tent stearinlys ol i "vindfanget" også så jeg at han drev å knullet en eller annen blond h*re bakfra. Ble bare stående å se på de mens tårene rant, før jeg snek meg bort igjen. Sendte han melding, men han har ikke svart. Er helt knust her nå, bare gråter og gråter. Skjønner ikke hvordan han kan glemme meg og alt vi har hatt sammen så fort. Han kan jo ikke ha elsket meg så høyt som han sa når han kan gjøre noe sånt???

Dette ødela du selv når du gjorde det klart for han at han ikke var bra nok for deg;

For noen mnd siden så gikk jeg i fra kjæresten min, hadde tvilt en stund, følte noe manglet og ble betatt av en annen. Kjæresten min ble kjempelei seg, sa at han aldri hadde følt så mye for noen som for meg og at han ville gjøre alt for å få meg tilbake. Hadde endel kontak på starten, flyttet jo fra haverandre, han sendte blomster på jobben, gråt m.m. Jeg innledet ett forhold til han andre og sa jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre.

Vet jeg var dum som gjorde det slutt, men jeg fortjener vel i det minste at han svarer når jeg prøver å ta kontakt, og at han hører på hva jeg har å si???

Har det så vondt nå

Han skylder deg ingenting. Selvsagt svarer han ikke. Hadde du svart en eks som plutselig, etter å ha dumpet deg for en annen på den måten plutselig hadde funnet ut at "åja, du er bra nok for meg alikevel... upsi"? Ikke om du har noe som helst respekt for deg selv. Bra for han at han har kommet seg videre.

Hadde du holdt deg for god til å kalle jenta han var med for hore så kanskje jeg hadde følt litt mer med deg.

Nei, jente, ta deg sammen og kom deg videre. Det er det beste du kan gjøre for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva jeg syns det verste er? At du har guts nok til å kalle den jenta han hadde sex med for hore. Det utsagnet bidro til at den lille medlidenheten du kunne fått forsvant som dugg for sola!

Du gjorde det slutt fordi du hadde en annen og da ville du ikke prate mer med ex'en - hva får deg til å tro at han skylder deg noe som helst? Tror det beste du kan gjøre er å gå videre, du klarer det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor lenge mener du han skulle spare seg da? Hvor mange måneder etter at du først dumpet ham og deretter gikk inn i ett nytt forhold OG ga ham beskjed at du ikke ville ha noe mer med ham å gjøre, men er du han skulle sittet avholden og ventet på at du endret mening?

at han ikke kan ha elsket deg er bull, men at du liksom kan ha elsket/elsker ham, er over min fatteevne.

du viser absolutt INGEN følelser for ham i ditt innlegg, for hvordan han har hatt det og for hans følelser og lykke, du fokuserer kun på deg selv og dine behov og ønsker. Det er kjærlighet, men ikke til ham, til deg selv.

Hadde min kjæreste gått fra meg pga en annen, blitt sammen med denne andre og bedt meg ryke og reise og ikke ville ha noe mer med meg å gjøre, så kan du banne på at jeg hadde gjort mitt beste for å komme meg videre og innse at eksen min ikke var noe for meg.

Og hadde jeg funnet meg en ny, og eksen hadde prøvd å sneket seg inn til meg bakveien, uten å ringe på som vanlige mennesker, og han hadde gått på oss ha sex og kalt min nye ved stygge navn, så hadde det bare gjort det enda klarere at eksen var en eks og godt var det.

Kan skjønne at det er sårt å finne ut at ikke hele verden dreier seg rundt deg, og at det er lov til å prøve seg er også helt greit, men for det første, det er flere måneder siden du ba ham ikke være i livet ditt i det hele tatt, go likevel drar du på besøk selv om han ikke ønsker å snakke med deg (han tar ikke telefonen når du ringer og svarer ikke på sms, ta ett hint), og prøver i tillegg å gå inn til ham bakveien, uten å liksom trenge å ringe på som andre mennesker.

skjønn en ting, du ER ikke kjæresten hans lenger, nå er det på tide at du henvender deg til ham som den eksen du er. Og om du vil ha ham tilbake, så må du først forstå at han ikke skylder deg en dritt, og at du ikke kan behandle ham som han er din. Også kan du be pent om å treffes, og ta det derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest StockDama
Ja, tenkte det samme.

Tulletraad.

ts proever bare aa provosere.

ikke gidd!

Det får så være, men det fins faktisk mennesker som er slik.

Ingen medlidenhet fra denne kanten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt
Skjønner ikke hvordan han kan glemme meg og alt vi har hatt sammen så fort. Han kan jo ikke ha elsket meg så høyt som han sa når han kan gjøre noe sånt???

Vel, hva med det du gjorde da? Du ble jo sammen med en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Vet jeg var dum som gjorde det slutt, men jeg fortjener vel i det minste at han svarer når jeg prøver å ta kontakt, og at han hører på hva jeg har å si???

Har det så vondt nå

***

Nei, ikke for å være slem, men du fortjener ikke i det minste at han svarer. Ikke når du selv gjorde det sånn;

"Jeg innledet ett forhold til han andre og sa jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre."

Det som gjaldt for ham, må gjelde for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjøsnisse42

Sikker på at han drev og dunket pikken i henne bakfra med vilje? Kan jo være at han bare bøyde seg over henne for å hjelpe til å finne ørepynten hun mistet og samtidig mistet buksa ned på knærne, han hadde tilfeldigvis reisning og den bare skled inn i henne ved et uhell?

Endret av Fjøsnisse42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...