Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Fremhevede innlegg

Skrevet

..og sånn ellers: Jeg kjenner noen som jobber på føden her jeg bor, og da jeg var inne på profilen hennes en gang så kom jeg over et kjent navn. Jordmoren som tok imot Babymelona! Jeg klarte ikke helt å dy meg, og sendte en melding hvor jeg takket så masse! :fnise: (Jeg fikk aldri pratet med henne eller legen som var tilstede i etterkant) Hun ble glad over tilbakemelding, og igår sendte jeg melding igjen om at hun ikke måtte ta seg fri i juli, for da kommer jeg inn igjen! :)

Tilbakemeldingen var at hun har fri midt i terminen min, men jeg fikk tlf-nr hennes så jeg kunne kontakte henne hvis jeg ville ha henne der. :dåne: Snakker om service.. :strix: Jeg skal nok bruke den sjansen. Er hun tilgjengelig, så kommer hun! Sniiiille dama!! :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en ting til: Idag fikk vi barnehageplass til Babymelona! Hun begynner noen dager før bursdagen sin! :strix:

I byens nye og beste barnehage! :nigo:

Skrevet

Her var det da mye og :hoppe: for ;)

:bolledeig:

Nå er vi klar for masse stress her i gården, så du får ha en fantastisk helg :klem:

Skrevet
Her var det da mye og :hoppe: for ;)

:bolledeig:

Nå er vi klar for masse stress her i gården, så du får ha en fantastisk helg :klem:

Hva skjer hva skjer?? :klø: Ah, det er vel dåp! Kooose dere masse! Gi Vesla en dåpsklem fra meg!

Skrevet

For en fantastisk jordmor :strix:

GRatulerer med barnehageplass til babymelona :hoppe:

Skrevet
For en fantastisk jordmor :strix:

GRatulerer med barnehageplass til babymelona :hoppe:

:jepp:

Takktakk! Det blir spennende!

:klem:

Skrevet

Grattis med 12 uker (sånn omtrent ;) ) og med barnehageplass og toppers jordmor. Idag er en sånn dag der du kan lene deg tilbake og si som i sangen -today was a good day :strix:

Skrevet (endret)
Grattis med 12 uker (sånn omtrent ;) ) og med barnehageplass og toppers jordmor. Idag er en sånn dag der du kan lene deg tilbake og si som i sangen -today was a good day :strix:

Hater gruppa, digger sangen! ;) Og enda en ting: Babymelona er 10mnd!! Tosifret! :sjokkert: Dagen idag er så bra! :strix::digge: ...gonna be a good day... :digge:

Endret av Anamelona
Skrevet (endret)
Gruppa? :klø: Jeg tenkte på sangen til Ice Cube, men det finnes sikkert flere med samme strofe.

Jess!

;)

Hører aldri på rap eller hiphop og sånn der.. Så den sangen har jeg aldri hørt om før! :fnise:

Endret av Anamelona
Gjest faerytale
Skrevet (endret)

Må bare inn å :hoppe: og :danse: litt! :bolledeig:

Endret av faerytale
Skrevet (endret)

Ah, da er jeg med ;) Litt forskjell i teksten likevel da, ertene synger om at today's gonna be a good day, mens godeste Ice Cube sitter en kveld og innser at today was jaggu a good day :strix:

Endret av Ilja**
Skrevet
Ah, da er jeg med ;) Litt forskjell i teksten likevel da, ertene synger om at today's gonna be a good day, mens godeste Ice Cube sitter en kveld og innser at today was jaggu a good day :strix:

:ler:

Skrevet
Hører aldri på rap eller hiphop og sånn der.. Så den sangen har jeg aldri hørt om før! :fnise:

Jeg har fått det inn med frivillig tvang fra gubben, han er innbarka hiphopelsker :digge: Men den sangen digger jeg også :danse:

Skrevet (endret)
Jeg har fått det inn med frivillig tvang fra gubben, han er innbarka hiphopelsker :digge: Men den sangen digger jeg også :danse:

Aaaaaah.. Skilsmissegrunn!!! :regler:

Heldigvis har melonene her ( :fnise: ) lik musikksmak! :)

Endret av Anamelona
Skrevet
Må bare inn å :hoppe: og :danse: litt! :bolledeig:

:klem: Mangler bare Pappamelona, jul og UL'en på tirsdag nå.. Så er livet komplett! :nigo:

Skrevet

Igår kom jeg på det mest fantastiske jentenavnet, og sendte det til Pappamelona for godkjenning! Jeg spurte samtidig om han kunne komme på noen gode guttenavn som ikke slutter på -s, men beskjeden var klar: "Det er jo ikke vits å finne guttenavn, for det er ei jente!" :ler: Han altså... :roll:

Gjest faerytale
Skrevet

Koselig med pappa som er overbevist om at det er ei lita jente ;)

Gjest Problematique
Skrevet

Over tolv uker :rødme:

Koselig med en pappa som vil ha jenter da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...